fbpixel

Search icon
Search
GLOW Milestones: Η ιστορία πίσω από το περιοδικό και οι στιγμές που το διαμόρφωσαν
GLOW 20 YEARS

GLOW Milestones: Η ιστορία πίσω από το περιοδικό και οι στιγμές που το διαμόρφωσαν

Με μια στάση στα πιο λαμπερά σημεία της 20ετούς πορείας του GLOW


Το πρώτο free press lifestyle περιοδικό της Ελλάδας. Ο μοναδικός ελληνικός τίτλος της κατηγορίας του που, όχι μόνο κατόρθωσε να μείνει ζωντανός στην εγχώρια αγορά, αλλά μπόρεσε να ακμάσει, διευρύνοντας τους ορίζοντές του πέρα από κάθε προσδοκία. Είκοσι χρόνια τώρα έχουμε μοιραστεί μαζί σας μοναδικές στιγμές και ιστορίες, έχουμε φωτίσει τις πιο ενδιαφέρουσες προσωπικότητες, έχουμε καθορίσει την αισθητική, συστήνοντας τη δική μας, ξεχωριστή ταυτότητα. Σε αυτή την πορεία, όλοι εσείς, οι αναγνώστες και οι φίλοι του GLOW, γίνατε η δική μας οικογένεια. Χάρη σε εσάς θέταμε τον πήχη κάθε φορά λίγο και πιο ψηλά, οραματιζόμασταν, τολμούσαμε και προχωρούσαμε. Έτσι, σαν μια ανάσα, συμπληρώνουμε τώρα 20 χρόνια μιας υπέροχης διαδρομής, η οποία ξεκίνησε την ίδια μαγική περίοδο, κάποια Χριστούγεννα πριν...

Δεκέμβριος του 2005. Εποχή απίθανη για τα περιοδικά, μέρες που η Θεσσαλονίκη φοράει τα «καλά» της και το πνεύμα της γιορτής επικρατεί σε κάθε γωνιά. Χαμόγελα, αγκαλιές, δώρα και χλιδή «ντύνουν» τις στιγμές, και, κάπου εκεί ανάμεσα, μια ακόμα πιο λαμπερή έκπληξη αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της. Το λέει το όνομά της: GLOW. Το πρώτο τεύχος του πιο πολυτελούς lifestyle περιοδικού της Ελλάδας είναι γεγονός και, παρά την τότε τάση της πώλησης των εντύπων στα περίπτερα, κυκλοφορεί δωρεάν σε γνωστά σημεία διανομής. Στο εξώφυλλό του, η Esther Sarphatie, κάνει ποδαρικό στην έκδοση. Όλοι ανυπομονούν να πιάσουν ένα αντίτυπό του στα χέρια τους και να γνωρίσουν το καινούριο περιοδικό της πόλης για το οποίο ο κόσμος αρχίζει να ψιθυρίζει τα καλύτερα σχόλια. Η Θεσσαλονίκη αγκαλιάζει το GLOW από την πρώτη στιγμή. Έκτοτε, γίνεται κομμάτι της.

screenshot-2025-12-09-at-10851-pm-gne7O.png
Σελίδες από παλιότερο τεύχος GLOW Flavor Edition
163cover.jpg
Τεύχος Νοεµβρίου 2020 | ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΜΑΡΑ ΛΑΖΑΡΙ∆ΟΥ

Από το 2006 στο 2024. Όσο τα χρόνια περνούν, το περιοδικό ανοίγει όλο και περισσότερο τα φτερά του, όμως πάντα παραμένει πιστό στη βάση του. Από τεύχος σε τεύχος, οι σελίδες του θα φιλοξενήσουν αναρίθμητες ιστορίες: εξώφυλλα που αφήνουν εποχή, συνεντεύξεις που αποκαλύπτουν αλήθειες, αφιερώματα που καθιερώνουν τάσεις. Ασταμάτητο δημιουργικά, το GLOW ανακαλύπτει συνεχώς νέους τρόπους για να εξαπλώνει την επιρροή του. Κάπως έτσι, γίνεται σημείο αναφοράς για το lifestyle, τη μόδα, τον πολιτισμό, το design, τη γαστρονομία, την ομορφιά. Ένα σύμβολο στον έντυπο κόσμο που γεννά νέες προοπτικές, διαλόγους και αισθητικά πρότυπα. Από εποχή σε εποχή, οι συνθήκες στον κόσμο μεταβάλλονται απότομα. Έρχεται η τεχνολογική επανάσταση, κρίσεις και αλλόκοτες καταστάσεις, όμως το GLOW διατηρεί άθικτη την ακεραιότητά του. Τελικά όχι μόνο αντέχει, αλλά καταφέρνει το πιο σπάνιο: να διαμορφώσει μια ταυτότητα την οποία τελικά όλοι αναγνωρίζουν. Και όσο η ιστορία του διανθίζεται, αυτό που παραμένει ίδιο είναι η δέσμευσή του να φωτίζει ό,τι αξίζει. Με συνέπεια και πάθος, κάθε τεύχος του συνεχίζει να μοιάζει με υπόσχεση για κάτι ακόμη πιο όμορφο και καινοτόμο.

