fbpixel

Search icon
Search
Η Kaia Gerber είναι το καινούργιο πρόσωπο της DKNY
FASHION NEWS

Η Kaia Gerber είναι το καινούργιο πρόσωπο της DKNY

...και ό,τι άλλο ξεχωρίσαμε μέσα στην εβδομάδα!


O κόσμος της μόδας δε σταματάει ποτέ να γυρνάει και να εξελίσσετε, με νέα πρόσωπα, events, προϊόντα και καινούργιες συνεργασίες να γεμίζουν το calendar μας. Ανακαλύψτε τα πιο αξιοσημείωτα fashion moments της εβδομάδας

Η Kaia Gerber φέρνει μια νέα εποχή για την DKNY

hero-image.jpg

Σε μια τολμηρή κίνηση που απηχεί το πνεύμα μιας νέας γενιάς, η DKNY παρουσιάζει την Kaia Gerber ως το καινούριο πρόσωπο του brand. Η Kaia φέρνει μια φρέσκια ενέργεια στην καμπάνια για τη συλλογή Άνοιξη 2024, δημιουργώντας τις βάσεις για μια νέα εποχή του εμβληματικού αμερικανικού στιλ, με νεοϋορκέζικη χροιά.

Αυτή την άνοιξη, η DKNY παρουσιάζει μία διαφορετική προσέγγιση, αφιερωμένη στην ανανέωση. Από την αναβαθμισμένη συλλογή και τα cutting-edge σχέδια μέχρι το επανασχεδιασμένο λογότυπο και το γοητευτικό νέο πρόσωπο της Kaia, όλα ορίζουν την αυγή μιας νέας εποχής για τη DKNY. 

 «Αυτή η σεζόν φέρνει μια εντελώς νέα ενέργεια στη DKNY, με την οποία μπορούμε με εξαιρετική προσήλωση να χτίσουμε πάνω στο DNA του brand», τονίζει ο Jeffrey Goldfarb, EVP του G-III Apparel Groups στο portfolio του οποίου ανήκει η DKNY.

Εστιάζοντας στα icons και στις θεμελιώδεις αξίες της DKNY, η συλλογή επαναπροσδιορίζει βασικά στοιχεία όπως το denim, τα blazers, τα trench coats και τα δερμάτινα μπουφάν -όλα ανανεωμένα με ένα Gen Z twist. Όλες οι νέες υπογραφές του brand δίνουν ξανά ζωή στους κλασικούς κωδικούς, διατηρώντας όλα εκείνα τα στοιχεία που τους έκαναν iconic.

Η καμπάνια, η οποία απαθανατίστηκε από τον οραματιστή φωτογράφο Alasdair McLellan και σχεδιάστηκε από τον Alastair McKimm, εκτυλίσσεται σε ένα στούντιο της Νέας Υόρκης, παρουσιάζοντας μια καθαρή εικόνα για την οπτική ταυτότητα του brand. Ο φακός του McLellan, γνωστός για τη φιλόδοξη αλλά και αυθεντική του πλευρά, απογειώνει τα στιλιστικά στοιχεία, αποτυπώνοντας παράλληλα την πραγματική πλευρά της Kaia -που διαθέτει μια φυσική αυθεντικότητα που μαγνητίζει.

Η SWATCH παρουσιάζει νέεα αποχρώσεις στη σειρά BIOCERAMIC WHAT IF?

swatch.jpg

Η Swatch παρουσιάζει μια ολόφρεσκια επιλογή ρολογιών από την πρωτοποριακή συλλογή BIOCERAMIC WHAT IF? σε μια παλέτα εντυπωσιακών παστέλ αποχρώσεων. Με τη νέα σεζόν να πλησιάζει, ήρθε η ώρα να ανανεωθείτε, να δημιουργήσετε ένα καινούριο moodboard και να αποφασίσετε ποιο θα είναι το νέο σας στιλ. Κλασικό ή πιο edgy, όποιο look και αν επιλέξετε, η συλλογή BIOCERAMIC WHAT IF? είναι απόλυτα συγχρονισμένη με το vibe σας.

Το 1982, οι ιδρυτές της Swatch βρέθηκαν αντιμέτωποι με την απόφαση να δημιουργήσουν ένα στρογγυλό ή τετράγωνο ρολόι. Η συλλογή BIOCERAMIC WHAT IF? δείχνει πώς θα ήταν μια εναλλακτική και διασκεδαστική πραγματικότητα και πόσο διαφορετικός θα μπορούσε να ήταν ο κόσμος της Swatch αν είχε επιλεχτεί ένα τετράγωνο σχέδιο. Συνδυάζοντας κεραμική σκόνη με υλικά βιολογικής προέλευσης, το συγκεκριμένο ρολόι επιτυγχάνει αξιοσημείωτη αντοχή και ανθεκτικότητα για να δημιουργήσει το μοναδικό τετράγωνο σχέδιο.

