Εάν δεν έχετε ξανακούσει το όνομα Arianna Huffington μέχρι πρότινος, ήρθε η ώρα να το μάθετε και είναι δεδομένο ότι σύντομα ένας νέος ορίζοντας θα ανοιχθεί μπροστά σας. Η Arianna Huffington-Στασινοπούλου είναι μια Ελληνοαμερικανίδα συγγραφέας και αρθρογράφος με τεράστια διαδικτυακή επιρροή στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Μια δύναμη που φυσικά δεν απέκτησε τυχαία.
Γεννημένη στην Αθήνα, πέρασε τα παιδικά και εφηβικά της χρόνια στις γειτονιές της Πλάκας, ώσπου σε ηλικία μόλις 16 ετών μετακόμισε στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου και τελικά σπούδασε. Οι σπουδές της αφορούσαν τον τομέα των οικονομικών στο πανεπιστήμιο του Cambridge, ενώ μόλις τις ολοκλήρωσε εργάστηκε για τον ενημερωτικό όμιλο του BBC. Το 1980 μετακόμισε μόνιμα πια στη Νέα Υόρκη και στράφηκε προς τη συγγραφή βιβλίων. Σύντομα εξελίχθηκε σε μία από τις πιο δημοφιλείς προσωπικότητες των Αμερικανών Ρεπουμπλικανών ως πολιτικός σχολιαστής ενώ αργότερα προσχώρησε προς την πλευρά των Αμερικανών Δημοκρατικών. Ασχολήθηκε, μάλιστα, και με τον χώρο της πολιτικής. Το 2003 υπήρξε ανεξάρτητη υποψήφια για τη θέση του κυβερνήτη στις επαναληπτικές εκλογές της Καλιφόρνια.
Ωστόσο, η Arianna Huffington δε σταμάτησε την πορεία της εκεί και αποφάσισε να κατακτήσει και τον χώρο της δημοσιογραφίας. Το 2005 ίδρυσε τον διαδικτυακό ιστότοπο Huffington Post. Μόλις 4 χρόνια μετά, το όνομά της κοσμούσε ήδη στη λίστα του περιοδικού Forbes με τις γυναίκες με τη μεγαλύτερη επιρροή στον χώρο, στη δωδέκατη θέση. Σύμφωνα με την εφημερίδα The Guardian, μάλιστα, κατατάσσεται στις κορυφαίες 100 προσωπικότητες των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης. Τελικά, η AOL εξαγόρασε τη Huffington Post και όρισε την Arianna Huffington-Στασινοπούλου πρόεδρο και αρχισυντάκτρια του συγκεκριμένου ομίλου ενημέρωσης. Το 2014 η πορεία του Huffington Post συνεχίστηκε και στην Ελλάδα με την ελληνική έκδοση του site, η οποία καλύπτει όλη την εγχώρια επικαιρότητα και ειδησεογραφία.
Το 2016 το όνομα της Arianna Huffington θεωρήθηκε συνώνυμο της ευεξίας και του ευ ζην. Αφορμή στάθηκε το νέο της εγχείρημα, The Thrive Global, μια πρωτοποριακή wellness πλατφόρμα με έδρα τη Νέα Υόρκη και κύριο στόχο να παρέχει υπηρεσίες ευεξίας και αύξησης της αποδοτικότητας των ανθρώπων. Πιο συγκεκριμένα, εδώ μπορεί κανείς να βρει προτάσεις και συμβουλές -πάντα επιστημονικά τεκμηριωμένες- για τη μείωση του στρες και την επίτευξη της ευεξίας, καταναλωτικά προϊόντα και συμβουλευτική σε εταιρείες, αλλά και εξατομικευμένα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο λόγος που η πετυχημένη επιχειρηματίας αποφάσισε να στραφεί προς τη συγκεκριμένη κατεύθυνση ήταν εξαιτίας της υπερκόπωσης που βίωσε κάποια στιγμή στη ζωή της, λόγω του υπερβολικού φόρτου εργασίας και της στέρησης ύπνου. Γρήγορα συνειδητοποίησε, πως αυτά τα συναισθήματα πρέπει να σταματήσουν τόσο για την ίδια, όσο και για όλους τους ανθρώπους σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης που εργάζονται πυρετωδώς. Και ιδού αποκαλύφθηκε το μυστικό της επαγγελματικής επιτυχίας: η προτεραιότητα της υγείας, της ευεξίας, αλλά και του σωστού ύπνου.
Η wellness guru επέκτεινε την έρευνά της κυκλοφορώντας και το βιβλίο της “The Sleep Revolution, Transforming you Life, One Night at a Time”, το οποίο δεν άργησε να γίνει best seller από τους New York Times. Στο συγκεκριμένο βιβλίο αναφέρονται όλες οι πρόσφατες επιστημονικές έρευνες που αφορούν στον ύπνο και στα όνειρα. Επιπλέον, η συγγραφέας εξηγεί όλους τους τρόπους, με τους οποίους η εξάρτηση από την τεχνολογία επηρεάζει την ατομική ανάπαυση. Μάλιστα, προτείνει μία ποικιλία τρόπων εγκεκριμένων από επιστήμονες σχετικά με το πώς μπορεί κανείς να αποκτήσετε έναν πιο εποικοδομητικό ύπνο.
