fbpixel

Search icon
Search
Γιατί η ανάγκη για shopping αποτελεί «καταφύγιο» μας σε σημαντικές στιγμές της ζωής μας
MAGAZINE

Γιατί η ανάγκη για shopping αποτελεί «καταφύγιο» μας σε σημαντικές στιγμές της ζωής μας

Οι experts αναλύουν τη μοναδική ικανότητα της μεγάλης αυτής βιομηχανίας να παραμένει «ζωντανή»


Η μόδα είναι μια γλώσσα χωρίς λέξεις, που επικοινωνεί το ποιοι είμαστε. Σε εποχές, μάλιστα, που η επαφή και η ελευθερία στη μετακίνηση και τη δράση περιορίζονται, συρρικνώνοντας την αίσθηση χαράς κι ευδαιμονίας, αποτελεί ένα από τα καταφύγια έκφρασης και δημιουργικότητας αλλά και πηγή θετικών συναισθημάτων. Κι επειδή, όπως είχε πει ο Harry Winston, «οι άνθρωποι πάντα θα κοιτάνε. Κάντε ν' αξίζει τον κόπο», ας εστιάσουμε στον μαγικό αυτόν κόσμο, με πρωταγωνιστές τα χρώματα, τις υφές και την αισθητική, που διαρκώς επανεφευρίσκει τον εαυτό του και μας χαρίζει λαμπερά χαμόγελα. Και το χαμόγελο είναι κάτι που δε φεύγει ποτέ από τη μόδα!

Διανύοντας μια αμήχανη περίοδο και με την προσδοκία να επιστρέψουμε κάποια στιγμή στην προηγούμενη «κανονικότητά» μας, η μόδα δε δείχνει ν’ αποτελεί προτεραιότητα. Κι όμως, η βιομηχανία της φαίνεται να είναι από τις πρώτες που προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα -με συνεργασίες και κοινωφελείς δράσεις, online επιδείξεις, πρωτοποριακές ιδέες στις shopping συνήθειές μας και συζητήσεις για την επόμενη μέρα-, με πρωτοπόρο τον Giorgio Armani, που ενίσχυσε με 2 εκατ. ευρώ νοσοκομεία της Ιταλίας, ενώ ανακοίνωσε πως όλα τα ιταλικά εργοστάσιά του θα παραγάγουν στολές για το ιατρικό προσωπικό της χώρας, τον οίκο κοσμημάτων Bulgari να παράγει αντισηπτικό χεριών για δομές υγείας, τη Chanel να έχει δωρίσει 1,2 εκατ. ευρώ στα νοσοκομεία της Γαλλίας και τους Dolce & Gabbana να στηρίζουν το Πανεπιστήμιο του Μιλάνου στην έρευνα και ανάπτυξη θεραπευτικών μεθόδων εναντίον του κορωνοϊού.

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, δράσεις όπως το Selfridges Project Earth, που εξερευνά τις πιο συναρπαστικές design καινοτομίες, ιδέες που αφορούν στη βιωσιμότητα -από second-hand ρούχα ή προϊόντα από ανακυκλώσιμα υλικά μέχρι υγιεινές προτάσεις διατροφής και οικολογικές λύσεις σπιτιού- αποδεικνύονται αληθινά ευφυείς. Μ’ εμπνευσμένες digital συζητήσεις και συνεντεύξεις, μέχρι απαντήσεις σε καθημερινά ζητήματα, τα luxurious πολυκαταστήματα έφεραν σε συνεργασία brands, όπως τα John Lewis, Ikea και Gucci, για να προβάλλουν την ηθική τους φιλοσοφία. Από την άλλη, o οίκος Gucci παρουσίασε το πρώτο virtual film festival “Ouverture of Something that Never Ended”, λανσάροντας τη νέα του συλλογή μέσα από 7 ταινίες μικρού μήκους, σε σκηνοθεσία των Alessandro Michele και Gus Van Sant, που γυρίστηκαν στη Ρώμη κι επικεντρώθηκαν στη ζωή της καλλιτέχνιδος και performer Silvia Calderoni.

Με αυτόν τον τρόπο, η μόδα δε μας υπενθυμίζει μόνο τα άμεσα αντανακλαστικά και τις κοινωνικές ευαισθησίες της, αλλά και ότι είναι κοινός τόπος απόλαυσης και πηγή έμπνευσης.

