O κόσμος της μόδας δε σταματάει ποτέ να γυρνάει και να εξελίσσετε, με νέα πρόσωπα, events, προϊόντα και καινούργιες συνεργασίες να γεμίζουν το calendar μας. Ανακαλύψτε τα πιο αξιοσημείωτα fashion moments της εβδομάδας!
Jacquemus turns festive!
Ο Jacquemus μόλις μοιράστηκε ένα sneak peak στη νέα του καμπάνια για τις γιορτές 2023, με πρωταγωνίστρια το μοντέλο Kendall Jenner. Το teaser πρωτοεμφανίστηκε έγινε στο Instagram, όπου ο λογαριασμός του οίκου μοιράστηκε μια εικόνα μιας φαινομενικά γυμνής Jenner καλυμμένης με χριστουγεννιάτικα φωτάκια, με μια λεζάντα που έγραφε: "GUIRLANDE with @kendalljenner, The holiday collection, Out tomorrow!" Με τίτλο "GUIRLANDE" η νέα καμπάνια περιλαμβάνει ready-to-wear ρούχα και αξεσουάρ.
Από μάλλινες ρόμπες μέχρι λαμπερά φορέματα και must-have τσάντες, η νέα συλλογή προσφέρει ένα πλήθος από εορταστικές party εμφανίσεις, προσθέτοντας ένα twist της εορταστικής περιόδου στις χαρακτηριστικές σιλουέτες της Jacquemus. Η χρωματική παλέτα περιλαμβάνει αποχρώσεις αστραφτερού ασημί και χρυσού μαζί με χτυπήματα κόκκινου, πευκοπράσινου και λευκού, ενώ τα εορταστικά υφάσματα έχουν τη μορφή σατέν ταφτά, λαμπερού lurex και άνετων φούτερ.
Σε άλλα σημεία, τα αξεσουάρ βρίσκονται στο επίκεντρο και περιλαμβάνουν στεφάνια Jacquemus rond-carre, μενταγιόν καμπάνα, χρυσές μπαλαρίνες, μαύρες σουέτ μπότες και ασημένια τακούνια, σε συνδυασμό με κλασικές τσάντες όπως η Chiquito - η οποία προσγειώνεται σε πλήρες ασημένιο δέρμα με επένδυση από shearling, καθώς και η Bambino, που φτάνει σε βαθύ πράσινο βελούδο και χρυσό δέρμα.
ZARA X Harry Lambert
Η πρώτη συνεργασίας μεταξύ του γεννημένου στο Norwich, στιλίστα μόδας Harry Lambert με έδρα το Λονδίνο και της Zara είναι εδώ. Η συλλογή άνω των 60 τεμαχίων σηματοδοτεί την πρώτη του εισβολή σε μια πλήρη προσφορά σχεδιασμού μόδας, αντλώντας έμπνευση από τη δουλειά και το προσωπικό του στιλ για να δημιουργήσει μια capsule γκαρνταρόμπα σχεδιασμένη να αναμειγνύεται, να ταιριάζει, να αγαπά και να μοιράζεται.
Η συλλογή τρέχει παράλληλα με την εύκολα αναγνωρίσιμη υπογραφή του, γεμάτη με vintage αναφορές, μια υπερμεγέθη σιλουέτα, κατασκευές κληρονομιάς, μια νοσταλγική χρωματική παλέτα και εντυπωσιακά αξεσουάρ για να προσφέρουν αυτή την υπογραφή Lambert. Αν και φημίζεται για τον καθορισμό του σύγχρονου ενδυματολογικού zeitgeist, η προσέγγιση του Lambert συχνά ανατρέχει στο παρελθόν για να
επαναπροσδιορίσει ρετρό κομμάτια με πολλά από τα αγαπημένα του σπάνια ευρήματα τα οποία παρέχουν βασική έμπνευση για το Cutie Chaos.
