fbpixel

Search icon
Search
Η Ganni εκδίδει το "The Ganni Playbook" προωθώντας τη βιωσιμότητα στη βιομηχανία της μόδας
FASHION NEWS

Η Ganni εκδίδει το "The Ganni Playbook" προωθώντας τη βιωσιμότητα στη βιομηχανία της μόδας

Το ηθικό πάθος του brand οδήγησε στην έκδοση ενός βιβλίου-οδηγού για βιώσιμες επιχειρήσεις στη fashion σκηνή


Οι ιδρυτές της εταιρίας Ganni, Ditte και Nicolaj Reffstrup διοργάνωσαν στις 23 Μαΐου το ετήσιο δείπνο τους, σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό "Global Fashion Agenta", στο σπίτι τους στην Κοπεγχάγη. Με τη συγκεκριμένη εκδήλωση το brand επιθυμούσε να γιορτάσει το πιο πρόσφατο project του, την έκδοση του "The Ganni Playbook", ενός νέου βιβλίου που θα αποτελέσει οδηγό για τη βιώσιμη παραγωγή και διαδικασία που οφείλει να ακολουθήσει η βιομηχανία της μόδας.

img-5154.jpg
Image source: @ganni
Το βιβλίο με τίτλο "The Ganni Playbook: How to Get Started Creating a Responsible Business" αναφέρει αναλυτικά τα βήματα για τη δημιουργία και τη διαχείριση μιας ηθικής εταιρείας στην σημερινή βιομηχανία της μόδας. Η δημιουργία του βιβλίου πραγματοποιήθηκε από τη συγγραφέα Brooke Roberts-Islam σε συνεργασία με τους ιδρυτές του δανέζικου brand. Η Ganni χρησιμοποίησε το πάθος της για τη βιωσιμότητα, που διακατέχει εξολοκλήρου τη διαδικασία παραγωγής του brand και αποτελεί ultimate στόχο του, για να προωθήσει τη βιώσιμη αυτή μορφή των fashion επιχειρήσεων. 

Ο πρακτικός οδηγός για την οικοδόμηση μιας πιο υπεύθυνης επιχείρησης στο σημερινό τοπίο της μόδας θα κυκλοφορήσει στις 12 Ιουνίου και είναι διαθέσιμο για προπώληση στο ganni.com, ενώ η άφιξή του στα καταστήματα Ganni και την παγκόσμια αγορά θα ακολουθήσει στη συνέχεια.

img-5156.jpg
Image source: @ganni

Η εταιρία ωστόσο είναι πιστή στη βιωσιμότητα και ακολουθεί τη συγκεκριμένη πορεία εδώ και αρκετό καιρό. Στην περσινή παρόμοια εκδήλωση παρουσίασαν τη δεύτερη στρατηγική του brand για τη βιωσιμότητα "GAMEPLAN 2.0", το όραμά τους για το 2025 και έναν φιλόδοξο στόχο απόλυτης μείωσης του άνθρακα κατά 50% έως το 2027, από τη βάση του 2021. Παρά τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν, οι ιδρυτές της Ganni κατάφεραν να σημειώσουν σημαντική πρόοδο την οποία μοιράστηκαν μαζί μας. Το GAMEPLAN 2.0 του 2023, που συνεχίζει την ανοδική πορεία του, διέπρεψε στους τέσσερις κύριους πυλώνες που είχε θέσει το brand. Στο κοινωνικό αντίκτυπο, στη δράση για το κλίμα και τη βιοποικιλότητα, στα υλικά και την καινοτομία, στην κυκλικότητα και την ιχνηλασιμότητα της αλυσίδας εφοδιασμού.

19ganni1-superjumbo.jpg
Image source: @ganni
Το ταξίδι προς τη βιωσιμότητα όμως κοστίζει, όπως υπογραμμίζει ο ίδιος ο ιδρυτής της Ganni, Nicolaj Reffstrup. «Είναι μια έντονη υπενθύμιση ότι κανένα brand δεν είναι απρόσβλητο από τις αλλαγές. Το αναφέρω αυτό επειδή συνδέεται άμεσα με τις οικονομικές προκλήσεις της έναρξης της πράσινης μετάβασης, ένα εγχείρημα που δεν είναι καθόλου φθηνό. Τα brands πρέπει να πληρώσουν το τίμημα, καθώς οι καταναλωτές δεν θα το κάνουν και δεν πρέπει να το κάνουν».

ho-gan-playbo-explor-ne-pat-to-bui-a-responsib-com-77574-detailp.jpeg
Image source: @ganni
Η έκδοση αυτού του βιβλίου έρχεται να επιβεβαιώσει προς το κοινό την αγάπη του brand προς τη βιωσιμότητα και το περιβάλλον και να δηλώσει τους μακροχρόνιους στόχους του για όλη τη fashion βιομηχανία. Η ομάδα της Ganni ελπίζει μέσα στο τρέχον έτος τόσο τα ίδια τα brands όσο και οι επενδυτές πίσω από αυτά, να συνεχίσουν να επενδύουν σε νέες καινοτόμες τεχνολογίες που έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν τη βιομηχανία της μόδας προς το καλύτερο. Η Ganni έχει δεσμευτεί 100% να υποστηρίξει αυτές τις πρωτοβουλίες με τον καλύτερο τρόπο που μπορεί και να αποδείξει ότι μπορεί να προκαλέσει την αλλαγή που τόσο απεγνωσμένα χρειάζεται ο κλάδος.