Είναι ο ορισμός του “beauty & brains”, μια φωνή της γενιάς της που αξίζει να ακουστεί. Αν και μόλις 20 χρονών, η Κωνσταντίνα χαράζει ήδη τη δική της διεθνή πορεία στο μόντελινγκ με εξαιρετικό ήθος, αφοσίωση και πολλή δουλειά. Η ελληνική ομορφιά της μοιάζει σίγουρα αφοπλιστική, όμως περισσότερη εντύπωση προκαλεί ο τρόπος με τον οποίο εκφράζει τις τόσο εύστοχες απόψεις της. Απίστευτα ώριμη, που συχνά ξεχνάς την ηλικία της, χαρακτηρίζεται από μια εσωτερική δύναμη που τη διαμορφώνει μεγαλώνοντας σ’ έναν άνθρωπο με εμφανή καλλιέργεια, βαθιά συνείδηση και αγνή καρδιά. Παρότι εντάσσεται στην κατηγορία των nepo babies, δε μεγάλωσε ούτε με την επίγνωση ούτε με τη νοοτροπία που συνοδεύει τον όρο. Κι αυτό υπήρξε καθοριστικό γεγονός για το πώς στέκεται σήμερα στο προσκήνιο της μόδας, μιας και ό,τι έχει καταφέρει συνέβη μέσα από δικούς της αγώνες. Καλλιτεχνική φύση με έντονη περιέργεια, διαβάζει συνεχώς, γνωρίζει πολλές ξένες γλώσσες, ασχολείται με τη μουσική παραγωγή παρασκηνιακά πλάι στον πατέρα της ‒το κρυφό ταλέντο της‒, μελετά ψυχολογία και δείχνει έτοιμη να αντλήσει νόημα και κατεύθυνση από όλα όσα την περιβάλλουν. Η Κωνσταντίνα είναι ένα ακατέργαστο διαμάντι που ενσαρκώνει ό,τι χρειάζεται η βιομηχανία αυτήν τη στιγμή: role models πέρα από μοντέλα.
«Έχουμε έρθει σε μια εποχή που, ενώ μας είναι όλα προσβάσιμα, για κάποιον λόγο, σηκώνονται πιο ψηλοί τοίχοι. Επικρατεί ένας σκληρός ρεαλισμός στα πάντα, ο οποίος έρχεται με το προσωπείο ότι μας προστατεύει».

ΑΝΟΙΓΟΝΤΑΣ ΦΤΕΡΑ
Η επαφή της με το μόντελινγκ προέκυψε από το πάθος της για τη μόδα, το οποίο άρχισε να εκφράζει από πολύ μικρή ηλικία. Λάτρευε να πειραματίζεται με τα ρούχα και να υποδύεται χαρακτήρες μέσα από διαφορετικά στιλ. Θα πήγαινε είτε στην ντουλάπα της μαμάς της είτε σε καταστήματα φίλων της και θα δοκίμαζε τα μεγαλύτερα καπέλα και γυαλιά που υπήρχαν. «Αυτή η διάσταση της μόδας πάντα με γοήτευε. Και δε μιλάω για κάτι που ανήκει στο φάσμα της υποκριτικής, αλλά για μια εμφάνιση, ένα βλέμμα που αλλάζει και εκφράζει αυτομάτως μια άλλη διάσταση του εαυτού σου. Όταν ανακάλυψα πώς αυτή η αγάπη μου μπορεί να μετουσιωθεί σε επάγγελμα, τότε ήμουν αποφασισμένη πως αυτός θα ήταν και ο δρόμος της καριέρας μου. Η αλήθεια είναι πως στο μόντελινγκ “φυτεύτηκα”. Δεν έχω μια ιστορία όπως άλλα μοντέλα που τα ανακάλυψαν. Απλά μια μέρα χτύπησα την πόρτα στο γραφείο μου, το D Model Agency, και διεκδίκησα μια θέση στον χώρο», εξηγεί.
