fbpixel

Search icon
Search
Inside the mind of Pietro Terzini: Ο καλλιτέχνης αποκαλύπτει στο GLOW.GR τα μηνύματα πίσω από τη συνεργασία του με τη Max&Co.
FASHION NEWS

Inside the mind of Pietro Terzini: Ο καλλιτέχνης αποκαλύπτει στο GLOW.GR τα μηνύματα πίσω από τη συνεργασία του με τη Max&Co.

To MFW ξεκινάει με μια collection γεμάτη νοήματα


Η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου ξεκίνησε επίσημα, φέρνοντας μαζί της έναν άνεμο δημιουργικότητας, καινοτομίας και σχεδιασμού που ξεπερνά τα όρια. Ως ένα από τα πιο πολυαναμενόμενα γεγονότα στο ημερολόγιο της μόδας, είναι μια στιγμή που τόσο τα παραδοσιακά brands όσο και τα ανερχόμενα ταλέντα παρουσιάζουν τα οράματά τους για τις επόμενες εποχές. Μία από τη συνεργασίες που ξεχωρίζουν τη σεζόν που διανύουμε είναι αυτή μεταξύ της MAX&Co. και του καλλιτέχνη Pietro Terzini. Φυσικά και το GLOW δεν θα μπορούσε να λείπει από αυτήν τη στιγμή. Εμείς βρεθήκαμε στο Μιλάνο και συνομιλήσαμε με τον καλλιτέχνη, ο οποίος εκτός από τα fashion collabs είναι ένας από τους πιο hot right now λογαριασμούς στο Instagram με το προφίλ του να μετράει πάνω από 641 χιλιάδες followers

MAX&Co. x Pietro Terzini 

Η MAX&Co. αποκαλύπτει την τελευταία της &Collaboration για το AW25, συνεργαζόμενη και πάλι με τον Μιλανέζο καλλιτέχνη Pietro Terzini για μια συλλογή με τίτλο "HERE WE GO AGAIN". Αυτή σηματοδοτεί τη δεύτερη συνεργασία μεταξύ του brand και του Terzini, του οποίου η χαρακτηριστική αιχμηρή, προκλητική τέχνη του λόγου έχει γοητεύσει το κοινό παγκοσμίως.

look-9-214.jpg

«Ειλικρινά, ο λόγος που εισήλθα στο "δεύτερο κεφάλαιο" είναι οι άνθρωποι της Max&Co.», μας αποκαλύπτει σε αποκλειστική συνέντευξη ο δημοφιλής καλλιτέχνης. «Γιατί μου άρεσε πάρα πολύ που εργάστηκα με την ομάδα, και καθώς η πρώτη συνεργασία ολοκληρώθηκε η ιδέα ήταν να δημιουργηθεί ένα δεύτερο κεφάλαιο με όλη τη δημιουργική ομάδα και την οικογένεια Maramotti ήταν εκπληκτική για εμένα. Και μάλιστα αυτή τη φορά που πραγματικά γνωριζόμαστε υπήρξε περισσότερη ενέργεια και περισσότερη ελευθερία, ώστε να δημιουργήσουμε μια πιο ευρεία συνεργασία"», συνεχίζει, ενώ παρακάτω ομολόγησε πως η περαιτέρω οικειότητα με το brand και τους ανθρώπους του τον βοήθησε να εκφραστεί ακόμη καλύτερα. «Εργαστήκαμε όλοι μαζί και ακούστηκαν όλοι - φυσικά είχα τη δημιουργική μου ιδέα, όμως όλοι συμπεριλήφθηκαν στη δημιουργική διαδικασία«.

Ο τίτλος, HERE WE GO AGAIN, είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό νεύμα στην προηγούμενη συνεργασία του ντουέτου - είναι βαθιά προσωπικός για τον Terzini. Αυτή τη φορά, ο καλλιτέχνης αξιοποιεί τη γοητεία του στις αρχές της δεκαετίας του 2000 για το hip-hop και το streetwear, συνδυάζοντας την αγάπη του για τη μουσική, τον κινηματογράφο και τη διαρκή αισθητική της Americana. Αντλώντας από αυτές τις επιρροές, η συλλογή επανερμηνεύει εμβληματικά βασικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας -denim, bomber jackets, καρό πουκάμισα και σκούφους- μέσα από ένα σύγχρονο, gender-fluid φακό.

screenshot-2025-02-26-at-092443.png

Η collection περιλαμβάνει έντονα οπτικά μυνήματα, ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά του Terzini, και ο ίδιος μιλάει για το μύνημα που θα ήθελε να επικοινωνήσει: «Αφορά περισσότερο ένα vibe, και το vibe αυτό είναι να το "παίρνουμε χαλαρά" - η ζωή από μόνη της είναι μια τέχνη, καλό είναι να ηρεμήσουμε και να μην τα παίρνουμε όλα τόσο σοβαρά, γιατί στο τέλος της ημέρας αυτός είναι ένας καλός τρόπος να επιβιώνεις και να ζεις».

