Τι θα ήταν πιο ταιριαστό σαν σύμβολο αναγέννησης στην πόλη του φωτός, από έναν ολόχρυσο ήλιο που απλώνει επιδεικτικά τις ακτίνες του σε ολόκληρο κτίριο; Από αυτό το τόσο εντυπωσιακό στοιχείο εμπνεύστηκε ο visual creative director Faye Mcleod για την όψη του νέου flagship store του οίκου Louis Vuitton στην Place Vendôme, του οποίου τον σχεδιασμό υπογράφει ο interior designer Peter Marino. Εκεί, στην εμβληματική πλατεία που ο ιδρυτής του ιστορικού οίκου άνοιξε το πρώτο κατάστημά του με μπαούλα, πριν από 160 χρόνια, το νέο κατάστημα στεγάζεται σε δύο ιστορικά ξενοδοχεία της περιοχής του 18ου αιώνα, συμβολίζοντας την επιστροφή στις ρίζες, λόγω της ιδιαίτερης τοποθεσίας του. Προσπαθώντας να συνδυάσει το παλιό με το καινούργιο στοιχείο, ο Peter Marino, στον οποίο ανήκει και ο σχεδιασμός, τονίζει, ότι εμπνεύστηκε από την ίδια την πόλη και την πολυπρισματικότητά της, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην ισορροπία ανάμεσα στο παλιό και το καινούριο -αυτό ακριβώς που είναι το Παρίσι.
Εδώ, εκτός από τα κλασικά, διαχρονικά και πάντα chic items –όπως δερμάτινα αξεσουάρ, κοσμήματα, αρώματα, ready-to-wear ανδρικές και γυναικείες συλλογές, κανείς συναντά τη διάσημη συλλογή αντικειμένων και επίπλων "Objets Nomades", εμπνευσμένη από τα ταξίδια, καθώς και μια exclusive εκδοχή του ρολογιού Tambour Moon Tourbillon Volant “Poinçon de Genève”, φτιαγμένη με 296 διαμάντια.
Επιπλέον, στο εσωτερικό του εκτίθενται δύο από τα πιο iconic μπαούλα που έχει δημιουργήσει ποτέ ο Louis Vuitton: τα Steamer και Library Trunk, τα οποία κατασκεύασε το 1917 και 1933 αντίστοιχα. Τέλος, αριστουργήματα πάνω από 22 καλλιτεχνών, επιλεγμένα από τον ίδιο τον Peter Marino, κοσμούν τους χώρους της μπουτίκ. Ο στόχος του interior designer ήταν, μπαίνοντας κανείς να νοιώθει ανυπομονησία και ενθουσιασμό και βγαίνοντας χαρά και ανάταση, κάτι που το πραγματοποίησε με μεγάλη επιτυχία.