fbpixel

Search icon
Search
BEAUTY

Make Up Masters

SEPHORA

Make Up Masters

H μοναδική πρωτοβουλία της εταιρίας καλλυντικών Sephora, που αφορά στην επαγγελματική εκπαίδευση και αριστεία των make up artists της εταιρίας και που πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη της Lancôme, φτάνει στο τέλος της. Το Σάββατο, 15 Οκτωβρίου, σε μία μοναδική εκδήλωση με πανέμορφα μοντέλα και παρουσία κοινού, οι 9 φιναλίστ make up artists της εταιρίας θα διαγωνιστούν προκειμένου να ξεχωρίσουν οι 3 νικητές για το 2011: o/η make-up Master, o/η Top make up artist & o/η Senior make up artist.

Το θέμα του make-up πάνω στο οποίο καλούνται οι φιναλίστ να δείξουν τη δημιουργικότητα, την πρωτοτυπία και την αρτιότητα στην εκτέλεση έχει ήδη δοθεί από την Lancôme και αφορά στην κολεξιόν μακιγιάζ Φθινόπωρο/Χειμώνας 2011, που αποτίνει φόρο τιμής στην πιο σοφιστικέ και μοιραία θηλυκότητα: αυτή των παριζιάνων γυναικών της δεκαετίας του 1940.

La femme Fatale : Το 1945, η Lancôme, ο θρυλικός παριζιάνικος οίκος, επαναπροσδιόρισε τους κανόνες της ομορφιάς, παρουσιάζοντας το το πρώτο κραγιόν του «Shaker» σε μια φλογερή, κατακόκκινη απόχρωση. Ένα πραγματικό μανιφέστο τόλμης. Το «Shaker» προκάλεσε επανάσταση στο Παρίσι, προτού σαγηνεύσει ολόκληρο τον κόσμο. Σηματοδότησε  τη γέννηση ενός ειδώλου: της Παριζιάνας, ενός παγκόσμιου πρότυπου κομψότητας και επιτήδευσης.

Αντλώντας έμπνευση από την τάση της φλογερής κομψότητας που κυριαρχούσε στα τέλη της δεκαετίας του 1940, η Lancôme αποτίνει φόρο τιμής σε αυτήν την απόλυτη γυναίκα με το επιτηδευμένο στιλ. Στη γυναίκα που τόλμησε για πρώτη φορά να εκφράσει ελεύθερα τη θηλυκότητά της, από το «ελαφίσιο» βλέμμα μέχρι τα γραφιστικά χείλη, από τα κυματιστά μαλλιά μέχρι τη λεπτή γραμμή που ζωγράφιζε στα πόδια της, για να δημιουργήσει την  ψευδαίσθηση μιας ραφής όταν δεν είχε την πολυτέλεια να αγοράσει ένα μεταξωτό καλσόν.

Οι νικητές make up artists της Sephora, που θα αναδειχθούν από αυτήν την τελική δοκιμασία  στο Golden Hall, εκτός των χρηματικών και άλλων βραβείων που θα κερδίσουν, θα μπορούν να προσφέρουν άψογη επαγγελματική εξυπηρέτηση στους πελάτες της Sephora.

ΚΕΙΜΕΝΟ ΦΑΝΗ ΜΥΛΩΝΑ

GLOW LOVES

Τι έψαξαν περισσότερο οι Έλληνες στο Google μέσα στο 2024;
PEOPLE & MOMENTS

Τι έψαξαν περισσότερο οι Έλληνες στο Google μέσα στο 2024;