Από τον προηγούμενο Νοέμβριο έχει ανακοινωθεί η συνεργασία της Beyonce με τον ιδιοκτήτη του Topshop, Philip Green. Τέσσερις μήνες αργότερα η συγκεκριμένη μάρκα (και όχι σειρά ρούχων όπως αποφάσισε η Beyonce) θα είναι διαθέσιμη από τις 14 Απριλίου σε μαγαζιά όπως το Topshop, Selfridges και το Net-a-Porter. Πρόκειται για ένα brand που δίνει αυτοπεποίθηση και ενδυναμώνει της γυναίκες. Πιο συγκεκριμένα η Queen B (όπως πολλοί τη φωνάζουν) , είπε «όταν δουλεύω, ζω μέσα στα ρούχα γυμναστικής μου, και μέχρι στιγμής καμία υπάρχουσα μάρκα για ρούχα γυμναστικής δε με εκφράζει». Επίσης το μότο πίσω από αυτήν την ανερχόμενη μάρκα κατά τη Beyonce, είναι πως η ομορφιά είναι εσωτερική υπόθεση και όταν νιώθεις δυνατός, έχεις αυτοπεποίθηση και αυτό βγαίνει και προς τα έξω. Δεν θα διαφωνήσουμε!
ΚΕΙΜΕΝΟ : ΧΡΥΣΑ ΣΙΜΩΝΗ