Από τότε που η Gigi Hadid περπάτησε στο πρώτο της Burberry show, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου τον φετινό Φεβρουάριο, διάφορα ερωτήματα άρχισαν να δημιουργούνται για το εάν το διάσημο μοντέλο και ο creative director Riccardo Tisci θα συνεργάζονταν και σε κάτι μεγαλύτερο. Η απάντηση ήρθε μέσα από ένα εκπληκτικό και άκρως θεατρικό video. Προς τιμήν του ντεμπούτο της νέας συλλογής Monogram Collection του οίκου Burberry, το top model ενσάρκωσε από μόνη του ένα ολόκληρο cast διαφορετικών χαρακτήρων. Λαμβάνοντας υπόψη τις τέσσερις ξεχωριστές προσωπικότητες που εκπροσωπεί το βρετανικό fashion house, η Gigi εμφανίζεται στην καμπάνια μεταμορφωμένη σε αγόρι, σε gentleman, σε κορίτσι και σε μία lady.
Απολαύστε το video campaign και παρακολουθήστε μία Gigi Hadid όπως δεν την είχατε ξαναδεί ποτέ μέχρι σήμερα!