Inspire me!

2-4QZq7.jpg

Κάθε εποχή αναζητούσε τα πρότυπά της. Παλιότερα, μέσω των περιοδικών -ή, όπως λέει και ο κόσμος της μόδας, πολύ πριν από τα fashion sites, προηγήθηκαν βιβλία, όπως το “The Little Dictionary of Fashion” by Christian Dior-, τα τελευταία χρόνια στα πρόσωπα των influencers στα social media. Παρ’ όλ' αυτά, η δύναμη της εικόνας, όπως αποτυπώνεται σε ταινίες και τηλεοπτικές σειρές, παραμένει διαχρονικά κραταιά.

Η μόδα δεν είναι σημαντική μόνο στη ζωή μας -γι’ αυτό επενδύουμε χρόνο και χρήμα σε αυτήν-, αλλά και στη σύγχρονη πραγματικότητα της Οθόνης. Ενδεικτικά, με τις prêt- à-porter και haute προτάσεις της στο “Sex and the City”, η ενδυματολόγος Patricia Field προκάλεσε φρενίτιδα, με τις απανταχού fashionistas ν’ αποθεώνουν τα Manolo Blahnik και ν’ αντιγράφουν τις εμφανίσεις των πρωταγωνιστριών με Dior, Chanel, Dolce & Gabbana και Versace. Ένας μικρόκοσμος, που μπορεί να φαίνεται τόσο μάταιος από τη μια, αλλά τόσο απαραίτητα και αναζωογονητικά ανάλαφρος, από την άλλη. 

Αντίστοιχα, οι Blair Waldorf και Serena Van Der Woodsen, τα κακομαθημένα κορίτσια του “Gossip Girl”, αποτέλεσαν τα απόλυτα it girls της Νέας Υόρκης, με το απαράμιλλο στιλ που διαμόρφωσε ο Eric Daman -ενδυματολόγος και στο SATC- κι επιρροές από την Kate Moss και την Anna Wintour, προκαλώντας μάχες μεταξύ των διασημότερων οίκων για το ποιος θα πρωτοντύσει τα νέα είδωλα. 

1-7Tpdk.jpeg

Στο “The Devil Wears Prada”, επίσης, όσο εκτυλισσόταν η πλοκή, παρακολουθούσαμε κι ένα καλειδοσκόπιο από δημιουργίες διάσημων οίκων, όπως οι Chanel και Prada. Φέτος, η σειρά του Netflix “Emily in Paris” απλώς επιβεβαίωσε τη δύναμη της μόδας μέσω της Οθόνης, με την πρωταγωνίστρια να μετακομίζει από το Σικάγο στην «Πόλη του Φωτός» και τις ενδυματολογικές προτάσεις διά χειρός -και πάλι- Patricia Field ν’ αποτίνουν φόρο τιμής στην Carrie Bradshaw και την iconic Hepburn.

The joy within

Η ενασχόληση με τη μόδα είναι μια ακόμη έκφραση του εαυτού μας. Ο σεβασμός και η φροντίδα της εικόνας μας επηρεάζουν τους γύρω μας και αποτελούν κλειδιά για την καθημερινή μας ευτυχία. Ο εγκέφαλός μας αγαπάει την καινοτομία και η μόδα με τα χρώματα, τις υφές, τα πρόσωπα, είναι μια διαρκής, εναλλασσόμενη μείξη νέων τάσεων. Είναι διαπιστωμένο ότι καινούριες εμπειρίες και περιβάλλοντα έχουν σημαντική επίδραση στο νευρικό μας σύστημα, προκαλώντας ευφορία, ενώ και οι γνωστικές λειτουργίες ενισχύονται. 

