Μία βόλτα στο ατμοσφαιρικό, ηλιόλουστο Λος Άντζελες προτείνει το ιταλικό brand Versus Versace για τη Spring/Summer 2018 καμπάνια του, με τίτλο "Sub Versus 2". Η συγκεκριμένη δουλειά έρχεται ως συνέχεια της "Sub Versus" κολεξιόν που είδαμε στη Fall/Winter 2017 σεζόν ενώ η πηγή της έμπνευσης αυτή τη φορά προήλθε από την αυθεντικότητα της νέας γενιάς.
Μιας γενιάς καινοτόμου, με φρέσκες ιδέες, που διψά για το καινούργιο. Τους εκπροσώπους της συνδέουν η μουσική, η τέχνη, η τοπική κοινότητα, ο πολιτισμός. Οι συναντήσεις τους στα skateparks, στην παραλία, στους δρόμους, όλα σχηματίζουν στο μυαλό τους ένα παζλ ευτυχισμένων αναμνήσεων, ώσπου φτάνει το μεταβατικό στάδιο στο οποίο καλούνται να εισέλθουν σ' έναν άλλον κόσμο, της ενήλικης ζωής.
Τα παιδιά αυτά, όπως λένε στο video της καμπάνιας, δε θέλουν απλώς μείνουν «θεατές» της ζωής. Θέλουν να ζήσουν, να δημιουργήσουν, να αισθανθούν και να γνωρίσουν. Χωρίς κριτικές και ρατσιστικές προκαταλήψεις, εκφράζουν την επιθυμία τους για ελευθερία στις επιλογές και στη διασκέδαση. Μέσα από τις σκέψεις και τους προβληματισμούς τους βγαίνει όλη η τρυφερή εικόνα αυτής της ηλικίας που αιωρείται ανάμεσα στην ανέμελη ζωή του εφήβου και τις ευθύνες της πραγματικής ζωής. Δείτε το πολύ όμορφο video!