Δεκέμβριος του 2025. Αυτό που ξεκίνησε ως μια τολμηρή εκδοτική πρόταση γίνεται τελικά μια ζωντανή ιστορία. Φέτος, το GLOW γιορτάζει ένα σπουδαίο ορόσημό του, καθώς συμπληρώνει 20 χρόνια παρουσίας στον ελληνικό χώρο των εντύπων, κατακτώντας μια θέση που το τοποθετεί σταθερά ανάμεσα στα εμβληματικά περιοδικά της εποχής του. Η αισθητική του, η συνέχειά του και ο τρόπος που ανανέωσε τη συζήτηση γύρω από το lifestyle τού έχουν χαρίσει μια iconic διάσταση, ένα ύφος που το διαφοροποιεί αμέσως. Δεν είναι μόνο το περιεχόμενο ή η θεματολογία του. Είναι η συνοχή με την οποία προσαρμόστηκε σε νέες πλατφόρμες, σε νέες ανάγκες και σ’ ένα κοινό που μεταβαλλόταν διαρκώς. Κι αν σκεφτεί κανείς πώς άρχισαν όλα, αλλά και πόσο γρήγορα ανατράπηκαν τα δεδομένα παγκοσμίως, η ιστορία αυτή έχει πραγματικά εξαιρετικό ενδιαφέρον να τη μοιραστούμε.

Από την έμπνευση στην ίδρυση

Το 2005, ο κόσμος λατρεύει να διαβάζει περιοδικά. Στα καφέ, στα ξενοδοχεία, στα salons, στα σπίτια, πάντα υπάρχει ένα τεύχος που αλλάζει χέρια. Οι σελίδες τους προσφέρουν το πιο ονειρεμένο διάλειμμα από την καθημερινότητα, χαρίζουν έμπνευση και συντροφιά. Παντού επικρατεί αδιανόητη προσμονή για κάθε επόμενο εξώφυλλο, ενώ η δημιουργικότητα στον χώρο βρίσκεται στο απόγειό της. Τα περιοδικά είναι ο μόνος τρόπος για να «μπει» κανείς στη μόδα, τον πολιτισμό και την κουλτούρα της εποχής. Όλοι τσακίζουν γωνίες από σελίδες τους με τα πράγματα που θέλουν να αποκτήσουν, κόβουν εικόνες για το moodboard τους και κρατούν τα τεύχη σε στοίβες. Οι τίτλοι στα περίπτερα είναι χιλιάδες.

Οικονομικά, είναι μια πολύ καλή δεκαετία για την Ελλάδα και οι εκδοτικές επιχειρήσεις ανθίζουν. Υπάρχουν άπειρες διεθνείς κυκλοφορίες με πολύ μεγάλη δύναμη που εκδίδονται, ωστόσο είναι αποκλειστικά προορισμένες προς πώληση. Στο Παρίσι, όμως, στην πόλη που ανέκαθεν καθόριζε τα trends, συμβαίνει κάτι διαφορετικό: εκείνη την περίοδο, τα περιοδικά έχουν την πολυτέλεια να είναι και ελεύθερα, διατηρώντας την ποιότητα, την άποψη και την ουσία τους. Έτσι, ενώ όλοι πλέουν προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση, γεννιέται η ιδέα ενός εντύπου που θα μπορούσε να σταθεί διαφορετικά στην ελληνική αγορά. Το GLOW άρχισε να σχεδιάζεται με καθαρή πρόθεση: ένα περιοδικό που θα ξεχώριζε όχι απλώς για το περιεχόμενο, αλλά για όλη την αισθητική του. Ένα free press magazine που δεν θα έμοιαζε σε τίποτα με όσα κυκλοφορούσαν τότε, και θα έφερνε λίγη ευρωπαϊκή αύρα στον ελληνικό κόσμο των εντύπων. Η εκδότριά του, Νανώ Κουγιουμτζόγλου, αφηγείται την πορεία του από την αρχή: «Η ιστορία μας ξεκίνησε να γράφεται μετά από ένα ταξίδι που έκανα στο Παρίσι, έπειτα από μια επαγγελματική παύση οχτώ μηνών. Εκεί, συνάντησα ένα free press περιοδικό του Costes Group, που ήταν τελείως διαφορετικό από όσα κυκλοφορούσαν την περίοδο εκείνη στην Ελλάδα. Πραγματικά εξεπλάγην με την ποιότητά του, καθότι ήταν αντάξια ενός περιοδικού που μπορούσες να αποκτήσεις με ένα χρηματικό αντίτιμο από ένα περίπτερο. Πάντα λάτρευα τα περιοδικά, στα οποία δούλευα από τότε που ήμουν 21 ετών. Σε μια ηλικία, λοιπόν, λίγο πριν από τα 40, έψαχνα να δημιουργήσω κάτι δικό μου και θεώρησα ότι θα ήταν πολύ ενδιαφέρον να φέρω μια τέτοια πρωτοπόρα έντυπη προσέγγιση στη χώρα μας. Γυρνώντας, το συζήτησα φυσικά με την οικογένειά μου. Εκτός από τον σύζυγό μου, που με στήριξε πάρα πολύ, υπήρχε σκεπτικισμός στο περιβάλλον μου γύρω από το concept του free press, αλλά εγώ μόνο αυτό υποστήριζα: ένα «ακριβό» illustration έντυπο, το οποίο θα μπορούσαν να το αποκτήσουν όλοι δωρεάν. Είχε μπει ο σπόρος της ιδέας στο μυαλό μου και δεν έλεγε να βγει. Οπότε το πρότεινα στη συνεργάτιδά μου από την προηγούμενη δουλειά μου, τη Σταυρούλα Κλειδαριά. Ανέλαβε τη διεύθυνσή του και ξεκινήσαμε να το σχεδιάζουμε».