Από τα πρώτα της βήματα, η Κωνσταντίνα κατάφερε να πραγματοποιήσει τον αρχικό στόχο της που την έφερε στο μόντελινγκ, υπογράφοντας συμβόλαιο με το κορυφαίο πρακτορείο του κόσμου, Elite Model Management. Η ίδια δε θεωρεί, όμως, ότι έχει κάνει ακόμα το μεγάλο άλμα της. Ωστόσο, πλέον κινείται στον χώρο συνειδητά, έχοντας εξοικειωθεί πλήρως με τις δυσκολίες του. «Είναι μέχρι να αποκτήσεις μια ανοσία ως προς την απόρριψη, η οποία δεν είναι ποτέ προσωπική, απλά, ειδικά όταν είσαι σε μικρή ηλικία και ψάχνεις τη σταθερότητά σου και έχεις την ανάγκη να νιώσεις ωραία ως γυναίκα, τα παίρνεις όλα μέσα σου με διαφορετικό τρόπο. Μέσα από τη συνεχή τριβή, όμως, με τα κάστινγκ καταλαβαίνεις πως δεν έχει να κάνει καθόλου με εσένα. Είναι πολύ τυχερή η δική μου γενιά μοντέλων, καθώς, σε αντίθεση με προηγούμενες που θα είχαν τα γραφεία απέναντι και θα τους έλεγαν να αλλάξουν πράγματα στην εμφάνισή τους, εμείς σήμερα έχουμε τα γραφεία μαζί μας. Είναι τα πρώτα που θα σε καθησυχάσουν πως δε φταις που δεν πήρες μια δουλειά. Αυτό είναι ένα τεράστιο δώρο στο μόντελινγκ πια».

Η ΑΣΠΙΔΑ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ
Με μια απίθανα ώριμη προσέγγιση, η Κωνσταντίνα μοιράζεται μαζί μου το πώς η προσωπική της ανάπτυξη τη βοήθησε να αντεπεξέλθει στις προκλήσεις της βιομηχανίας. Στην καθημερινότητά της, λοιπόν, παραμένει προσγειωμένη, επιλέγοντας να καταπιάνεται μόνο με ό,τι έχει ουσία: «Εμένα με θωράκισαν γενικά στη ζωή μου η μόρφωση και η παιδεία. Από μόνη μου, πέρα από το μόντελινγκ, είχα επιλέξει να ακολουθήσω και μια πιο ακαδημαϊκή πορεία. Ερωτεύτηκα πέρα από τα βιβλία και το ακαδημαϊκό διάβασμα κι έτσι είχα πάντα πράγματα να με απασχολούν μέσα στη μέρα μου πέρα από το κομμάτι της μόδας. Γενικά, όταν τρέχεις για οτιδήποτε σε ενδιαφέρει καθημερινά, δεν έχεις χρόνο να σκέφτεσαι αρνητικά. Η υπερανάλυση είναι που φτάνει τον άνθρωπο στα όριά του, στο να βλέπει ότι υπάρχουν παντού αδιέξοδα. Αν δεν έχεις την πολυτέλεια του χρόνου να μπεις σε αυτήν τη διαδικασία, έχεις επιλέξει κι ένα μονοπάτι το οποίο το χαρακτηρίζω πιο υγιές από το να περιμένεις το επόμενο κάστινγκ. Σε αντίθεση με τις άλλες δουλειές του καλλιτεχνικού χώρου, στο μόντελινγκ ο παράγοντας δεν είναι το πόσο καλός είσαι εσύ. Αν καταφέρεις, λοιπόν, να είσαι αυτάρκης, αυτό σε βοηθάει αφάνταστα, γιατί νιώθεις ότι δεν κρέμεται όλη σου η ζωή πάνω σε αυτό. Θεωρώ ότι έχω κάνει πολύ καλή δουλειά με τον εαυτό μου και αυτό το “μπράβο” είναι από τα ελάχιστα που θα μου δώσω, καθότι γενικά είμαι πολύ απαιτητική και δεν επαναπαύομαι ποτέ σε ό,τι έχω κατορθώσει – κάτι που, από τη μία, μου είναι δύσκολο, αλλά, από την άλλη, με βοηθάει στο να εξελίσσομαι διαρκώς. Η εσωτερική δουλειά έχει ξεκινήσει από μικρή ηλικία και σ’ αυτό σίγουρα έχουν παίξει ρόλο και οι γονείς μου, γιατί αυτή ήταν και η φιλοσοφία τους. Όταν μαθαίνεις σ’ ένα σπίτι στο οποίο οι “guardians”, όπως χαρακτηρίζονται στην Ψυχολογία οι γονείς και οι καθηγητές -οι άνθρωποι από τους οποίους θα πάρεις κάποιες προσλαμβάνουσες με τις οποίες θα πορευτείς και συναισθηματικά αργότερα-, έχουν επιλέξει έναν δρόμο εξέλιξης, σε επηρεάζει και εσένα αυτή η λογική, την οποία τελικά υιοθετείς. Έπαιξαν μεγάλο ρόλο οι χάρτες που μου δόθηκαν από το σπίτι μου, τους οποίους αξιοποίησα στη ζωή μου, μιας και το είχα πάντα μέσα μου να θέλω να πετυχαίνω το κάτι παραπάνω κάθε φορά».
