fbpixel

Search icon
Search
Η Lila Moss είναι το πρόσωπο της νέας DKNY καμπάνιας
FASHION NEWS

Η Lila Moss είναι το πρόσωπο της νέας DKNY καμπάνιας

Κι ό,τι άλλο ξεχωρίσαμε στον κόσμο της μόδας


Η αλήθεια είναι πως τις τελευταίες ημέρες έχουν έρθει τα πάνω-κάτω στον κόσμο της μόδας. Η Donatella Versace αποχώρησε από την καλλιτεχνική διεύθυνση του Versace έπειτα από σχεδόν 30 χρόνια, παραχωρώντας το τιμόνι στον Dario Vitale, ενώ ο Demna Gvasalia αποχώρησε από τον οίκο Balenciaga και διαδέχθηκε τον De Sarno ως creative director του Gucci. 

Παρόλα αυτά υπάρχουν και κάποια άλλα fashion news που μας έχουν κεντρίσει το ενδιαφέρον!

DKNY - Lila Moss 

dkny.jpg

Η DKNY συνεχίζει να γράφει τις δικές της ιστορίες μόδας, αντλώντας έμπνευση από την καρδιά της Νέας Υόρκης. Για την Άνοιξη 2025, το brand επιστρέφει με μια καμπάνια γεμάτη σινεμά, ενέργεια και urban coolness, έχοντας ως πρωταγωνίστρια την Lila Moss. Το μοντέλο, με το δικό της ανεπιτήδευτο στιλ, ενσαρκώνει τη σύγχρονη γυναίκα της DKNY ατρόμητη, ανεξάρτητη, γεμάτη αυτοπεποίθηση.

Αυτή τη σεζόν, το brand μετατρέπει την πόλη σε κινηματογραφικό σκηνικό, φέρνοντας τη Νέα Υόρκη στο προσκήνιο. Η πόλη αποκτά χαρακτήρα, γίνεται μέρος της αφήγησης και μεταφέρει τον θεατή σε μια ιστορία που θυμίζει τις πιο εμβληματικές ταινίες που γυρίστηκαν στους δρόμους της. Η Lila Moss, απόλυτη πρωταγωνίστρια, αποδίδει την αίσθηση μιας γυναίκας που ζει τη ζωή της σαν μια δυναμική ηρωίδα, ένα κορίτσι που μπορεί να κινείται με την ίδια άνεση από το Soho στο Brooklyn, από τις πρωινές της υποχρεώσεις στα βραδινά rooftop parties, χωρίς να χάνει ποτέ το προσωπικό της στιλ.

dkny-2.png

Η επιλογή της Lila Moss ως το νέο πρόσωπο της DKNY αποκτά μια ιδιαίτερη συμβολική διάσταση, καθώς η μητέρα της, Kate Moss, πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της Donna Karan New York για την ίδια σεζόν. Αυτή η ξεχωριστή σύνδεση επαναφέρει στο προσκήνιο τη διαχρονικότητα του brand, τιμώντας την κληρονομιά της Donna Karan και το πώς η ίδια εμπνεόταν από την κόρη της για να δημιουργήσει ένα στιλ που μιλά σε κάθε νέα γενιά γυναικών.

Η συλλογή «DKNY est. 1989» επιστρέφει στις ρίζες του brand, επαναπροσδιορίζοντας τα κλασικά κομμάτια με μια σύγχρονη προσέγγιση. Το signature ριγέ πόλο επανέρχεται με urban attitude, τα tailored ριγέ κοστούμια γίνονται statement επιλογή για κάθε ώρα της ημέρας, ενώ το ζωηρό κίτρινο parka προσθέτει μια ανατρεπτική πινελιά στη διαχρονική ασπρόμαυρη παλέτα. Η συλλογή παίζει με oversized σιλουέτες, relaxed tailoring και effortlessly cool layering - το τρίπτυχο της DKNY γυναίκας που ξέρει πώς να μετατρέπει ακόμα και το πιο απλό outfit σε fashion moment.