Στις 9 Δεκεμβρίου, το πρώτο τεύχος πήρε σχήμα και κυκλοφόρησε, γεμάτο πίστη και καθαρό πάθος: «Ήταν πολύ μεγάλη η συγκίνηση όταν βγήκε το πρώτο τεύχος. Οφείλω να πω ότι μας στήριξε πάρα πολύ η διαφημιστική αγορά, που ήταν το πιο σημαντικό για να μπορέσει ένα περιοδικό να σταθεί στα πρώτα του βήματα. Θυμάμαι, ήμουν στη Μητροπόλεως και το πρώτο τεύχος μού το έφερε στα  χέρια μου ο φίλος μου Παντελής Παπακώστας, που δούλευε τότε στο τυπογραφείο. Δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι κρατούσα το δικό μας περιοδικό. Αυτό το πρώτο τεύχος παραμένει το αγαπημένο μου, και για τα δεδομένα της εποχής ήταν πολύ καινοτόμο και πλούσιο. Οι εντυπώσεις υπήρξαν πραγματικά διθυραμβικές. Λαμβάναμε συνέχεια μηνύματα και emails που μας εύχονταν τα καλύτερα. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ».

«Εμείς ήμασταν μια πολύ δημιουργική, ανήσυχη και πειραματική ομάδα με στόχο πάντα την καλή αισθητική και το ιδιαίτερο περιεχόμενο. Δεν βρισκόμασταν κάτω από την ομπρέλα ενός ομίλου, κι αυτό μας έδινε μια ελευθερία να κινηθούμε λίγο πιο ανατρεπτικά».

Πρώτα βήματα

Αμέσως, ακολούθησε μια πορεία δυναμική, μανοδική, εξελικτική. Η ομάδα του, μικρή και ενθουσιώδης, κατάφερε να ξεχωρίσει για την αφοσίωση και την περιέργειά της. «Τα περιοδικά τότε ήταν πιο στατικά. Τώρα, οι τίτλοι δημιουργούν ένα brand, χτίζουν ένα community, βγαίνουν έξω από τις σελίδες και φαντάζονται διάφορες δράσεις, εκδηλώσεις, events. Το ψηφιακό κομμάτι, επίσης, είναι πολύ σημαντικό. Ωστόσο, παλαιότερα είχαν ένα μεγαλύτερο κύρος και εκτελούσαν έναν άλλο ρόλο. Ο κόσμος διάβαζε, αναζητούσε τον ωραίο λόγο και την καλή εικόνα, ενημερωνόταν από αυτά. Εμείς ήμασταν μια πολύ δημιουργική, ανήσυχη και πειραματική ομάδα, με στόχο πάντα την καλή αισθητική και το ιδιαίτερο περιεχόμενο. Δεν βρισκόμασταν κάτω από την ομπρέλα ενός ομίλου, κι αυτό μας έδινε μια ελευθερία να κινηθούμε λίγο πιο ανατρεπτικά», αναφέρει η Νανώ Κουγιουμτζόγλου.

Ρ
Μαρίνα Καλογήρου, Χριστόφορος Παπακαλιάτης, τεύχος Νοεµβρίου 2012 | ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΙΩΑΝΝΑ ΡΟΥΦΟΠΟΥΛΟΥ

screenshot-2025-12-09-at-10825-pm-6Jkak.png
GLOW 100 Pop Up Store, Δεκέμβριος 2014 | ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ: Studio Dimitris Andritsos Photography

Το landmark

Από την αρχή, το GLOW αναπτύχθηκε πέρα από τον πυρήνα της Θεσσαλονίκης, χτίζοντας δυνατές σχέσεις με σημαντικές προσωπικότητες, προσφέροντας πλούσιο περιεχόμενο και αναλαμβάνοντας μοναδικές δράσεις: «Η πρώτη μεγάλη πρωτοπορία του GLOW ήταν το πώς γιόρτασε τα πρώτα 100 τεύχη του, καθώς τότε τα περιοδικά δεν είχαν μπει ακόμα στο παιχνίδι να εμπνευστούν 360o ενέργειες. Ζωντανέψαμε τις σελίδες του περιοδικού με συνεχόμενα events, τα οποία διοργανώθηκαν μέσα σ’ έναν μήνα κάτω από το concept “GLOW Pop-up Store 100”, στα οποία καταφέραμε να εμπλέξουμε όλη την κοινότητά μας να συμμετάσχει. Γι’ αυτό και κέρδισε και τον “Χρυσό Ερμή”». Καθώς εκείνα τα χρόνια δεν υπήρχαν τα social media, για να μπορέσει πιο εύκολα και στρατηγικά να χτιστεί ένα brand name, το περιοδικό σχεδίαζε μεθοδικά να επεκτείνει τη φήμη του. Όπως εξηγεί η Νανώ Κουγιουμτζόγλου: «Κάναμε κάτι πολύ εύστοχο για την εποχή, δημιουργώντας μία λίστα αναγνωστών που παραλάμβανε το περιοδικό δωρεάν κάθε μήνα. Σε αυτήν, που αποτελούνταν από 4.500 άτομα -θυμάμαι-, φροντίσαμε να εντάξουμε κάποιες πολύ επιδραστικές προσωπικότητες από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Παράλληλα, ανοίξαμε τη βεντάλια μας και φιλοξενήσαμε πολλά ενδιαφέροντα, ανήσυχα και δημιουργικά άτομα από την Αθήνα και, γενικότερα, από ολόκληρη την Ελλάδα. Δείξαμε ότι το GLOW δεν απευθύνεται μόνο στη Θεσσαλονίκη και ότι ο καθένας εκτός αυτής έχει το πλεονέκτημα να το διαβάσει».

