fbpixel

Search icon
Search
Η Ancient Greek Sandals παρουσιάζει την πρώτη της handbag συλλογή
FASHION NEWS

Η Ancient Greek Sandals παρουσιάζει την πρώτη της handbag συλλογή

Η Missoni Mare 2022 εμπνέεται από το ελληνικό καλοκαίρι και άλλα fashion news που μας κέντρισαν το ενδιαφέρον


Η μόδα, τόσο η εγχώρια, όσο και η παγκόσμια δεν σταματάει ποτέ να κρατάει αμείωτο το ενδιαφέρον μας. Νέες συνεργασίες, καινούριες collections αλλά και updated προσπάθειες των ήδη πετυχημένων brands που κεντρίζουν την προσοχή μας είναι μερικά απ' αυτά που κυριαρχούν τη σεζόν που διανύουμε. Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει τα πιο hot fashion news που αξίζει να γνωρίζετε. 

Ανακαλύψτε τα!

Ancient Greek Sandals - Handbag Collection

tpdcgquy.jpeg

Το διάσημο και αγαπημένο Ελληνικό brand, γιορτάζει φέτος τα 10 χρόνια παρουσίας του. Στα πλαίσια των εορτασμών, οι Ancient Greek Sandals υποδέχονται δυναμικά το καλοκαίρι παρουσιάζοντας την πρώτη τους bag collection που διατίθεται στο concept store του οίκου στην Αθήνα, καθώς και στο online store www.ancient-greek-sandals.com από τις αρχές Ιουνίου. Ως προέκταση της ντεμπούτο συλλογής με είδη σπιτιού AGS Home, που παρουσιάστηκε αυτή την άνοιξη, η Handbag Collection αντλεί επίσης έμπνευση από τον χρόνο που περάσαμε σπίτι και δανείζεται σχεδιαστικά στοιχεία από αρχετυπικά ελληνικά οικιακά σκεύη για να τα μετουσιώσει σε μια ολοκληρωμένη σειρά από σοφιστικέ daywear τσάντες. Από τα micro bucket σχέδια έως τις oversized τσάντες παραλίας, κάθε design συνδυάζει με τρόπο αριστοτεχνικό τη χειροποίητη δεξιοτεχνία και τις αναφορές στην παράδοση με το λειτουργικό, σύγχρονο design. Μοντέρνα σχέδια που «αιχμαλωτίζουν» το πνεύμα του μεσογειακού καλοκαιριού, ακολουθώντας πιστά την ίδια αισθητική φιλοσοφία που έχει κάνει και τα παγκοσμίου φήμης σανδάλια να ξεχωρίσουν, εδώ και μια δεκαετία. 

Η συλλογή χωρίζεται σε τέσσερις κατηγορίες. Την Demijohn, η οποία διακρίνεται για τα cut out σχέδια, το φυσικό δέρμα vachetta κι είναι εμπνευσμένη από την παραδοσιακή νταμιτζάνα, που χρησιμοποιούν ακόμα και σήμερα στα ελληνικά χωριά για να αποθηκεύσουν λάδι ή κρασί. Η δεύτερη ονομάζεται Net Bucket και περιλαμβάνει μια μικρή και μια μεσαίου μεγέθους cross body τσάντα φτιαγμένη από δερμάτινες λωρίδες που δημιουργούν ένα διχτυωτό σχέδιο και ενώνονται στην κορυφή με δερμάτινες θηλιές. Η capsule συλλογή Crochet με τη σειρά της, προτείνει statement σχέδια με περίτεχνες υφές που αποτίουν φόρο τιμής στην παραδοσιακή δεξιοτεχνία, ενώ η Basket περιλαμβάνει δύο κλασικά σχέδια τσάντας, σοφιστικέ αλλά και πρακτικά για καθημερινή χρήση.

Missoni Mare 2022 - New collection 

missoni-mare-s22-3.png

Η συλλογή Missoni Mare γιορτάζει το καλοκαίρι στην καλύτερή του διάσταση. Ποια είναι τα στοιχεία που το χαρακτηρίζουν; Μα φυσικά η ανεμελιά και ο δυναμισμός. Πρωταγωνιστής της νέας collection είναι το φως που διαχέεται και μεταμορφώνει τα χρώματα, δημιουργώντας αιθέριους και πρωτόγνωρους τόνους. Σε πρώτο πλάνο είναι τα ελαφριά υφάσματα, όπως η λεπτεπίλεπτη πλεκτή γάζα, που προσδίδει μυσταγωγικά εφέ, παίζοντας με τη διαφάνεια. Μέσω της βισκόζης, η Missoni Mare SS22 παρουσιάζει μια νέα effortless ρευστότητα, ενώ παράλληλα το printed τούλι προσθέτει μια αίσθηση αυθορμητισμού.