2.png

Η ανανέωση της ντουλάπας μας με βάση τις τάσεις, αλλά και τις μεταβαλλόμενες εκφράσεις του εσωτερικού μας εαυτού, είναι ένα είδος αυτοανακάλυψης, που δίνει ένα boost στη διάθεση και το μυαλό μας. Τα χρώματα, για παράδειγμα, προκαλούν ισχυρές φυσιολογικές και ψυχολογικές αντιδράσεις. Σύμφωνα και με τον Andrew Elliot, καθηγητή Ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο του Ρότσεστερ, «το κόκκινο μας ενθουσιάζει επειδή μιμείται την έξαρση του σεξουαλικού ενθουσιασμού» -από τη μελέτη “Romantic Red: Red Enhances Men's Attraction to Women”. Τα οφέλη, όμως, της μόδας έχουν προεκτάσεις και στην κοινωνική ζωή. Έρευνες της Ψυχολογίας υποστηρίζουν ότι οι καλοντυμένοι άνθρωποι παρουσιάζονται πιο «αξιόπιστοι και ικανοί». Έτσι, μπορεί να προκαλέσουν ένα χαμόγελο στο πρόσωπο κάποιου, κάτι που πάντα αξίζει τον κόπο. Η αίσθηση του προσωπικού στιλ είναι μια έκφραση του εαυτού μας και το να επικοινωνούμε ποιοι είμαστε προσφέρει ικανοποίηση, επειδή είμαστε κοινωνικά όντα. Η εναρμόνιση του τι φοράμε με την ψυχή μας είναι η αποθέωση της ιστορίας μας, των αναμνήσεών μας, των όσων αγαπάμε κι εκτιμάμε.

Η επιλογή ν’ ασχοληθούμε με τη μόδα και να δημιουργήσουμε το δικό μας στιλ μάς επηρεάζει σωματικά, συναισθηματικά και ψυχολογικά. Ασκεί επίδραση στους άλλους, στις αντιλήψεις τους για εμάς και στις ευκαιρίες που μας προκύπτουν. Κοιτάξτε, λοιπόν, μέσα σας, βρείτε τις ρίζες σας κι εκφράστε τες με τρόπο που να έχει νόημα.

The real shopping

Η αγορά ρούχων και αξεσουάρ είναι η σημαντικότερη προέκταση της μόδας, που μας προσφέρει ξεχωριστή ευφορία. Η βόλτα με φίλες, η ανάγκη για κατανάλωση, η επιθυμία για νέα αποκτήματα και ανανέωση της εμφάνισης και της γκαρνταρόμπας μάς οδηγούν σε ατελείωτες περιηγήσεις στα καταστήματα, εκεί που ένας ολόκληρος κόσμος μας προ(σ)καλεί σε μια διασκεδαστική εμπειρία, που μόνο μια γυναίκα μπορεί να καταλάβει. Οι γυναίκες ψωνίζουμε περισσότερο όταν τα συναισθήματά μας αυξάνονται. Τα αρνητικά, κυρίως, πυροδοτούν ξεφάντωμα δαπανών με αντίκρισμα λίγη χαρά. 

Συχνά, χρησιμοποιούμε το shopping για να καλύψουμε ένα συναισθηματικό κενό ή να αντισταθμίσουμε κάποιες ελλείψεις μας - λιγότερο τις ενδυματολογικές. Είναι μια διαδικασία που μας κάνει ευτυχισμένες κι αισιόδοξες. Συνήθως, επιλέγουμε ρούχα για λόγους αυτοέκφρασης, καθώς παίζουν σημαντικό ρόλο στην προβολή της ταυτότητάς μας. Αναλογιστείτε πόσο θετικά αισθανόμαστε όταν λαμβάνουμε ένα κομπλιμέντο για το τι φοράμε! Μπορεί να μην είναι το παν, αλλά είναι όμορφο να γνωρίζουμε ότι εκτιμάται το στιλ μας! Στην Covid εποχή αναμένουμε με λαχτάρα τη στιγμή που θ’ ανοίξουν και πάλι τα αγαπημένα μας shopping spots, θα ξανακάνουμε τις βόλτες μας ανάμεσα στις κρεμάστρες και τα ράφια με τα αντικείμενα του πόθου μας, θα αντιμετωπίσουμε τα γνωστά διλήμματα στο δοκιμαστήριο, θα αγοράσουμε όσο μπορούμε περισσότερα και θα βγούμε από το μαγαζί με τις σακούλες στα χέρια, αλλά κυρίως μ’ ένα πλατύ χαμόγελο ενθουσιασμού!

INSIDERS’ VIEWPOINT

Τέσσερις γυναίκες, με μεγάλη εμπειρία η καθεμιά στον χώρο της, εξηγούν τη μαγεία της μόδας και τη σημασία της στη ζωή και την ψυχολογία μας, καθώς και πώς το στιλ αναβαθμίζεται μέσω του έξυπνου shopping, οδηγώντας σε χαμόγελα ικανοποίησης.