Σημαντικά ορόσημα

Με τα χρόνια, η ιστορία του GLOW γράφτηκε μέσα από δυνατές στιγμές, τόλμη και συνεχή εξέλιξη. Ως αποτέλεσμα, κατάφερε να εμπλουτίσει το portfolio του με ειδικές εκδόσεις, όπως τα GLOW Living, Flavor και Beauty & Health Edition, που ως θεματικοί τίτλοι απάντησαν στην ανάγκη για πιο στοχευμένο, πιο premium και πιο experiential περιεχόμενο. Το 2008 και για δύο χρόνια έπειτα, κυκλοφορεί η έκδοση Άρρεν, με την οποία το GLOW εισέρχεται και στον αντρικό lifestyle κόσμο. Το 2017 σηματοδοτεί μια διπλή γιορτή για το περιοδικό. Το συλλεκτικό GLOW Living 10 Years κυκλοφορεί, αφιερωμένο στα κορυφαία σημεία της δεκαετούς πορείας του Living Edition, ενώ την ίδια χρονιά το glow.gr επαναλανσάρεται με ολοκαίνουρια ταυτότητα, φρέσκο περιεχόμενο και μια ψηφιακή φιλοσοφία που έφερε το brand πιο κοντά στη σύγχρονη κουλτούρα. Το 2020, εν μέσω πανδημίας, το GLOW αποδεικνύει για ακόμη μία φορά ότι η αποστολή του ξεπερνά τις σελίδες ενός περιοδικού. Το GLOW Van “Hope & Love Project”ξεκινά τη διαδρομή αγάπης του για το Παιδικό Χωριό SOS λαγιαρίου, μεταφέροντας μηνύματα προσφοράς, ενότητας και αγάπης ενόψει των γιορτών. Το 2024 αποτελεί χρονιά-σταθμό, με δύο μεγάλες στιγμές που έγραψαν στορία. Πρώτα, το GLOW Fabulous Café, το πρώτο exclusive café που δημιουργήθηκε ποτέ από έντυπο στην Ελλάδα, ανοίγει τις πόρτες του στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, προσφέροντας για ένα πρωί μια νέα ζωντανή εμπειρία του brand μέσα από έναν χώρο υψηλής αισθητικής. Και το ίδιο βράδυ, το GLOW 200 Anniversary Cocktail Party x Patrón Super Premium Tequila γίνεται το talk-of-the-town: μια λαμπερή βραδιά που τίμησε τα 200 τεύχη, με τον Νίκο Αλιάγα να δίνει το δικό του άγγιγμα σε μια γιορτή που άφησε εποχή και επιβεβαίωσε, για ακόμη μία φορά, τη μοναδική signature ταυτότητα του περιοδικού.

Το νέο κεφάλαιο

Σήμερα, το GLOW έχει καθιερωθεί και, κλείνοντας την εικοσαετία του, έχει κάθε λόγο να θεωρείται iconic. Όσο για τα επόμενά του βήματα, η ίδια η ιδρύτριά του λέει με τον πιο αυθεντικό τρόπο: «Πίστεψα πάρα πολύ στο ένστικτό μου που με προέτρεπε να κάνω το βήμα και στο γερό δίκτυο συνεργατών που είχα δημιουργήσει με συνέπεια τόσα χρόνια. Η αλήθεια είναι πως δεν φοβήθηκα ούτε στιγμή· κάτι μέσα μου μού έλεγε ότι η ιδέα του GLOW θα ανθήσει. Εμπιστεύτηκα τις γνώσεις και την εμπειρία μου, αλλά και τους ανθρώπους που γνώριζα πως θα σταθούν δίπλα μου — κι έτσι τόλμησα το βήμα.

Είμαι πραγματικά ευγνώμων που όλοι αυτοί οι άνθρωποι εξακολουθούν να βρίσκονται σήμερα στο πλευρό μας. Ένιωσα τη στήριξή τους ακόμη πιο έντονα με τη δημιουργία του βιβλίου “Thessaloniki: A Journey of Light”. Στόχος μου για το μέλλον είναι το αφήγημα του GLOW να διευρυνθεί ακόμη περισσότερο, σαν μια ιστορία που συνεχώς εξελίσσεται και φωτίζει νέους δρόμους. Βλέπω το GLOW ως έναν ζωντανό χώρο δημιουργίας· ένα σημείο όπου η αισθητική συναντά την αφήγηση και κάθε ιδέα γίνεται φως, εικόνα και συναίσθημα.