Δύο χρονιά μετά το πρώτο του λανσάρισμα και το Thrive Global έκανε την εμφάνισή του και στην ιδιαίτερη πατρίδα της Arianna, την Ελλάδα. Πριν μερικούς μήνες ο όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ υποδέχτηκε αυτή την καινοτόμα πλατφόρμα ευεξίας στο Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να ζήσουν από κοντά την εμπειρία του Thrive Global και να διαμορφώσουν μία πρώτη εικόνα για τις υπηρεσίες και τις δυνατότητες που προσφέρει. Οι υπηρεσίες του περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, workshops, εκπαιδευτικά προγράμματα, συνεχή συμβουλευτική (coaching), στοχευμένες λύσεις, ψηφιακά εργαλεία και τεχνολογικά προϊόντα, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες της εκάστοτε χώρας και αγοράς, στην οποία απευθύνεται. Επίσης, η Arianna Huffington, που παραβρέθηκε στο επίσημο λανσάρισμα, δήλωσε ότι η πλατφόρμα πρέπει να εξαπλωθεί σε όλο τον κόσμο, πάντοτε με τους σωστούς συνεργάτες, αναφερόμενη στην απόφασή της να επιλέξει την Ελλάδα ως πρώτη χώρα φιλοξενίας του site και τον συγκεκριμένο όμιλο, ο οποίος διαθέτει τεράστια εμπειρία ως προς την προώθηση ψηφιακών μέσων σε τοπικό και περιφερειακό επίπεδο.
Έχοντας κανείς απέναντί του αυτή τη γυναίκα, εύλογα αναρωτιέται, πώς τα κατάφερε η ίδια να πετύχει. Για να δούμε, λοιπόν, παρακάτω, μερικές από τις συμβουλές της Arianna Huffington, για το πώς κατακτά κανείς την ευτυχία.
Success story
Είναι γεγονός ότι η Arianna Huffington περνάει τα τελευταία χρόνια προσπαθώντας να αλλάξει τον τρόπο ζωής των σκληρά εργαζόμενων. Κάτι παρόμοιο εφάρμοσε και στην ομιλία της στη σύνοδο Great Place to Work, που έλαβε χώρα στο Σαν Φρανσίσκο, όπου τόνισε τη μεγάλη σημασία του ύπνου ως προς τη λήψη σοβαρών αποφάσεων. Συγκεκριμένα, υποστήριξε ότι τα περισσότερα λάθη των επιχειρήσεων οφείλονται στην παραμέριση της ποιότητας του ύπνου ή και στην απουσία του. Γι’ αυτό πρότεινε να προσφέρει κανείς στον εαυτό σας πάντοτε τον απαιτούμενο χρόνο για ηρεμία και χαλάρωση, ώστε να αυξήσει άμεσα στην αποδοτικότητά του στον χώρο εργασίας και να αποφύγει συγχρόνως μοιραία λάθη για τον εαυτό του και την επιχείρησή του.
Ένα άλλο, υψίστης σημασίας θέμα, αποτελούν και οι δυσκολίες που αφορούν τη δουλειά. Είναι εξαιρετικά σημαντικό για την εξέλιξη μίας επιχείρησης να υπάρχει αλληλοβοήθεια και συνεργασία ανάμεσα σε εργοδότη και συνεργάτες, ενώ οποιαδήποτε τάση για αυθεντία και αλαζονεία μπορεί να αποτελέσει έναν ανασταλτικό παράγοντα για την πρόοδο.
Αναφορικά με τις γυναίκες, η διάσημη επιχειρηματίας και συγγραφέας δεν παραλείπει κατά καιρούς να προσφέρει χρήσιμες λύσεις για ζητήματα κοινωνικής ανισότητας, πράγμα πολύ χρήσιμο αν σκεφτεί κανείς, πως η κοινωνία που ζούμε είναι ανδροκρατούμενη. Ειδικότερα, κάνει λόγο για το συνεχές άγχος πολλών γυναικών σχετικά με την εξωτερική τους εμφάνιση στον χώρο εργασίας. Το ασθενές φύλο διαθέτει ένα σημαντικό μειονέκτημα σε αντίθεση με τους ανδρικό: εναποθέτει αρκετό χρόνο και χρήμα στην αναζήτηση ρούχων για όλες τις περιστάσεις. Προφανώς κάτι ανάλογο, όσο αδιάφορο κι αν φαντάζει, μπορεί να προκαλέσει άγχος και αποσυντονισμό από τις πραγματικές δυσκολίες μιας δουλειάς. Γι’ αυτό τον λόγο, προτρέπει όλες τις γυναίκες να αγοράζουν κάτι που, ναι μεν τους αρέσει και τους εκφράζει, αλλά να μη διστάζουν να το φορούν ξανά και ξανά δίχως ντροπή, ώστε να γλιτώνουν χρόνο, χρήμα και άγχος, αποφεύγοντας τη διαδικασία της συνεχής αναζήτησης.