Μαρία Καστάνη, Fashion Entrepreneur

maria.jpg
Η μόδα είναι τρόπος ζωής. Δεν είναι μόνο τα ρούχα που φοράμε. Είναι ό,τι μας περιβάλλει, τα χρώματα, τα σχήματα, οι ιδέες. Η μόδα προσθέτει θετικότητα στη ζωή μας και μας αναβαθμίζει. Στη διάρκεια τόσο έντονων περιόδων, ο τρόπος που ντυνόμαστε μπορεί ν' αλλάξει τη διάθεσή μας, δημιουργεί αίσθημα ευτυχίας, ωθεί κάθε είδους συναίσθημα, μας προστατεύει και μας θωρακίζει από τον έξω κόσμο.


Δε χρειαζόμαστε πολλά για να είμαστε χαρούμενοι. Όταν τα ψώνια γίνονται αυθόρμητα, υποστηρίζουν μόνο το εσωτερικό κι επιπόλαιο «εγώ» μας. Όταν γίνονται με ευαισθησία, καλοσύνη και βιώσιμο προσανατολισμό, μας προσφέρουν αληθινή απόλαυση. Το να στηρίζουμε νέα ταλέντα είναι εξαιρετικά σοβαρό. Αυτοί είναι που διαχέουν το φως της ελπίδας για το μέλλον.

Τα μυστικά του επιτυχημένου shopping είναι να γνωρίζουμε γιατί ψωνίζουμε και ν' αγοράζουμε πράγματα που χρειαζόμαστε, με γνώμονα την ποιότητα και όχι την ποσότητα.

Η αναζήτηση κάθε γυναίκας στη μόδα και το ντύσιμο είναι πολύ προσωπική υπόθεση. Η μόδα είναι τρόπος έκφρασης. Μπορεί ν' ανακαλύψεις πολλά πράγματα μέσα από τον τρόπο που ντύνεσαι.

Σ' εποχές όπως αυτή που ζούμε, για να διατηρήσετε το στιλ σας, πρέπει να είστε αληθινές με τον εαυτό σας και τις αξίες σας. Αναζητήστε κομμάτια που σας κολακεύουν, ενισχύουν την προσωπικότητά σας και σας κάνουν να αισθάνεστε όμορφα μέσα σε αυτά. Μετατρέψτε τον ενθουσιασμό τους, λοιπόν, σε μια αγορά που θα πιάσει τόπο.

Μαίρη Σπαθάρη, Organizational & Personal Growth Coach

mairi.jpg

Η μόδα είναι εικόνες, δημιουργικότητα και αποτελεί τις εντυπωμένες σ' ένα ρούχο αντιλήψεις μας για τον κόσμο και τον εαυτό μας. Όσο μας δίνει τη δυνατότητα να «φωνάξουμε» τις πεποιθήσεις μας, να δημιουργούμε μέσω του styling, να γεμίζουμε ιδέες, αλλά και να έχουμε τη δυνατότητα ν' ανακαλύπτουμε συνεχώς νέες ή γνώριμες πτυχές του εαυτού μας, θα συνεχίζει ν' ανεβάζει την ψυχολογία μας!

Αυτό που η μόδα προσπαθεί να κάνει είναι να μας σαγηνέψει όχι μόνο με το να είμαστε ο εαυτός μας, αλλά και με το πώς μπορούμε να γίνουμε το alter ego μας - η βέλτιστη εκδοχή μας, ο εαυτός που θα θέλαμε να είμαστε στα καλύτερά του. Η ιδέα, λοιπόν, ότι φορώντας μια νέα τάση με κάνει ομορφότερη, ψηλότερη, εξυπνότερη, πιο ελκυστική, θ' ανεβάζει πάντα την ψυχολογία μας -ακόμη κι αν δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα ή στο πώς μας βλέπουν οι άλλοι. Για εμάς αυτό το συναίσθημα, τη στιγμή που κοιτιόμαστε στον καθρέφτη, είναι αρκετό.