Επιθυμώ να συνεχίσει να υφαίνει μικρές και μεγάλες ιστορίες, να συνομιλεί με την πόλη, τον πολιτισμό και τους ανθρώπους της, να δίνει χώρο σε φρέσκες ιδέες και να αφήνει ένα αποτύπωμα που να αντέχει στον χρόνο. Να παραμένει πάντοτε πιστό στις αξίες που το γέννησαν: την υψηλή αισθητική, την αυθεντικότητα και το ποιοτικό περιεχόμενο.»

2005

screenshot-2025-12-09-at-11557-pm-zywsx.png
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ Χ.∆ΗΜΗΤΡΙΟY, Ν. ΒΑΒ∆ΙΝΟΥ∆ΗΣ STUDIO VD.GR

Δεκέμβριος του 2005 σηματοδοτεί την αρχή του GLOW, που αποτελεί σταθμό για τον ελληνικό έντυπο Τύπο. Το πρώτο free press lifestyle περιοδικό κυκλοφορεί στη χώρα και αλλάζει τα δεδομένα. ε πρωτοποριακή ματιά, δυνατή θεματολογία, υψηλή ποιότητα και ξεκάθαρη εστίαση στη γυναίκα, το GLOW συστήνεται ως μια σύγχρονη, ανατρεπτική φωνή που θέτει νέα πρότυπα. Στο εξώφυλλό του, η Esther Sarphatie.

2006

screenshot-2025-12-09-at-11753-pm.png
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ Ο5 ΡΟΥΛΑ ΡΕΒΗ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ 10 Χ.∆ΗΜΗΤΡΙΟY, Ν. ΒΑΒ∆ΙΝΟΥ∆ΗΣ STUDIO VD.GR

Η πρώτη ολοκληρωμένη χρονιά του GLOW το καθιερώνει στον έντυπο κόσμο. Το περιοδικό αποκτά ισχυρή παρουσία, φιλοξενεί από νωρίς σημαντικά πρόσωπα και παρουσιάζει φρέσκιες φωτογραφικές παραγωγές και συνεντεύξεις με διεθνείς προσωπικότητες. Ορισμένες στήλες, όπως το “Last Kiss”, γίνονται σημείο αναφοράς και συνοδεύουν σταθερά την ταυτότητα του περιοδικού μέσα στα χρόνια.

2007

screenshot-2025-12-09-at-11846-pm.png
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ ΚΩΣΤΑΣ ΠΗΓΑ∆ΑΣ

Την άνοιξη του 2007 κυκλοφορεί το πρώτο τεύχος του GLOW Living, με εξώφυλλο τον σχεδιαστή μόδας Βασίλη Ζούλια. Μια έκδοση αφιερωμένη στην αρχιτεκτονική, το design και το interior design, που έκτοτε φιλοξενεί σημαντικές συνεντεύξεις και παρουσιάζει μοναδικά σπίτια και χώρους από την Ελλάδα και τον κόσμο. Πολλά από αυτά συστήνονται για πρώτη φορά στο κοινό μέσα από τις σελίδες του.

2008

screenshot-2025-12-09-at-11837-pm.png
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ ΛΕΦΑΚΗΣ

Τον Δεκέμβριο του 2008 το GLOW παρουσιάζει το Arren, μια καινοτόμα έκδοση αφιερωμένη στον σύγχρονο άνδρα. Με ιδιαίτερο σχεδιασμό και μοντέρνα θεματολογία, καταγράφει όσα αγαπά και αναζητά ο άνδρας της εποχής: πρόσωπα, τάσεις, αντικείμενα, εμπειρίες. Η πρόταση συμπληρώνει για δύο χρόνια δημιουργικά το portfolio των εκδόσεων του περιοδικού.

2012

screenshot-2025-12-09-at-11807-pm.png

Το 2012 έρχεται η στιγμή για την έκδοση του GLOW Flavor Edition, ενός τεύχους αφιερωμένου στη γεύση, τη γαστρονομία και την απόλαυση. Πρόσωπα, chefs, χώροι, εμπειρίες, art de la table και προτάσεις για φαγητό και διασκέδαση συνθέτουν έναν κόσμο γεμάτο χρώματα και αρώματα. Η έκδοση καθιερώνεται και γίνεται «ένα» με την ταυτότητα του περιοδικού, καταγράφοντας και αναδεικνύοντας μέχρι σήμερα τη σύγχρονη κουλτούρα του φαγητού.

