Η H&M περιγράφει την τελευταία συνεργασία της με τον σχεδιαστή - με τον Julien Dossena που πρόσφατα μετονομάστηκε σε Rabanne - ως "μια συλλογή υψηλής ενέργειας με λαμπερά show-stoppers". Και, με την ημερομηνία κυκλοφορίας να έχει οριστεί για τις 9 Νοεμβρίου, φτάνει πάνω στην ώρα για όλες τις ανάγκες σας για το ντύσιμο των festive days ahead.
Η H&M x Rabanne, η οποία ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού, συνδυάζει τον φουτουριστικό σχεδιασμό με καινοτόμα τεχνικά χαρακτηριστικά, ενώ η συλλογή επηρεάζεται από τις εμβληματικές δημιουργίες του ιδρυτή του οίκου Paco Rabanne από τη δεκαετία του 1960, αντλώντας έμπνευση από τις πιο αναγνωρίσιμες συλλογές και τα πιο χαρακτηριστικά του σχεδιασμού του οίκου (αλυσοπρίονο! παγιέτες! λάμψη!) για να δημιουργήσει ένα party capsule που καλύπτει τόσο τη μόδα όσο και το σπίτι, ώστε ο αγοραστής να μπορεί να βυθιστεί πλήρως στον κόσμο της Dossena.
Η συνεργασία Το 2013 ο οίκος επαναπροσδιορίστηκε από τον δημιουργικό διευθυντή Julien Dossena φέρνοντας μια μοντέρνα πνοή. Η συλλογή Rabanne H&M αναβαθμίζει το πάρτι στυλ, αναμειγνύοντας τα εμβληματικά φορέματα από μεταλλικό πλέγμα και λαμπερές παγιέτες με άνετα ρούχα αθλητικού ύφους και λεία αίσθηση.
Η κολεξιόν περιλαμβάνει γυναικεία & ανδρικά ρούχα, αξεσουάρ καθώς και μία σειρά διακόσμησης σπιτιού και θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα, στο κατάστημα της H&M, Ερμού 54 Αθήνα και online στο hm.com στις 9 Νοεμβρίου 2023.
Η γυναικεία σειρά, διαθέτει δύο κομμάτια από μεταλλικό διχτυωτό πλέγμα και φορέματα παγιέτας, μαζί με ρομαντικά φορέματα από σιφόν διακοσμημένα με στρας και φορέματα ζέρσεϊ με leopard prints. Για τους άνδρες, τα λαμπερά ασημένια κοστούμια και τα μεταλλικά διχτυωτά γιλέκα, μαγνητίζουν το βλέμμα, μαζί με τα πολυτελή loungewear. Στα αξεσουάρ, οι σύγχρονες αποχρώσεις της εμβληματικής παγιέτας Rabanne και οι μεταλλικές διχτυωτές τσάντες απογειώνουν κάθε εμφάνιση, μαζί με τις καουμπόικες μπότες και τα σανδάλια με παγιέτες. Επιπλέον, η σειρά H&M HOME συνδυάζει εντυπωσιακά μεταλλικά έπιπλα με αξεσουάρ deco.
Η συλλογή δημιουργήθηκε με υψηλής ποιότητας υφάσματα που διαρκούν στο χρόνο, και καλύπτουν όλο το φάσμα της όπως δέρμα και μαλλί σε αξεσουάρ, πανωφόρια, κοστούμια και πλεκτά. Είναι η πρώτη φορά τόσο για την H&M όσο και για τη Rabanne, που τα εμβληματικά κομμάτια από μεταλλικό πλέγμα του οίκου διαθέτουν τόσο ανακυκλωμένο όσο και συμβατικό μέταλλο, αποτέλεσμα μηνών ανάπτυξης. Διακοσμημένα αντικείμενα διαθέτουν ανακυκλωμένες πούλιες PET και στρας από ανακυκλωμένο γυαλί.
Η H&M στο πλαίσιο της καμπάνιας Rabanne H&M, παρουσιάζει επίσης μια συναρπαστική ταινία μικρού μήκους, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά για το λανσάρισμα της συλλογής. Συνεργαζόμενη στενά με τον δημιουργικό διευθυντή του οίκου Rabanne, Julien Dossena, η ταινία έχει τη σκηνοθετική υπογραφή του βραβευμένου σκηνοθέτη Xavier Dolan
Η H&M ήταν από την αρχή πρωτοπόρος στον χώρο των designer συνεργασιών με οίκους μόδας, λανσάροντας αυτή τη σειρά υψηλής μόδας με τον αείμνηστο Karl Lagerfeld τον Νοέμβριο του 2004. Έκτοτε, έχει συνεργαστεί με μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του κλάδου, όπως Versace, Comme des Garçons, Balmain , Maison Margiela, Stella McCartney και πιο πρόσφατα Mugler, για να προσφέρουν συλλογές περιορισμένης έκδοσης που κάνουν την υψηλή μόδα πιο προσιτή.
Δείτε εδώ το βίντεο της καμπάνιας