Η shopping εμπειρία συχνά λειτουργεί και ως καθρέφτης, που, όπως και η ψυχοθεραπεία, κάποιες φορές μάς φανερώνει πράγματα που δε μας αρέσουν, αλλά μας αναγκάζει να συνειδητοποιήσουμε, για παράδειγμα, το ότι ανεβήκαμε ένα νούμερο στο παντελόνι ή ότι νιώθουμε μπερδεμένες για το στιλ μας, ενώ παράλληλα αποτελεί τον τέλειο τρόπο για ν' αποσπάσουμε την προσοχή μας απ' όλα όσα μας φορτίζουν αρνητικά και να επικεντρωθούμε σ' εμάς και μόνο(!) -κάτι που όλες έχουμε ανάγκη.

Κανένας δεν μπορεί να κρίνει αν θα πρέπει να αισθανόμαστε ενοχικές για τον εφήμερο χαρακτήρα μιας shopping ενέργειας. Εφήμερη ικανοποίηση μας δίνει και μία μπάρα σοκολάτας, όμως τη θέλουμε. Αν αυτό έχουμε ανάγκη εκείνη τη στιγμή, είτε είναι μία σοκολάτα, είτε είναι ένα φόρεμα που αγοράσαμε αυθόρμητα, αυτό που αξίζει να κάνουμε είναι να προσπεράσουμε το ενοχικό κομμάτι.

Η εποχή της πανδημίας χαρακτηρίζεται από αστάθεια και ανασφάλεια. Αναπάντεχα, όσα θεωρούσαμε δεδομένα απέκτησαν μια ρευστότητα που μας εμποδίζει να κλειδώσουμε κάπου ασφαλείς. Με τα συναισθήματα αυτά να κυριαρχούν και την κανονικότητα ν' απουσιάζει, μια γυναίκα καλείται ν' αντιμετωπίσει πολλές αλλαγές. Ξαφνικά, το «πρόγραμμα» έχει αντικατασταθεί από τον προγραμματισμό μέρα με τη μέρα, ο φόβος για την υγεία έχει οδηγήσει σε διαφοροποίηση των συνηθειών, υψηλότερα επίπεδα μελαγχολίας ή άγχους, ενώ οι περισσότερες ώρες στο σπίτι έχουν προκαλέσει δυσκολία διαχείρισης της καθημερινότητας και παραίτηση ως προς τη φροντίδα του εαυτού. Το να αποφύγουμε το τελευταίο, όμως, φαίνεται να είναι το απόλυτο όπλο για να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα.

Άντα Μισθού, Fashion Editor

ada.jpg

Η εμφάνισή μας, πολλές φορές, κρίνεται πριν καν μιλήσουμε. Οι συνδυασμοί που κάνουμε έχουν επίδραση στο πώς νιώθουμε και το πώς αισθανόμαστε επηρεάζει κι αυτό που θα επιλέξουμε να φορέσουμε. Βέβαια, με την έντονη επιρροή από τα social media, παρατηρώ ένα άγχος και μια τάση να μιμηθούμε ό,τι βλέπουμε, κάτι που πιθανόν να μην ανταποκρίνεται στις ανάγκες κάθε γυναίκας.

Η μόδα είναι ένας πολυσύνθετος κόσμος. Έχει σχέση με τα πάντα (μουσική, τέχνες, αρχιτεκτονική, ταξίδια, κ.ά.). Ας αρχίσουμε να προσέχουμε τον εαυτό μας, τη διατροφή μας, να κάνουμε γυμναστική, και θα νιώσουμε αμέσως πιο όμορφες. Αν κάποια αισθάνεται ότι δεν έχει το «ταλέντο» να κάνει συνδυασμούς με άνεση, θα πρότεινα πιο απλές επιλογές -με μονοχρωμίες.

Συνήθως, ψωνίζω γιατί κάτι μου αρέσει και μου ταιριάζει και όχι για να αισθανθώ καλύτερα. Δεν έχω αυτήν την ανάγκη. Θεωρώ ότι, όταν ξεκινάς για shopping, πρέπει να ξέρεις τι ακριβώς χρειάζεσαι και τι σου ταιριάζει. Προσωπικά, προτιμώ το e-shopping τα τελευταία χρόνια. Οι επιλογές είναι περισσότερες σε λιγότερο χρόνο και το service έχει εξελιχθεί.