2014

screenshot-2025-12-09-at-11816-pm.png
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ Χ.∆ΗΜΗΤΡΙΟY, Ν. ΒΑΒ∆ΙΝΟΥ∆ΗΣ STUDIO VD.GR, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣ EVENT STUDIO DIMITRIS ANDRITSO PHOTOGRAPHY

Δεκέμβριος του 2014 βρίσκει το περιοδικό να γιορτάζει τα 100 τεύχη του, με εξώφυλλο τον τότε δήμαρχο Θεσσαλονίκης και πλέον εμβληματική προσωπικότητα της πόλης, τον αείμνηστο Γιάννη πουτάρη. Στο πλαίσιο της γιορτής, παρουσιάζεται το GLOW 100 Pop Up Store, ένα πρωτοποριακό εγχείρημα με την υπογραφή της Yard. Στον πολυχώρο του GLOW 100 Pop Up Store και για έναν μήνα το GLOW ξεγλιστρά από τις σελίδες του, μεταμορφώνεται σε μια live διαδραστική εμπειρία και μοιράζεται μοναδικές στιγμές και happenings σε ένα απόλυτα εορταστικό κλίμα. Η πρωτοβουλία έχει φιλανθρωπικό σκοπό, στηρίζοντας το έργο του ρφανοτροφείου Θηλέων «Η Μέλισσα», ενώ συγκεντρώνει πάνω από 10.000 επισκέπτες και βραβεύεται με Ermis Gold.

2015

screenshot-2025-12-09-at-11825-pm.png
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΞΩΦΥΛΛΩΝ ΜΑΡΑ ∆ΕΣΥΠΡΗ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΛΕΧΟΥ ΧΑΡΗΣ ΦΑΡΣΑΡΑΚΗΣ

Το 2015 το GLOW γιορτάζει δέκα χρόνια δυναμικής παρουσίας και επιρροής. Η επέτειος κορυφώνεται με το τεύχος ανουαρίου 2016, που κυκλοφορεί με τέσσερα μοναδικά εξώφυλλα, τιμώντας τέσσερις ξεχωριστές γυναίκες: Βίκυ Καγιά, Σοφία Κοκοσαλάκη, Κατερίνα Λέχου και Σία Κοσιώνη. Η συλλεκτική έκδοση υμνεί μια δεκαετία έμπνευσης, αισθητικής και αποτύπωσης της σύγχρονης γυναικείας δυναμικής, παρουσιάζοντας στις σελίδες του ένα αφιέρωμα με 10 Ελληνίδες-σύμβολα που μας εμπνέουν. Απέναντί τους 9 άνδρες και 1 γυναίκα φτιάχνουν μέσα από τις ιστορίες των 10 έναν νέο κώδικα επιβίωσης-επιτυχίας-ευτυχίας-ζωής.

2016

screenshot-2025-12-09-at-11901-pm.png

Το GLOW μπαίνει σε μια νέα, δυναμική εποχή. Μέρα από την premium έντυπη παρουσία του, εξελίσσεται σ’ έναν δημιουργικό κόσμο που παράγει εμπειρίες. Ως αποτέλεσμα, λανσάρει τα GLOW Events, που αποτελούν curated projects υψηλής αισθητικής και αξίας, σχεδιασμένα να συνδέουν κορυφαία brands με ένα σύγχρονο, απαιτητικό lifestyle κοινό. Με conceptual προσεγγίσεις και δημιουργικές αφηγήσεις, το περιοδικό «ντύνει» με την ξεχωριστή αισθητική του ζωντανές, διαδραστικές εκδηλώσεις. Δεν πρόκειται απλώς για events, αλλά για στιγμές απόλυτα ευθυγραμμισμένες με τη φιλοσοφία και το εκλεπτυσμένο ύφος του. Εμπειρίες που ενισχύουν τη σχέση του κοινού με το εκάστοτε brand και αναδεικνύουν την ταυτότητά του σε νέα επίπεδα.

2017

screenshot-2025-12-09-at-11908-pm.png
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ HEALTH&BEAUTY EDITION ΜΑΡΑ ΛΑΖΑΡΙ∆ΟΥ

Το 2017 αποτελεί ένα σημαντικό σημείο καμπής για το περιοδικό. Το GLOW Living γιορτάζει 10 χρόνια παρουσίας και κυκλοφορεί μια συλλεκτική, limited edition έκδοση αφιερωμένη στην αρχιτεκτονική, το design και τις Τέχνες. Την ίδια χρονιά, παρουσιάζεται με το τεύχος Φεβρουαρίου και το ειδικό ένθετο για την υγεία και την ομορφιά, το Health & Beauty Edition, το οποίο συνεχίζει να ανήκει μέχρι και σήμερα στον πυρήνα των εκδόσεών του, ενώ το GLOW.GR επαναλανσάρεται ως μια 360° digital lifestyle πλατφόρμα υψηλής αισθητικής. Έτσι, το έντυπο διευρύνει το αποτύπωμά του, συνδεόμενο με μια ολοκληρωμένη, σύγχρονη digital εμπειρία.

2018

screenshot-2025-12-09-at-11917-pm.png
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΝΙΚΟΛ ΜΠΑΡΤΖΩΚΑ (D-TALES)

Το GLOW κυκλοφορεί για πρώτη φορά με τρία διαφορετικά ανδρικά εξώφυλλα, παρουσιάζοντας το αφιέρωμα “Men We Love”. Θοδωρής Αθερίδης, Γιώργος υρπασόπουλος και Άλκης Κούρκουλος πρωταγωνιστούν σε μια έκδοση που τιμά την ανδρική δημιουργικότητα και το σύγχρονο στιλ. Η χρονιά αυτή αντανακλά την εξελισσόμενη ταυτότητα του εντύπου και την ικανότητά του να εμπλουτίζει τις αφηγήσεις του με νέες θεματικές προσεγγίσεις.

