Για την dream team που βρίσκεται πίσω από το project When in Greece, τα αναμνηστικά και τα gadgets που αναζητεί κανείς σε ένα ταξίδι του στην Ελλάδα, αποκωδικοποιούνται ως ένα desire object, ντελικάτο, κομψό, χρηστικό, με καθαρές γραμμές και minimal design, που θα κουβαλάτε για πολύ καιρό μέσα στο backpack σας, εκτός κι αν είναι το ίδιο το backpack αυτό που θα σας θυμίζει ένα ταξίδι στην Ρόδο ή την Αθήνα. Γιατί σχεδιάζουν και τέτοια.
Αναλύοντας το σχεδιαστικό dna
Τα αντικείμενά τους, γραφιστικά έχουν «κάτι» από Ρόδο, χωρίς όμως να απουσιάζουν στοιχεία από υπόλοιπες γωνίες της Ελλάδας ενώ, όπως μου εξηγούν, τα βρίσκει κανείς σε πολύ συγκεκριμένα corners επιλεγμένων καταστημάτων. Στην περίπτωση τους, όλα ξεκίνησαν μέσα από το πρώτο τους κατάστημα στη Ρόδο, ενώ σταδιακά το εγχείρημα «μετακομίζει» ένα κομμάτι του στην Αθήνα. Η αλήθεια είναι, ότι πάνε περίπου δύο χρόνια από τότε που «έπεσε» τυχαία στα χέρια μου μια When in Greece κούπα με περίτεχνα Κυκλαδίτικα μοτίβα. Δεν είναι, όμως, οι πρώτοι που το επιχείρησαν. Εδώ και χρόνια, η ελληνικότητα έχει «φορεθεί» ως συστατικό σε αξεσουάρ, ρούχα, και κομψοτεχνήματα.
Στη φιλοσοφία της «αποδόμησης»
Εδώ, το concept βασίζεται σε μια πλατφόρμα από ιδέες, όνειρα και ερεθίσματα που συλλέγονται για να αποτυπωθούν σε αναμνηστικά σουβενίρ, και να δώσουν σε έναν τουρίστα -και όχι μόνο- μια άλλη οπτική γύρω από την Ελλάδα. Να τον κάνουν να αναρωτηθεί, πως σπάει ο κώδικας πίσω από το design. T-shirts, δερμάτινα notebook, ατζέντες, καρτποστάλ, κούπες και colouring books, εξελίσσονται σε αντικείμενα που προορίζονται να αποκτήσουν αξία, όχι μόνο γιατί είναι καλοφτιαγμένα -με εξαιρετικά δέρματα από την Κρήτη, βαμβάκι Θεσσαλίας και άλλα πολλά υλικά-, αλλά γιατί ξεφεύγουν από την mainstream, φολκλόρ αναπαράσταση της ελληνικότητας, χωρίς όμως να την αποποιούνται. Αυτός ήταν εξαρχής ο στόχος. Και όντως, τον πέτυχαν. Αναζητήστε τα, αξίζει η δοκιμή!