Με δεδομένο ότι έχουν περιοριστεί οι επίσημες εμφανίσεις και οι ώρες παραμονής στο σπίτι είναι πλέον περισσότερες, αν και προσπαθώ ν’ ακολουθώ κανονικά το καθημερινό μου πρόγραμμα, για τις χαλαρές ώρες της ημέρας προτείνω ωραία κασμίρια και βελούδινα μοκασίνια (friulane). Φυσικά, τις ημέρες των γιορτών θεωρώ πως θα ήταν καλό ν’ ακολουθήσουμε και φέτος το στιλιστικό «πρωτόκολλο» της περιόδου.

Ανθή Τσαβδάρογλου, Ceo DiL Fashion Group

anthi.jpg

Η μόδα είχε ανέκαθεν ιδιαίτερη σημασία στη ζωή μας, καθώς έχει την ιδιότητα να εκφράζει τη διάθεσή μας, δίνοντάς μας παράλληλα ένα αίσθημα αυτοπεποίθησης που αντανακλάται στη συμπεριφορά μας. Η εποχή που βιώνουμε αποτελεί αδιαμφισβήτητα μια νέα πρόκληση σε όλους τους τομείς της καθημερινότητάς μας. Μαθαίνοντας, όμως, ν' ανταποκρινόμαστε στις νέες προκλήσεις, αντιλαμβανόμαστε ότι η ψυχολογία παίζει πολύ σημαντικό ρόλο.

Η αξία του shopping αλλάζει όσο η έννοια της μόδας αποκτά σήμερα μεγαλύτερη δύναμη, καθώς από γρήγορη και αναλώσιμη γίνεται πιο ουσιαστική και βιώσιμη. Καθώς οι καθημερινές συνήθειες αλλάζουν, επαναπροσδιορίζουμε τις ανάγκες μας μέσα από το απαραίτητο πλέον “wardrobe detox”, ανακαλύπτοντας την αξία των πιο διαχρονικών και ποιοτικών ρούχων.

Η σημερινή γυναίκα αναζητά την άνεση ενός καλοραμμένου και ποιοτικού ρούχου, καθώς απολαμβάνει τη σιγουριά που αυτό της προσφέρει. Αποζητά την εξαιρετική ποιότητα, την άψογη ραφή και την ευελιξία και δημιουργεί μια πιο ουσιαστική και χρηστική γκαρνταρόμπα μέσα από την οποία προάγεται η βιωσιμότητα, η δημιουργικότητα και η αισθητική της αντίληψη.

3 μυστικά για επιτυχημένο shopping… είναι να επενδύσετε σε κλασικά και διαχρονικά κομμάτια, όπως ένα iconic coat ή ένα tailored suit, που μπορούν να φορεθούν σε διάφορες περιστάσεις και να συνδυαστούν με αμέτρητους τρόπους. Να επιλέξετε απλές γραμμές και σιλουέτες, απαλές υφές και υλικά με απαράμιλλη ποιότητα, που θα μείνουν αναλλοίωτα στον χρόνο. Να ολοκληρώσετε το look σας με δυναμικά σχέδια σε αξεσουάρ, που κυριαρχούν στη μόδα και αποτελούν συνώνυμα της κομψότητας με μια σύγχρονη αισθητική. Ένα κομμάτι με τέτοια δυναμική είναι ιδανικό για styling με τα περισσότερα ρούχα της γκαρνταρόμπας μας.

Στην Covid εποχή, όσο περισσότερη ενέργεια αφιερώνουμε στον τρόπο που φροντίζουμε την εμφάνισή μας και όσο καλύτερα νιώθουμε μέσα στα ρούχα μας, η αυτοπεποίθησή μας αυξάνεται κατακόρυφα. Η ενδυμασία αποτελεί ένα είδος κώδικα επικοινωνίας, ενώ αποτελεί και μια μορφή καλλιτεχνικής δημιουργίας. Το στιλ κάθε γυναίκας είναι προσωπικό κι εκφράζει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της, ενώ μπορεί να παραμείνει μοναδικό και καλαίσθητο μέσα απ' όλα όσα εκφράζουν την προσωπικότητά της. 

Κεντρική Φωτογραφία: SALVATOREFERRAGAMOHOLIDAY 2020

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ GLOW ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ-ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2020