Από την αρχή της δημιουργίας της Rolex: όταν ο ιδρυτής της, Hans Wilsdorf, θέλοντας να δημιουργήσει το πρώτο αξιόπιστο, ανθεκτικό και μέγιστης ακρίβειας ρολόι χειρός για να καλύψει τις κοινωνικές ανάγκες του 20ου αιώνα, σχεδίασε το Rolex Oyster, οι γυναίκες υπήρξαν το επίκεντρο της επιτυχίας της.
Το 1927, αναγνωρίζοντας την αδιαμφισβήτητη γυναικεία πρωτοπορία, ο Wilsdorf επέλεξε την κολυμβήτρια Mercedes Gleidze ως την πρώτη Πρέσβειρα της Rolex, όταν εκείνη διέσχισε κολυμπώντας το αγγλικό κανάλι με τον πρώτο αδιάβροχο χρονογράφο στον κόσμο και τον θεμέλιο λίθο της επιτυχίας της ελβετικής εταιρίας. Έκτοτε, στην κορυφή της εκτεταμένης λίστας των ταλαντούχων Πρεσβειρών της Rolex, που συνδυάζουν την υπεροχή και την κομψότητα στον τομέα τους, έχουν βρεθεί γυναίκες με εξαιρετικές ικανότητες, όπως η εξερευνήτρια του National Geographic Sylvia Earle, μια πρωτοπόρος του βυθού. Γεννημένη για να γοητεύεται από τη θάλασσα, η Earle έχει στόχο ζωής να προστατεύει «τη μπλε καρδιά του πλανήτη». Η πρώτη της συνεργασία με τη Rolex ήρθε το 1970, όταν το πλήρωμά της εξοπλίστηκε με καταδυτικά ρολόγια, στο πλαίσιο του επιστημονικού προγράμματος Tektite II, στο οποίο συμμετείχε.
Όπως οι Πρέσβειρες της Rolex, οι γυναίκες αλλάζουν τον κόσμο, καθώς μοιράζονται το ίδιο καινοτόμο πνεύμα και την αφοσίωση στην τελειότητα. Το κουράγιο και η επιμονή τους εμπνέει υπεροχή και καθεμιά τους που φορά Rolex έχει μια δική της ιστορία να διηγηθεί.
www.rolex.com
ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΡΙΑ ΑΡΑΜΠΑΤΖΙΔΟΥ