2020

screenshot-2025-12-09-at-11924-pm.png

Σε μια χρονιά που αναδιαμόρφωσε την καθημερινότητα σε παγκόσμιο επίπεδο, την περίοδο της πανδημίας και της καραντίνας, το περιοδικό διατηρεί ζωντανή και ουσιαστική τη σχέση του με το κοινό. Το GLOW Delivery Van συνιστά πρωτοβουλία-σύμβολο της νέας πραγματικότητας, προσφέροντας στους αναγνώστες τη δυνατότητα να αποκτήσουν το νέο τεύχος παρά το κλείσιμο των σημείων διανομής. Παράλληλα, τα ψηφιακά μέσα του ενεργοποιούνται με διαδραστικές κινήσεις, ταξιδεύοντας το κοινό στα σπίτια αγαπημένων δημιουργών και creatives. Το περιοδικό παραμένει παρόν, δημιουργικό και υποστηρικτικό, προσφέροντας περιεχόμενο, συντροφικότητα και μια αίσθηση πραγματικής σύνδεσης μέσα σε μια πρωτόγνωρη συνθήκη.

2022

screenshot-2025-12-09-at-11930-pm.png
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΠΛΑΝΙ∆ΗΣ (THISISNOTANOTHER AGENCY)

Η χρονιά σηματοδοτείται από το ισχυρό εξώφυλλο με τη Σία οσιώνη για το τεύχος Μαΐου 2022 και ένα από τα πιο δυνατά δημοσιογραφικά θέματα του GLOW: ένα αποκλειστικό ρεπορτάζ με τις γυναίκες δημοσιογράφους που καλύπτουν live εκείνο το διάστημα το ξέσπασμα του πολέμου στην υκρανία. Από την πρώτη γραμμή της ενημέρωσης, κινούμενες ανάμεσα στα πεδία των μαχών, οι πολεμικές ανταποκρίτριες μοιράζονται την εμπειρία και την αλήθεια τους, σε ένα αφιέρωμα που ρίχνει φως στη γυναικεία γενναιότητα και τη δύναμη της δημοσιογραφίας μέσα σε συνθήκες κρίσιμες και απρόβλεπτες.

2023

screenshot-2025-12-09-at-11937-pm.png

Για το καλοκαιρινό τεύχος Αυγούστου-Σεπτεμβρίου, το GLOW δημιουργεί ένα μεγάλο αφιέρωμα στην Ελλάδα. Πρόσωπα, τόποι, συνεντεύξεις και ιστορίες φωτίζουν τη χώρα μέσα από μια σύγχρονη, αισθητική και βαθιά ανθρώπινη ματιά. Το τεύχος αναδεικνύει τη δημιουργικότητα, την παράδοση, το φυσικό κάλλος και τη νέα γενιά που επαναπροσδιορίζει την ελληνική ταυτότητα, συνθέτοντας μια ωδή στο καλοκαίρι και στη διαχρονική γοητεία της χώρας μας.

2023

screenshot-2025-12-09-at-11945-pm.png
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΝΑΚΗΣ (10ΑΜ)

Το εξώφυλλο Οκτωβρίου 2023 με τη Ροζάνα Γεωργίου αναδεικνύεται από το κοινό ως το πιο αγαπημένο της εικοσαετίας. Η ατμόσφαιρα, η αισθητική και η σύγχρονη δυναμική της φωτογράφισης εκφράζουν με τον πιο σαφή τρόπο την εξελιγμένη ταυτότητα του περιοδικού και τη σύνδεσή του με το διεθνές fashion zeitgeist. Ένα εξώφυλλο που γίνεται σημείο αναφοράς και ισχυρή δήλωση της σύγχρονης γυναικείας παρουσίας.

2024

screenshot-2025-12-09-at-11953-pm-Bdx2s.png
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΚΟΣΜΑΣ ΚΟΥΜΙΑΝΟΣ, GENERATIVE AI ARTIST VICTORIA BOUSIS, GENERATIVE AI STUDIO UME STUDIOS

Τον Μάρτιο του 2024 το περιοδικό κυκλοφορεί με το πρώτο του ΑI εξώφυλλο, με τη Victoria Boussis. Μια τολμηρή κίνηση που ενώνει τεχνολογία, αισθητική και editorial innovation, σηματοδοτώντας την είσοδο του εντύπου στη νέα εποχή της δημιουργικής τεχνητής νοημοσύνης. Το εξώφυλλο γίνεται σύμβολο της εξερεύνησης των νέων μέσων, της πρωτοπορίας και της αδιάκοπης διάθεσης του GLOW να ανοίγει νέους δρόμους.

2024

screenshot-2025-12-09-at-12001-pm-ZX8Mn.png
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ PΟV STUDIO ΕΚΤΟΡΑΣ ΝΙΚΟΛΑΚΗΣ, ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΡΑΦΤΗ

Το περιοδικό γιορτάζει τα 200 τεύχη του, με το GLOW 200 Anniversary, μια σειρά από fabulous events και intimate στιγμές που τιμούν τη διαδρομή του. Το εντυπωσιακό GLOW Fabulous Café, σε επιμέλεια της Yard, λειτουργεί για μία ημέρα ως pop-up takeover σε κεντρικό café-restaurant, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, όπου αποκαλύπτεται live το επετειακό εξώφυλλο. Το anniversary project συνιστά μια γιορτή δημιουργικότητας, συνέχειας και απόδειξης της βαθιάς σχέσης του περιοδικού με την πόλη και τους αναγνώστες του. Η επετειακή έκδοση του Απριλίου 2024 κυκλοφορεί με εξώφυλλο τον Νίκο Αλιάγα, αποτελώντας ένα εντυπωσιακό, συλλεκτικό τεύχος.

2024

screenshot-2025-12-09-at-12013-pm-Bsy97.png
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΕΞΩΦΥΛΛΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΤΣΑΝΑΚΗΣ (10ΑΜ)

Το φθινόπωρο του 2024, το GLOW επανασυστήνεται. Το τεύχος Noεμβρίου ανοίγει μια νέα εποχή για το περιοδικό: νέο λογότυπο, ανανεωμένο layout, σύγχρονη εξώφυλλη προσέγγιση και refreshed περιεχόμενο, συνθέτουν μια ολιστική μεταμόρφωση με ξεκάθαρη κατεύθυνση προς το μέλλον. Η ανανεωμένη φιλοσοφία συνδυάζει αισθητική, ποιότητα και θεματικές που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σημερινού αναγνώστη, εγκαινιάζοντας ένα νέο κεφάλαιο για έναν από τους πιο επιδραστικούς τίτλους του ελληνικού Τύπου.

2025

screenshot-2025-12-09-at-12032-pm.png
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ AYLO STUDIO

Συμπληρώνοντας πλέον επίσημα 20 χρόνια στον ελληνικό εκδοτικό χώρο, το GLOW έχει αφήσει το δικό του αποτύπωμα στην εποχή. Για να τιμήσει αυτή τη σημαδιακή επέτειο, επιστρέφει στο σημείο όπου άρχισε να γράφεται η ιστορία του: στη Θεσσαλονίκη. Εκεί όπου γεννήθηκε η ταυτότητά του, κυκλοφορεί για πρώτη φορά και το δικό του συλλεκτικό βιβλίο, το “Thessaloniki: A Journey of Light”, ένα καλλιτεχνικό φωτογραφικό λεύκωμα που αποτελεί πραγματικό πολιτιστικό κειμήλιο. Και καθώς γυρίζει σελίδα, γράφοντας το κεφάλαιο μιας νέας πορείας, το GLOW διευρύνει περεταίρω τους ορίζοντές του και κοιτάζει το μέλλον με δύναμη και αισιοδοξία.

2026 & beyond

Πλέουμε προς ένα καινούριο έτος… Σε λίγες μέρες, όλα θα μηδενίσουν και όλα θα ξαναρχίσουν. Στις άδειες σελίδες του βιβλίου που ανοίγει μπροστά μας θα γραφτούν διαφορετικά κεφάλαια, πάντα με τη βαθιά, καθολική ελπίδα πως ο «Συγγραφέας» θα είναι γενναιόδωρος. Στόχοι, όνειρα, μικρές και μεγάλες προσδοκίες παίρνουν θέση στη σκηνή. Τι αφήνεις και τι κρατάς; Πού πας και πώς φτάνεις; Όλα τώρα παίζονται…

Πόσες φορές θελήσατε να «τινάξετε» από πάνω σας το βάρος μιας χρονιάς; πόσες δακρύσατε στο τέλος μιας άλλης, με τον φόβο πως καλύτερη δεν θα έρθει; μπορεί να είμαστε διαφορετικοί, αλλά σε αυτές τις στιγμές μοιάζουμε όλοι ίδιοι. Καλή χρονιά, λοιπόν, κι όλα τώρα παίζονται…

Αν κάτι μάς δίδαξαν η πορεία του GLOW, η Θεσσαλονίκη και όσοι συμμετείχαν σε αυτό το συλλεκτικό τεύχος, είναι πως κάθε νέα χρονιά οφείλουμε να οραματιζόμαστε την καλύτερή μας εκδοχή. Και πως ακόμα κι αν έρθουν τρικυμίες, ακόμα κι αν ρεύματα μας ρίξουν στα βράχια, το πλοίο δεν πρέπει να χάσει την πορεία του. 

Σε αυτήν την πόλη που κοιτάζει τη θάλασσα, σταθείτε μπροστά της μια φορά και αποφασίστε πού θέλετε να πάει το δικό σας καράβι. Κι όταν το συμφωνήσετε με τη θάλασσα, κρατήστε γερά το τιμόνι. Μην το αφήσετε, εκτός κι αν ο άλλος προορισμός είναι ακόμη πιο όμορφος από αυτόν που αρχικά είχατε φανταστεί. Θα περάσετε από μέρη άγνωστα. Θα συναντήσετε ήλιο και βροχή, λιμάνια που θα σας κρατήσουν και άλλα που θα σας διώξουν. Μα στο τέλος, κάθε κύμα θα αξίζει, γιατί θα σας έχει φέρει πιο κοντά σ’ αυτό που πραγματικά θέλετε να είστε.

Ας γίνει, λοιπόν, φέτος η πόλη μας το σημείο εκκίνησης για κάθε νέα, όμορφη αρχή για τον καθένα μας. Καλή χρονιά!

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ ΤΕΥΧΟΣ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2026