Τα πλεκτά είναι ένα σημαντικό συστατικό της συλλογής. Ο Lambert εισάγει κομμάτια intarsia με θρασύδειλους χαρακτήρες που προσωποποιούν τη διάθεση του Cutie Chaos. Έχει δοθεί έμφαση στη διαμόρφωση των πλεκτών με ένα εκτεταμένο πλευρό στον καρπό και τη μέση που φαίνεται στα περισσότερα και εμπνευσμένο από ένα vintage εύρημα. Η συλλογή περιλαμβάνει ένα πουλόβερ ουράνιου τόξου, που προορίζεται να φορεθεί με ένα πολύ μακρύ κασκόλ, καθώς και γιλέκα βιβλίων που θα τοποθετηθούν ανάμεσα στα πουκάμισα με ισχυρό γιακά που έρχονται σε απροσδόκητες αποχρώσεις όπως το βιολετί μοβ της Πάρμας ή το κλασικό ριγέ βαμβάκι. Η συλλογή διαθέτει επίσης μια πλούσια επιλογή εξωτερικών ενδυμάτων. Τα μπουφάν με φερμουάρ με γιακά είναι ένα τράνταγμα νοσταλγίας, ενώ άλλα κομμάτια παίρνουν την κλασική ανδρική σιλουέτα, αλλά τώρα έρχονται υπερμεγέθη σε υπερβολικές αναλογίες. Ένα σακβουαγιάζ, με φόδρα από ψεύτικη γούνα είναι ένα προσωπικό αγαπημένο του Lambert, ενώ ένα άλλο σακάκι faux-shearling έρχεται κομμένο στη μέση και το μανίκι για να αμφισβητήσει το παιχνίδι αναλογίας και την εκτέλεση με βάση το φύλο.
Το Cutie Chaos προορίζεται να φορεθεί - και ενθαρρύνει τον χρήστη να συλλέξει τις δικές του ιστορίες και αναμνήσεις με κάθε φθορά. Η συλλογή Harry Lambert x Zara θα είναι διαθέσιμη από τις 13 Νοεμβρίου στο Zara.com και σε επιλεγμένα καταστήματα
Calzedonia Brand DNA TV Spot
Το διάσημο brand αποτελούσε πάντα σύμμαχο των γυναικών, και τώρα εξερευνά μια νέα πλευρά της γυναικείας ενδυνάμωσης.
«Μας λένε πως το να προχωράς στη ζωή γίνεται με βήματα μπροστά…Τι πραγματικά σημαίνει όμως μπροστά;»
Με αυτή την ερώτηση ξεκινάει η καινούργια διαφήμιση της Calzedonia: δεν αποτελεί απλώς μια καμπάνια, αλλά μια αντανάκλαση για το πως η κοινωνία επιβάλει προκαθορισμένους στόχους και πρότυπα με στόχο την ολοκλήρωση. Το να προχωράς μπροστά συχνά σημαίνει να ξεπερνάς αόρατα εμπόδια. Μια φράση που ζωντανεύει μέρα με την μέρα εν μέσω ανεπαίσθητων κλισέ.
Η Calzedonia, ένα comfy και αυθεντικό icon, επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά το ρόλο της ως σύμμαχος των γυναικών και με αυτή τη διαφήμιση διαχωρίζει τον εαυτό της από τα στερεότυπα που συνδέονται με τις γυναίκες, προσφέροντας μια διαφορετική, πιο βαθυστόχαστη οπτική: Αν γίνεται συνειδητά και με πεποίθηση, κάθε απόφαση μπορεί να αποτελέσει εργαλείο για πρόοδο στην ζωή. Ακόμη και ένα βήμα πίσω ή μία αναστροφή, όπως το να αναθεωρήσεις τα σχέδια σου και να ορίσεις ξανά τις προτεραιότητες σου.Γιατί «μπροστά» μπορεί να σημαίνει προς κάθε κατεύθυνση, όσο μας οδηγεί εκεί που θέλουμε πραγματικά να πάμε.