Diesel - SS25 Campaign 

43dab49707f04fe588a781b598e715d9.webp

Η νέα καμπάνια της Diesel για την SS25 είναι αφιερωμένη στους... ενοίκους του σπιτιού της. Εκκεντρικοί, μοναδικοί και αφοπλιστικά αυθεντικοί, αυτοί οι πολύχρωμοι χαρακτήρες πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια του Glenn Martens και του art director Christopher Simmonds.

Αντλώντας έμπνευση από μια αρχειακή καμπάνια της Diesel από την Άνοιξη/Καλοκαίρι 1994, οι νέες εικόνες, μέσα από τον φακό του Frank Le Bon, αποτυπώνουν “μια σειρά από παράλογα σενάρια” με ένα ποικιλόμορφο καστ. Η καμπάνια προσκαλεί το κοινό να γνωρίσει τους ενοίκους του σπιτιού, προτρέποντας: «Απολαύστε, πειραματιστείτε, εκφραστείτε». Ωστόσο, υπάρχει μόνο ένας κανόνας: «Εμείς παρακολουθούμε». 

Όπως πάντα, η Diesel διατηρεί τη sex-positive φιλοσοφία της, προωθώντας την ελευθερία και την αυτοέκφραση μέσα από κάθε εικόνα. Σε ένα «σουρεαλιστικό δείπνο», οι καλεσμένοι οδηγούν αυτοκίνητα στο σαλόνι, ποζάρουν καλυμμένοι με σπαγγέτι και περιμένουν αποτρίχωση ποδιών σε μια κουζίνα που μετατράπηκε σε beauty salon.

Η καμπάνια αναδεικνύει τα νέα denim κομμάτια, moto jackets και trompe l’oeil εσώρουχα της σεζόν, καθώς και τις νέες “Double D” τσάντες, ατσάλινα κοσμήματα και γυαλιά ηλίου.

Balenciaga x PUMA

snapinstapp-484104177-18493741573047023-1134390547986883831-n-1080.jpg

Η Balenciaga παρουσίασε επίσημα την πρώτη της συνεργασία με την PUMA κατά τη διάρκεια της επίδειξης FW25 στην Paris Fashion Week, αποκαλύπτοντας μια συλλογή από ρούχα, υποδήματα, τσάντες και αξεσουάρ που συνδυάζουν τα ξεχωριστά DNAs των δύο brands.

Το επίκεντρο της capsule συλλογής είναι η νέα εκδοχή του Ultrasoft Speedcat, μια ανακατασκευή του Speedcat OG της PUMA, που συνεχίζει να κερδίζει δημοτικότητα. Το μοντέλο, το οποίο διατίθεται σε λευκό, navy blue και μαύρο, αντλεί έμπνευση από το αρχικό racing σχέδιο, προσφέροντας ένα φθαρμένο εφέ μέσω της αποδόμησης της εμβληματικής foam strip επένδυσης και των suede με vintage αισθητική. Το branding παραμένει διακριτικό, με μόνο το κεντημένο λογότυπο PUMA στο toe box και ελάχιστα co-branded στοιχεία ανάμεσα στη panel stripe και τα eyelets.

Στον τομέα του apparel, η συλλογή ισορροπεί ανάμεσα στον μινιμαλισμό και το σύγχρονο sportswear, περιλαμβάνοντας συντονισμένα tracksuits, bomber jackets και zip-up hoodies, καθώς και ένα δερμάτινο μπουφάν κι ένα puffer vest

Ολοκληρώνοντας τη συλλογή, τα αξεσουάρ περιλαμβάνουν καπέλα με cutout visors, κάλτσες, γάντια, oversized γυαλιά και την εμβληματική Marché Bag tote, η οποία επανασχεδιάστηκε ως Dyneema shopping bag.