«Σε αντίθεση με τις άλλες δουλειές του καλλιτεχνικού χώρου, στο μόντελινγκ ο παράγοντας δεν είναι το πόσο καλός είσαι εσύ. Αν καταφέρεις, λοιπόν, να είσαι αυτάρκης, αυτό σε βοηθάει αφάνταστα».

ΜΕ ΠΥΞΙΔΑ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ
Μεγαλώνοντας με γονείς τη γνωστή ηθοποιό Νάντια Σπηλιωτοπούλου και τον τραγουδιστή Φίλιππο Πλιάτσικα, η Κωνσταντίνα είχε πάντα μια οικειότητα με οτιδήποτε καλλιτεχνικό, χωρίς όμως αυτό να της επιβάλλεται ως κατεύθυνση. «Το γεγονός ότι, λόγω της οικογένειάς μου, υπήρχε οικειοποίηση με τον καλλιτεχνικό χώρο με βοήθησε εμένα γενικότερα στο να μπορώ να αντιληφθώ διάφορες καταστάσεις και να προσαρμοστώ πιο εύκολα στον χώρο του μόντελινγκ. Σίγουρα, όταν δύο άνθρωποι έχουν υπάρξει σε διαφορετικά σημεία του καλλιτεχνικού χώρου, επειδή έχουν δει τις δυσκολίες, υπάρχει περισσότερη φοβία. Ήταν πάντα υποστηρικτικοί σε ό,τι ήθελα να κάνω, αλλά υπήρχε μια παραπάνω προστασία από την άποψη ότι είχαν μια παραπάνω εμπειρία», τονίζει. Για την οικογένειά τους, όπως μου λέει, η καθημερινότητά τους ήταν πάντα απλή και αληθινή, με έμφαση στην αγάπη και την υποστήριξη: «Μεγάλωσα όπως μεγαλώνει οποιοδήποτε παιδί με τους γονείς που δεν είναι γνωστοί. Για εμάς, αυτή η συνθήκη δεν επηρέαζε ποτέ έμπρακτα την καθημερινότητά μας. Ήμασταν πάντα οικογένεια, και αυτός ήταν ο πρωταρχικός και ο μόνος ρόλος που είχαμε ως θεσμός. Μέχρι αρκετά μεγάλη ηλικία, μάλιστα, πίστευα ότι ο μπαμπάς μου είναι ποδοσφαιριστής, διότι μιλούσε συνέχεια για ποδόσφαιρο. Στα 12 κατάλαβα με τι πραγματικά καταπιάνεται». Ως προς τα χαρίσματα που της έχουν εμφυσήσει, η Κωνσταντίνα δίνει έμφαση στην ανάγκη της να τολμά: «Και οι δύο είναι άνθρωποι που πήγαν ενάντια στο τι περίμενε ο κοινωνικός περίγυρος από εκείνους. Δύο άνθρωποι οι οποίοι ακολούθησαν τα όνειρά τους σε μια γενιά και σε μια εποχή που τα πράγματα ήταν πολύ πιο δύσκολα και δεν υπήρχε ευρεία πρόσβαση στον καλλιτεχνικό χώρο όπως γίνεται τώρα και δεν ήταν -ίσως- και τόσο αποδεκτή επιλογή. Αυτό εμένα μου έδειξε ότι γενικά στη ζωή μου πρέπει να τολμώ και να ρισκάρω για κάτι το οποίο πιστεύω».
«Είναι πολύ τυχερή η δική μου γενιά μοντέλων, καθώς, σε αντίθεση με προηγούμενες που θα είχαν τα γραφεία απέναντι και θα τους έλεγαν να αλλάξουν πράγματα στην εμφάνισή τους, εμείς σήμερα έχουμε τα γραφεία μαζί μας».

ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΤΗΣ
Στα 20 της, έχει αρχίσει να αγκαλιάζει τη θηλυκότητά της. Με γλυκύτητα και ειλικρίνεια μιλά για την αποδοχή του εαυτού της και την άνεση που θέλει να εκπέμπει, χωρίς να επιδιώκει συγκρίσεις ή επιβεβαιώσεις. «Ποτέ στη ζωή μου δε με έχω δει καλύτερη από τους άλλους και δε με συγκρίνω για τις ικανότητές μου. Πάντα βλέπω ανθρώπους που με εκπλήσσουν με θετικό τρόπο - ειδικά τα παιδιά της ηλικίας μου, που είναι πολύ ώριμα και έξυπνα. Αυτό είναι πολύ ωραίο να το έχεις και σαν παράδειγμα, διότι σε βοηθάει και εσένα να βελτιώσεις τα αδύναμά σου σημεία», θα παραδεχτεί. Την ίδια στιγμή, η Κωνσταντίνα αντιλαμβάνεται τις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής και περιγράφει με ειλικρίνεια τη δυναμική που χαρακτηρίζει τη γενιά της: «Παίζει να είμαι από τους ελάχιστους ανθρώπους που θα το πουν αυτό: εγώ, προσωπικά, τη γενιά μου τη λατρεύω, τη θεωρώ πολύ φωτεινή. Παρά τις δυσκολίες τις οποίες αντιμετωπίζει, έχω πολύ μεγάλη αισιοδοξία για την εξέλιξή της, διότι βλέπω ότι στο σύνολό της αποτελείται από καλά παιδιά με όνειρα και στόχους. Έχουμε έρθει σε μια εποχή που, ενώ μας είναι όλα προσβάσιμα, για κάποιον λόγο, σηκώνονται πιο ψηλοί τοίχοι. Επικρατεί ένας σκληρός ρεαλισμός στα πάντα, ο οποίος έρχεται με το προσωπείο ότι μας προστατεύει και μας προϊδεάζει για το τι πρόκειται να συμβεί, αλλά καταλήγει να μας κόβει πολλές φορές τα φτερά, το οποίο δεν υπήρχε σε προηγούμενες γενιές περιέργως τόσο έντονα. Επειδή όλοι σήμερα έχουν κατορθώσει τα πάντα πια και υπάρχουν πολλά παραδείγματα, θα ακούσεις 100 φορές πως ό,τι ονειρεύεσαι δεν είναι εφικτό. Παρ’ όλα αυτά, εγώ βλέπω νέα άτομα που δεν το βάζουν κάτω και κυνηγούν τους στόχους τους με πολύ θάρρος. Είμαι περήφανη που ανήκω σε αυτήν τη γενιά, όσο ωραία κι αν ήταν τα ’90s, που θα ήθελα πολύ να τα έχω ζήσει. Σε εμάς υπάρχει ένα αίσθημα αλληλεγγύης που δεν είχαν τόσο δυνατά μεταξύ τους οι προηγούμενοι. Στηρίζουμε ο ένας τον άλλον, όσοι προβληματισμοί ή διαφορές κι αν υπάρχουν. Είναι τόσο δεδομένο αυτό μεταξύ μας, που πολλές φορές δεν το αναγνωρίζουμε κι εμείς οι ίδιοι. Πέρασα πολλά χρόνια πιστεύοντας ότι έχω όλους τους συνομήλικούς μου απέναντί μου, μέχρι να καταλάβω ότι ήταν μαζί μου εξαρχής. Τελικά, είμαστε τόσο ανοιχτοί στο να μοιραζόμαστε τα πάντα, απλά κανένας δεν κάνει το πρώτο βήμα», καταλήγει.
ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
ΑΡΙΣΤΕΡΑ: Μαγιό Nicole Olivier, Elegance
ΔΕΞΙΑ: Τζάκετ, πουκάμισο και body, όλα Louis Vuitton, Louis Vuitton Boutique
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΝΑΚΗΣ (10ΑΜ)
STYLING ΧΡΗΣΤΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΠΟΥΛΟΣ
MAKE UP & HAIR ΑΘΗΝΑ ΣΚΟΥΒΑΚΗ (D TALES)
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ CAPE SOUNIO ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗΣ.