Η νέα σεζόν στον χώρο της μόδας έχει ξεκινήσει πολύ δυναμικά. Δεν έχει πολλές μέρες που το φθινόπωρο έκανε κι επίσημα την εμφάνισή του και οι καινούριες συνεργασίες αλλά και καμπάνιες και collections διάσημων σχεδιαστών και brands έχουν ήδη κερδίσει την προσοχή των ειδικών. Με τις εβδομάδες μόδας τόσο της Νέας Υόρκης αλλά και του Μιλάνο να είναι προ των πυλών τα fashion houses έχουν θέσει τον πήχη πολύ ψηλά ήδη από τώρα.
Καθώς λοιπόν οι εξελίξεις «τρέχουν» κι εμείς προσπαθούμε να τις προλάβουμε, παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει όλα τα fashion news της τελευταίας στιγμής για να είστε πάντοτε ενημερωμένες και... in fashion!
Kenzo, Sportwear collection
Από τις 31 Αυγούστου είναι διαθέσιμη η νέα sportwear collection, Kenzo Sport ως μέρος της συλλογής για την περίοδο Fall/Winter 2020. Μ΄ αυτόν τον τρόπο ο οίκος δημιουργεί wardrobe staples με ακόμα περισσότερα streetwear κομμάτια γεμάτα πρακτικότητα και φυσικά αθλητικά ενδύματα. Χαρακτηριστικό της νέας αυτής συλλογής είναι το λογότυπο X, το οποίο τη χαρακτηρίζει. Αποτελείται από t-shirts, hoodies, αθλητικές μπλούζες καθώς και μπουφάν, πουλόβερ και φορέματα. Τα αθλητικά είδη και αξεσουάρ απευθύνονται τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες με έντονο το στοιχείο του unisex χαρακτήρα.
«Το Kenzo Sport προσφέρει μία γκαρνταρόμπα μ’ έναν ισχυρό graphic σχεδιασμό, όπου τα υλικά έχουν δουλευτεί για να συνδυάσουν την κομψότητα και την άνεση. Δημιουργείται ως ένα ξεχωριστό στιλ με λειτουργικές πινελιές, εμπνευσμένες από την κίνηση και την παραγωγή.», δήλωσε ο γαλλικός οίκος μόδας.
Η σειρά είναι διαθέσιμη από τις 28 Αυγούστου στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Kenzo και από τις 31 Αυγούστου στα φυσικά καταστήματά της.
Stella McCartney, New sustainable collection
«Θα ήθελα να σκεφτώ ότι μπορεί να μείνουμε σ’ αυτήν τη στιγμή για περισσότερο από το αναμενόμενο. Ελπίζω ότι αυτή τη φορά έχει επιτρέψει στους ανθρώπους να επανεξετάσουν το γεγονός ότι μπορούμε να έχουμε λίγη περισσότερη συνείδηση και ότι μπορούμε να αλλάξουμε τη νοοτροπία μας. Νομίζω ότι αυτό θα ήταν ένα μεγάλο δώρο και για τον πλανήτη», απάντησε η γνώστη σχεδιάστρια σε ερώτηση σχετικά με την εμπειρία της κατά τη διάρκεια της πανδημίας του COVID-19.
Η τελευταία συλλογή της Stella McCartney είναι unisex, σηματοδοτώντας μία νέα αρχή για τον οίκο. Για την καινούρια αυτή collection, η McCartney έχει συνεργαστεί με τον καλλιτέχνη και εικονογράφο Will Sweeney, ο οποίος έχει έδρα το Λονδίνο κι έχει συνεργαστεί και με άλλα brands, όπως οι Stussy, Converse και MTV. Παρουσιάζοντας εκλεκτικά μοτίβα και χρώματα και παίζοντας με τις σιλουέτες και τα σχήματα, έχει επικεντρωθεί στη «φυλή των παγκόσμιων παραγόντων αλλαγής» και φυσικά στηρίζεται στη βιωσιμότητα της μόδας. Τα νέα t-shirts και μπλουζάκια του οίκου είναι κατασκευασμένα από 100% οργανικό βαμβάκι, το οποίο καταναλώνει έως και 70% λιγότερο νερό κατά τη διάρκεια της παραγωγής του σε σύγκριση με το κανονικό βαμβάκι. Ο ανακυκλωμένος πολυεστέρας είναι επίσης βασικό υλικό της συλλογής, μειώνοντας έτσι την ανάγκη για παρθένα υλικά με βάση το πετρέλαιο.
Prada x Adidas
Το ιταλικό fashion house συνεργάζεται με το διάσημο Prada athletic brand Adidas, για τη νέα έκδοση του iconic design Adidas Original Superstar. Το καινούριο σχέδιο θα κάνει την εμφάνισή του σε ζωηρά χρώματα και φυσικά με την υπογραφή του οίκου Prada. Για τη δημιουργία αυτού του σχεδίου που έχει ήδη κερδίσει τις καλύτερες εντυπώσεις, τα δύο brands βασίστηκαν σε τρεις κοινές αρχές, τη συνεργασία, τον σεβασμό στην κληρονομιά και στο πάθος για τα σπορ. Η κατασκευή των υποδημάτων έγινε στο footwear τμήμα του γνωστού οίκου στην Ιταλία, με στόχο να εξασφαλιστεί τόσο το στιλ όσο και οι υψηλές επιδόσεις. Αυτήν τη φορά το logo είναι διαφορετικό από τα προηγούμενα μοντέλα καθώς φέρει την υπογραφή και των δύο αλλά και τη σφραγίδα “Made in Italy”. Θα κυκλοφορήσει στις 8 Σεπτεμβρίου σε τρεις χρωματικές παραλλαγές σε Prada boutiques και Adidas flagship stores αλλά και σε επιλεγμένα καταστήματα, καθώς και online στα prada.com και adidas.com αλλά και adidas.gr