Έξυπνη, δραστήρια, μετρημένη στις κουβέντες της, κι εντυπωσιακή, το όνομα της Μαρίας Χατζηστεφανή ξεχωρίζει αμέσως ανάμεσα στους συμμετέχοντες επιχειρηματίες του νέου businnes show που παρουσιάζει ο Ant1, Dragons’ Den, το οποίο μεταδίδεται ήδη εδώ και χρόνια με επιτυχία στο εξωτερικό. To νέο επενδυτικό reality του σταθμού, επικεντρώνεται σε μια σειρά από επιτυχημένους επαγγελματίες, στους οποίους οι συμμετέχοντας παρουσιάζουν τις ιδέες τους, με σκοπό να υλοποιήσουν τις καλύτερες.
Μάλιστα, η ίδια η Μαρία αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή της στον Γιώργο Λιάγκα την ιστορία που επισφράγισε τη συμμετοχή της τελικά στο show με παρουσιαστή τον Σάκη Τανιμανίδη. «Το ξέρω το Dragons’ Den! Όχι μόνο το βλέπω εδώ και 19 χρόνια στην Αγγλία, αλλά είχα κάνει και κάποια οντισιόν για να πάω στο αγγλικό. Είναι φανταστικό, είναι 19 σεζόν και πάει φοβερά», δήλωσε.
Ποια, όμως, στην πραγματικότητα είναι η γυναίκα, η οποία αποτελεί case study στον επιχειρηματικό κόσμο; Η ίδια είχε μιλήσει στο περιοδικό GLOW και στη δημοσιογράφο Σόνια Ταλαντινού, σε συνέντευξή της το 2017, εξιστορώντας το προσωπικό της success και την αξιοθαύμαστη πορεία της. Ας τη γνωρίσουμε λοιπόν, καλύτερα.
Success Story
H Mαρία πριν 18 χρόνια πήρε μια σημαντική απόφαση, να βγει από τη δική της comfort zone, δημιουργώντας τη διεθνούς φήμης εταιρία Rodial. Όπως η ίδια επισήμανε στη συνέντευξή της στο GLOW, «Είμαι ο άνθρωπος που δε θα κάνω κάτι με μισή καρδιά: πηγαίνω για τα “μεγάλα” ή απλώς πάω σπίτι μου».
Η ιδρύτρια του διάσημου brand καλλυντικών Rodial έχει ορκισμένες οπαδούς διάσημες σταρ, όπως οι Cameron Diaz, Beyoncé, Elle MacPherson, Victoria Beckham κ.ά. Και το απέδειξε, όταν το επιχειρηματικό της ένστικτο εντόπισε την ανάγκη της αγοράς για ένα πολυτελές brand με προϊόντα ομορφιάς, αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές της στην Ελλάδα και το εξωτερικό και ξεκίνησε καριέρα ως beauty editor σε περιοδικά, το οποίο και ίδρυσε το 1999 στο Λονδίνο.
Το πρώτο της βιβλίο “How To Be An Overnight Success” είναι ένας ύμνος στην εσωτερική δύναμη και την πίστη στον εαυτό και τα όνειρά μας. Ουσιαστικά είναι τα μυστικά της δικής της συνταγής, που τη βοήθησαν να χτίσει την «αυτοκρατορία» της και να θεωρείται case study επιτυχημένης επιχειρηματία. Πλέον, η Rodial στο portfolio της δεν περιλαμβάνει μόνο προϊόντα περιποίησης, αλλά και make up με μεγάλη απήχηση, όπως το brightening Banana Lowlighter και το pore blurring Glass Powder.
Όπως η ίδια δήλωσε και στην πρόσφατη συνέντευξή της στον Αnt1, «Πάντα στη ζωή μου παίρνω ρίσκα όταν μου ανοίγεται μία πόρτα. Η Ελλάδα είναι πάντα στην καρδιά μου. Γεννήθηκα στη Μυτιλήνη, οι γονείς μου είναι καθηγητές. Σπούδασα Αγγλική Φιλολογία, μετά πήγα στην Αμερική και δούλεψα σαν χρηματίστρια στη Wall Street. Έπειτα πήγα στο Λονδίνο και ξεκίνησα την εταιρεία μου Rodial. Ξεκίνησα από ένα δωμάτιο στο σπίτι πριν από 20 χρόνια χωρίς να έχω τίποτα.»
Get down to business
H ίδια μετράει πάνω από 20 χρόνια στον χώρο των επιχειρήσεων ενώ πλέον με βεβαιότητα μπορεί να αναγνωρίσει όλα εκείνα τα στοιχεία που προμηνύουν την επιτυχία.
«Πιστεύω ότι όταν κινείσαι προς μια νέα καριέρα ή ξεκινάς τη δική σου επιχείρηση, πρέπει να είσαι αποφασιστικός και να πιστεύεις στον εαυτό σου και τις ιδέες σου. Δημιούργησα τη Rodial, γιατί είδα ένα άνοιγμα στην αγορά για ένα κλινικά αποτελεσματικό brand, με γρήγορη δράση, το οποίο προσφέρει στον πελάτη κάτι περισσότερο από μια παραδοσιακή κρέμα. Νομίζω ότι όταν έχεις μια ιδέα ή ένα σχέδιο στο οποίο πιστεύεις αληθινά, τότε είσαι ικανός να το πραγματοποιήσεις και να το κάνεις να δουλέψει.», είχε πει στο GLOW.
Αυτήν τη φορά λοιπόν, θα βρεθεί η ίδια στη θέση να βοηθήσει έναν ανερχόμενο επιχειρηματία να πετύχει όλα όσα ονειρεύεται.