Στο επίκεντρο της συλλογής βρίσκονται τα χαρακτηριστικά slogan του Terzini, που συνδυάζουν την ειρωνεία με τον πολιτιστικό σχολιασμό. Παιχνιδιάρικες αλλά και οξυδερκείς, οι φράσεις μετατρέπουν καθημερινά ρούχα σε τολμηρές δηλώσεις. Ένα κλασικό πουκάμισο με κουμπιά ανατρέπει το κύρος της Ivy League με το «I DIDN'T STUDY AT OXFORD» που αναγράφεται στην πλάτη. Τα καρό πουκάμισα δηλώνουν με θράσος “I'LL CHECK AND LET YOU KNOW”, ενώ τα πλεκτά παρουσιάζουν μια έξυπνη δυαδικότητα - τα πουλόβερ και τα μπλουζάκια γράφουν “GOOD VIBES” στο μπροστινό μέρος και “OR GOOD BYES” στο πίσω μέρος. Οι κουκούλες αγκαλιάζουν ένα σχετικό συναίσθημα με το “I'D RATHER STAY HOME”, και ακόμη και η ραπτική δεν γλιτώνει από το ασεβές άγγιγμα του Terzini. Εμπνευσμένα από τα κοστούμια που φοριούνται σε καλτ γκανγκστερικές ταινίες όπως ο Νονός και ο Σημαδεμένος, τα boxy, ριγέ σακάκια διαθέτουν δηλώσεις όπως “I HOPE YOUR EMAIL WON'T FIND ME” και “I NEED A DRINK”.

befunky-collage-54.jpg

Η συλλογή βυθίζεται στα πιο νεανικά χρόνια του καλλιτέχνη, ο οποίος σε συνεργασία με ένα ιταλικό brand με κληρονομιά, δημιούργησε μια collection γεμάτη νόημα. «Στο τέλος της ημέρας η Max&Co. μπορεί να είναι μια ιταλική μάρκα αλλά διαθέτει φωνή και είναι πολύ όμοια με την προσέγγισή μου. Επιπλέον, έχουμε τον ίδιο στόχο, ο οποίος είναι να "φτάσουμε" ένα ευρύ σύνολο ανθρώπων και να τους μιλήσουμε αξιοποιώντας την φαντασία του σύγχρονου κόσμου. Επομένως, αυτό μας ενώνει», μας εκμυστηρεύεται χαρακτηριστικά. 

Τα αξεσουάρ παίζουν εξίσου σημαντικό ρόλο στην συλλογή, ενισχύοντας το ταλέντο του Terzini να μετατρέπει τα συνηθισμένα σε μια δήλωση μόδας. Κάλτσες, καπέλα, ένας σάκος, ακόμη και μια ομπρέλα φέρουν την υπογραφή του - ένα τέτοιο κομμάτι δηλώνει με χιούμορ «I PREFER SUNNY DAYS».

befunky-collage-56.jpg

Πώς νιώθει όμως ένας καλλιτέχνης όταν η τέχνη του μπορεί να φορεθεί; Ενώ ένας πίνακας ζωγραφικής είναι μοναδικός και στατικός, μια συλλογή ρούχων μπορεί να φορεθεί από πολλούς ανθρώπους, σε πολλά διαφορετικά μέρη.

"Ένας πίνακας ζωγραφικής αγοράζεται μόνο μια φορά και συνήθως από κάποιο άτομο με μεγάλη οικονομική άνεση. Αυτό που μου αρέσει σε αυτή την ιδέα είναι ότι κάτι που μπορεί να ζωγράφισα στο σπίτι μου είναι στην ντουλάπα ενός ανθρώπου. Είναι υπέροχο. Και μου αρέσει να βλέπω ανθρώπους με τα ρούχα μου έξω στον δρόμο και όταν τους δω θα σταθώ από πίσω τους και θα βγάλω μια φωτογραφία!", ολοκληρώνει ο Terzini. 

Το πρόγραμμα &Collaboration ενσαρκώνει το ήθος της MAX&Co. για δημιουργικότητα και κοινότητα, προσκαλώντας τόσο διάσημα όσο και ανερχόμενα ταλέντα να επανερμηνεύσουν τους ξεχωριστούς κώδικες του brand. Με προηγούμενους συνεργάτες όπως οι Superga, Richard Quinn, Duro Olowu, Anna Dello Russo, ακόμα και Looney Tunes, η πρωτοβουλία συνεχίζει να διευρύνει τα όρια, συνδυάζοντας τη μόδα με την τολμηρή καλλιτεχνική έκφραση. Και με το HERE WE GO AGAIN, ο Pietro Terzini αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι οι λέξεις -όταν φοριούνται- μπορούν να είναι εξίσου ισχυρές όσο και παιχνιδιάρικες!