Οι σιλουέτες είναι λιτές, όπως ταιριάζει άλλωστε στο καλοκαίρι και μιμούνται τις κινήσεις του σώματος χωρίς να τις περιορίζουν. Βασισμένες σε μια σύγχρονη λογική, οι φόρμες και οι όγκοι των ρούχων ακολουθούν τις γυναικείες αναλογίες και δημιουργούν cool και κομψά look. Μακριά t-shirts, απαλά πουκάμισα, high-neck εξώπλατα φορέματα αλλά και διχτυωτά καφτάνια, περνούν σε πρώτο πλάνο, απογειώνοντας τα μαγιό και τα beach looks μας με τον καλύτερο τρόπο. Τα sport κομμάτια σχεδιάστηκαν για τις γυναίκες που ζουν την κάθε μέρα τους με ενέργεια και δυναμισμό, έτσι τα χρώματα γίνονται πιο φωτεινά και οι φόρμες ακολουθούν την ένταση της κίνησης. Το iconic zig zag μοτίβο και ο συνδυασμός του λευκού με το μαύρο, καθορίζουν τα beachwear κομμάτια και τα sweatshirt της συλλογής. Tα αξεσουάρ, όπως το visor καπέλο, το basketball cup και sailing duffle τσάντες, έχουν επίσης sporty χαρακτήρα και ταιριάζουν σε έναν active τρόπο ζωής.

Η μούσα της Missoni Mare απολαμβάνει το never-ending Ελληνικό καλοκαίρι και το προσεγγίζει με μια απόλυτα carefree διάθεση. Τα απαραίτητα must-haves στην καλοκαιρινή βαλίτσα είναι η αυτοπεποίθηση και η ελευθερία.

Manolo Blahnik x Birkenstock - New drop 

klj-manoloblahnik-birkenstock-2nddrop-07.webp

Έπειτα από το πρώτο drop της πολυπόθητης συνεργασίας των δύο μεγάλων οίκων, το οποίο έγινε sold out αμέσως, ο Manolo Blahnik και το brand Birkenstock επιστρέφουν με ανανεωμένα σχέδια, που όπως αναμένεται θα εξαντληθούν και πάλι μέσα σε λίγα λεπτά. Η πρώτη κυκλοφορία τους περιελάμβανε velvet designs σε μπλε και μοβ αποχρώσεις, με διαμάντια, ενώ η καινούρια βασίζεται στα κλασικά κομμάτια Arizona και Bostons της Birkenstock, με μονόχρωμα πουά και minimalistic πλαστικά designs.

Η κυκλοφορία περιλαμβάνει συνολικά τέσσερα styles. Tο πρώτο έχει ανανεωθεί από PVC σε λευκό και μαύρο, ιδανικό για τις ζεστές ημέρες στην πισίνα ή στην παραλία. Τα τσόκαρα, από την άλλη, κάνουν την εμφάνισή τους σε black & white dots, τα οποία επιλέχθηκαν και στα νέα σανδάλια Rodra. Κάθε σιλουέτα ολοκληρώνεται με το διάσημο κούμπωμα της Birkenstock με λεπτομέρειες στο επάνω μέρος και στα λουράκια. Η δεύτερη συλλογή Manolo Blahnik x Birkenstock θα κυκλοφορήσει στις 23 Ιουνίου μέσω του site της Birkenstock 1774, καθώς και του online store αλλά και των boutiques του Manolo Blahnik.

H&M - My Choses Family

1-7.jpg

Όπως είναι γνωστό, ο Ιούνιος είναι ο μήνας του Pride και δεν είναι λίγα τα fashion labels σε παγκόσμιο επίπεδο που αποφασίζουν να σταθούν δίπλα στην ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα μέσα από καμπάνιες. Σ' αυτήν την κατηγορία ανήκει και η H&M, η οποία με υπερηφάνεια ανακοινώνει το λανσάρισμα της παγκόσμιας campaign “My chosen family” με βασικό μήνυμα «Οικογένεια είναι οι άνθρωποι που σε αγαπούν, όποιον κι αν αγαπάς», για την ενίσχυση της κοινότητας και του Pride. Η H&M συνεχίζει να την γιορτάζει και να την υποστηρίζει, διερευνώντας θέματα σχετικά με όσους ανήκουν σε αυτήν και όχι μόνο.

Η νέα καμπάνια εστιάζει στην έννοια των μη βιολογικών οικογενειών, οι οποίες διαδραματίζουν ουσιαστικό ρόλο για πολλά άτομα εντός και εκτός του LGBTQIA+ community. Η Ελλάδα με τη σειρά της, αναδεικνύει ιστορίες αποδοχής και αγάπης και δίνει ξεχωριστή βαρύτητα στην έννοια κάθε συνόλου, που νιώθει ότι ανήκει ο καθένας.

Η Καίτη Γκραμμά, ως το κεντρικό πρόσωπο της καμπάνιας στη χώρα μας, μεταφέρει τα δικά της μηνύματα και βιώματα στο ευρύ κοινό, ενώ μας συστήνει τους δικούς της ανθρώπους που την κάνουν να νιώθει αποδοχή και ασφάλεια μέσα από reels με στιγμές από την καθημερινότητα τους. Τα άτομα που επιλέγεις ως «οικογένεια» είναι οι ξεχωριστές στιγμές με συναίσθημα που μοιράζεσαι μαζί τους, είναι οι «άτυποι» δεσμοί που σας συνδέουν με παρονομαστές την ανιδιοτελή αγάπη και την αλληλοϋποστήριξη. Διαλέγοντας οικογένεια, έχεις την ελευθερία να είσαι ο εαυτός σου και να σε αποδέχονται για αυτό. Αξίζει να σημειωθεί ότι σε σχέση με την παγκόσμια καμπάνια, θα πραγματοποιηθεί δωρεά 100.000 δολ. στην εκστρατεία των Ηνωμένων Εθνών Free & Equal, η οποία υπερασπίζεται τα ίσα δικαιώματα και τη δίκαιη μεταχείριση της ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητας σε όλο τον κόσμο.