Αυτή η γεωμετρική προσέγγιση ενός κλασικού ρολογιού της Swatch διαχωρίζει με μια ματιά το συνηθισμένο από το ξεχωριστό. Οι έντονες, τετράγωνες άκρες και η κάσα 33 mm x 33 mm εξασφαλίζουν άνετη εφαρμογή στον καρπό και μια χρωματική παλέτα με πουδρένιες παστέλ αποχρώσεις που θα εντυπωσιάσει. Επιλέξτε το δικό σας χρώμα ανάμεσα στο απαλό γαλάζιο, το lemon , το πράσινο της μέντας ή το ροζ. 

Η νέα συλλογή Swatch BIOCERAMIC WHAT IF? θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα Swatch παγκοσμίως και στο Swatch.com!

O Bad Bunny πρωταγωνιστεί στην καμπάνια "LE SCULPTURES" του Jacquemus

bad-bunny.jpg

Πολύ σύντομα μετά την παρουσίαση της επίδειξης "LE SCULPTURES" της Jacquemus στη Γαλλία τον περασμένο μήνα, την οποία άνοιξε η Gigi Hadid, η μάρκα επιστρέφει με τη συνοδευτική καμπάνια - με πρωταγωνιστή τον Πορτορικανό μουσικό Bad Bunny.

Η νέα καμπάνια βλέπει τον Bad Bunny να μεταμορφώνεται σε ένα κυριολεκτικό έργο τέχνης, απαθανατισμένο σε διάφορες γλυπτικές πόζες σε γραφικές τοποθεσίες. Φορώντας statement σιλουέτες, όπως animal print σακάκια, δερμάτινα κομμάτια και έντονα κόκκινα ρούχα, ο καλλιτέχνης συμπυκνώνει τον φόρο τιμής της Jacquemus στη μορφή τέχνης.

Από τότε που ήρθε στη μουσική σκηνή, ο Bad Bunny έχει κάνει μια αρκετά ομαλή μετάβαση προς τη βιομηχανία της μόδας, εμφανιζόμενος σε μια πρόσφατη καμπάνια της Gucci με την Kendall Jenner και συνεργαζόμενος με την adidas για να δημιουργήσει μια σειρά από σιλουέτες υποδημάτων. Τώρα, ο καλλιτέχνης βρίσκεται στο επίκεντρο μιας από τις πιο δημοφιλείς μάρκες και περιμένουμε να δούμε πολλές ακόμα εμφανίσεις σαν κι αυτή.

Το beauty brand, REFY, εισχωρεί δυναμικά στον κόσμο της μόδας

refy-curated.jpg

Το viral beauty brand REFY μόλις ανακοίνωσε την είσοδό του στη μόδα, λανσάροντας την πρώτη του limited edition συλλογή με κομμάτια μόδας και lifestyle. Με την ονομασία "REFY Curated", η νέα προσφορά κορυφώνεται σε μια φυσική pop-up εκδήλωση, με τίτλο The Exhibition.

Ο νέος χώρος που θα πραγματοποιηθεί στο Λονδίνο, θα παρουσιάσει την τελευταία καμπάνια της REFY, "YOU ARE THE ART", η οποία έχει ως στόχο να αναδείξει την εξερεύνηση της ανθρώπινης μορφής. Ο χώρος θα προσφέρει στους καταναλωτές μια καθηλωτική εμπειρία παράλληλα με την ευκαιρία να είναι οι πρώτοι που θα αποκτήσουν κομμάτια της νέας συλλογής.

Η ίδια η collection περιλαμβάνει μια σειρά από υψηλής ποιότητας, πολυτελή κομμάτια, σε περιορισμένες ποσότητες. Διαθέτοντας τόσο ready-to-wear όσο και κομμάτια εμπνευσμένα από την υψηλή ραπτική, η REFY Curated περιλαμβάνει πουκάμισα και φούτερ, ενώ τα γιλέκα και τα φορέματα είναι υφασμένα από ανακυκλωμένα υλικά. Θα δούμε, επίσης, παλτό με κοψίματα, πλεκτά και μεταλλικά φόρεματα.

"Το δημιουργικό και οι καμπάνιες μας ήταν πάντα κάτι πολύ περισσότερο από μια απλή φωτογράφηση ομορφιάς, πάντα ενσωματώνουν τον πλήρη τρόπο ζωής της REFY. Το Curated φέρνει αυτή την αισθητική REFY στην πραγματική ζωή και επιτρέπει στον πελάτη μας να βυθιστεί πλήρως στο brand", προσθέτει η ιδρύτρια Jess Hunt.

Εκτός αυτού, θα δημιουργηθεί ένα pop-up της REFY στο Covent Garden από σήμερα, έως τις 28 Φεβρουαρίου.