Οι ιδρυτές της εταιρίας Ganni, Ditte και Nicolaj Reffstrup διοργάνωσαν στις 23 Μαΐου το ετήσιο δείπνο τους, σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό "Global Fashion Agenta", στο σπίτι τους στην Κοπεγχάγη. Με τη συγκεκριμένη εκδήλωση το brand επιθυμούσε να γιορτάσει το πιο πρόσφατο project του, την έκδοση του "The Ganni Playbook", ενός νέου βιβλίου που θα αποτελέσει οδηγό για τη βιώσιμη παραγωγή και διαδικασία που οφείλει να ακολουθήσει η βιομηχανία της μόδας.
Η εταιρία ωστόσο είναι πιστή στη βιωσιμότητα και ακολουθεί τη συγκεκριμένη πορεία εδώ και αρκετό καιρό. Στην περσινή παρόμοια εκδήλωση παρουσίασαν τη δεύτερη στρατηγική του brand για τη βιωσιμότητα "GAMEPLAN 2.0", το όραμά τους για το 2025 και έναν φιλόδοξο στόχο απόλυτης μείωσης του άνθρακα κατά 50% έως το 2027, από τη βάση του 2021. Παρά τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν, οι ιδρυτές της Ganni κατάφεραν να σημειώσουν σημαντική πρόοδο την οποία μοιράστηκαν μαζί μας. Το GAMEPLAN 2.0 του 2023, που συνεχίζει την ανοδική πορεία του, διέπρεψε στους τέσσερις κύριους πυλώνες που είχε θέσει το brand. Στο κοινωνικό αντίκτυπο, στη δράση για το κλίμα και τη βιοποικιλότητα, στα υλικά και την καινοτομία, στην κυκλικότητα και την ιχνηλασιμότητα της αλυσίδας εφοδιασμού.