Ο πρώτος μήνας του 2015 μπήκε φαντασμαγορικά για τους λάτρεις της Louis Vuitton και δη για τους κατοίκους του Λος Άντζελες, αφού στον φημισμένο δρόμο του Rodeo Drive πραγματοποιήθηκαν τα πολυαναμενόμενα εγκαίνια του ανακαινισμένου flagship store του οίκου, έπειτα από έναν χρόνο αναμονής.
Ένα κτίριο, σωστό κομψοτέχνημα μοντέρνας αρχιτεκτονικής, εμπνευσμένο και σχεδιασμένο από τα χέρια του αρχιτέκτονα Peter Marino, αποτελεί πλέον τη νέα ναυαρχίδα της Louis Vuitton και μια από τις ελάχιστες μπουτίκ του οίκου στη Βόρεια Αμερική. Σκοπός ήταν η εικονική έκφραση της χολιγουντιανής αίγλης που κυριαρχούσε στην πόλη στα μέσα του αιώνα, κάτι που επετεύχθη με το εξολοκλήρου γυάλινο εξωτερικό συνοδευόμενο από λείο ανοξείδωτο ατσάλι, καθώς και το εσωτερικό, που στολίσανε ξύλινα πατώματα καλυμμένα με πολυτελή χαλιά, σκάλες με δερμάτινα τελειώματα και τα γλυπτά έργα των καλλιτεχνών Peter Rogers, Aaron Curry και Bryan Hunt.
Το οικοδόμημα, το οποίο πέρασε στην οικογένεια του ομίλου LVMH το 2012, αφότου αγοράστηκε από την Bulgari, προσφέρει μια μοναδική αγοραστική, οπτική και πολιτιστική εμπειρία σε κάθε επισκέπτη, εστιάζοντας σε αποκλειστικές υπηρεσίες και προϊόντα, σύμφωνα με τον Πρόεδρο και CEO του οίκου στην Αμερική, Anthony Ledru: από made-to-order δερμάτινα γυναικεία προϊόντα και limited edition Capucines bags από εξωτικά δέρματα μέχρι αντρικά Hockenheim car υποδήματα από δέρμα black lizard. Εκλεκτή προσθήκη, επίσης, αποτελεί η συλλογή “L’ écriture” με αντικείμενα για τους λάτρεις της αλληλογραφίας.
Τα εγκαίνια συνόδευσε η διαδραστική και πολυθεματική έκθεση του καλλιτεχνικού διευθυντή Nicolas Ghesquiere, “Series 2 - Past, Present, Future”, που τιμήθηκε από την ελίτ του Χόλιγουντ, μ’ εξέχουσες παρουσίες αυτές των Catherine Deneuve, Charlotte Gainsbourg, Michelle Williams, της αγαπημένης ανερχόμενης Rosamund Pike και της πρωταγωνίστριας της S/S '15 βίντεο-καμπάνιας του οίκου, Jennifer Connelly. Η μοναδική αυτή έκθεση παρουσίασε στο κοινό αυτό ακριβώς που υποδεικνύει ο τίτλος: την ιστορία, το παρόν και το μέλλον της Louis Vuitton, με τη βοήθεια των εντυπωσιακότερων τεχνολογικών μέσων. Χωρισμένη σε πέντε διαφορετικά δωμάτια, η περιήγηση ξεκινούσε με την αίθουσα "Abstract Title", όπου ένα γιγαντιαίο Louis Vuitton λογότυπο από φώτα neon υποδεχόταν τους επισκέπτες, εμπνευσμένο από τον ιδρυτή του οίκου το 1854. Τα "Talking Faces", στη συνέχεια, ανέμεναν στις οθόνες ενός μαύρου δωματίου για να αναδημιουργήσουν το εναρκτήριο animation του show S/S '15. Στο ίδιο πνεύμα των φουτουριστικών λογοτύπων, η αίθουσα του "Magic Trunk" παρουσίασε προβολές των μεγαλύτερων επιτυχιών του οίκου κατά τη διάρκεια της ιστορίας του, ενώ το "Backstage" έδινε την ευκαιρία να ξαναστηθούν τα παρασκήνια της παρουσίασης της S/S '15 συλλογής, μέσω της εκπληκτικής φωτογραφίας του Jean-Paul Goude. Στην τελευταία στάση αυτού του μαγευτικού περιπάτου, το "Infinite Show Room", ήταν το πιο φιλόδοξο εγχείρημα: μία προβολή ολογραμμάτων 360 μοιρών και των 48 συνόλων της καινούριας συλλογής.
«Πάντα προσπαθώ να δείξω το mood board, την έμπνευσή μου και ποιο είναι το DNA της Louis Vuitton. Το show είναι τόσο σημαντικό και τώρα στην ψηφιακή εποχή κάθε εικόνα φεύγει πολύ γρήγορα και μπορούν να τη δουν όλοι», δήλωσε ο Nicolas Ghesquiere. «Όμως, το να βιώσουμε αυτήν τη διαδικασία λίγο βαθύτερα είναι πολύ δύσκολο και σκέφτηκα πως αυτό το show θα μπορούσε να δώσει αυτήν την εμπειρία στο ευρύτερο κοινό.»
Louis Vuitton Maison Rodeo Drive 295 North Rodeo Dr., Beverly Hills CA 90210