fbpixel

Search icon
Search
Friday Moodboard: Η fashion editor του GLOW ξεχωρίζει τα highlights της μόδας
FASHION NEWS

Friday Moodboard: Η fashion editor του GLOW ξεχωρίζει τα highlights της μόδας

Όλα όσα μας εντυπωσίασαν αυτήν την εβδομάδα


Οι πρώτες δροσερές και συννεφιασμένες μέρες του φθινοπώρου είναι για κάποιον ανεξήγητο λόγο ταυτισμένες στο μυαλό μου με την ταινία Notting Hill και τη σκηνή που ο -ας μου επιτραπεί η έκφραση- θεός Hugh Grant περπατάει μέσα στις εποχές ενώ από πίσω παίζει το θρυλικό "Ain't No Sunshine". Μπορεί να έχω συνδέσει με έναν τρόπο το πέρασμα από το ηλιόλουστο καλοκαίρι, στις πιο κρύες ημέρες, που το λεπτό πουλόβερ ή το τζιν jacket είναι αναπόσπαστο κομμάτι των looks, κυρίως τις πρωινές ώρες, ενώ η πικέ κουβέρτα είναι το απαραίτητο prop για τον ύπνο. Κι ενώ πολλούς αυτή η εναλλαγή τους ταράζει και τους μελαγχολεί, εμένα μου αποπνέει μια ζεστασιά και μου δυναμώνει την έννοια του μαζί. 

Ναι εντάξει, μπορεί στο δικό μου το κεφάλι να συμβαίνουν όλες οι παραπάνω συνδέσεις, ωστόσο ας μην γελιόμαστε. Οι πρώτες ημέρες του φθινοπώρου είναι συνδεδεμένες με τον Μήνα της Μόδας για την Spring/Summer Season. Αυτήν την εβδομάδα σχεδιαστές, μοντέλα, δημιουργίες, δημοσιογράφοι και fahsionistas έχουν προσγειωθεί στο Μιλάνο και εμείς παρακολουθούμε μερικούς από τους μεγαλύτερους αστέρες της μόδας.

Τι ξεχωρίσαμε;

Loewe - New Teaser 

ahead-of-our-first-loewe-collection-this-teaser-stands-as-an-opening-gesture-the-outset-of-a.jpg
Image source: @loewe

Ο Ισπανικός οίκος Loewe γράφει το νέο του κεφάλαιο με την παρουσίαση της πρώτης teaser καμπάνιας υπό την καθοδήγηση των καινούργιων καλλιτεχνικών διευθυντών Jack McCollough και Lazaro Hernandez. Το δίδυμο, γνωστό για την επιτυχημένη του πορεία στη Νέα Υόρκη, ετοιμάζεται για το μεγάλο ντεμπούτο στη γυναικεία πασαρέλα του οίκου στις 3 Οκτωβρίου στο Παρίσι, με τη συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026.

Η καμπάνια, που φωτογραφήθηκε από την Talia Chetrit, παρουσιάζει μια σειρά εικόνων με νεαρούς ηθοποιούς σε σκηνικά που αποπνέουν καλοκαιρινή ανεμελιά: πισίνες, κεράσια, πετσέτες θαλάσσης. Οι εικόνες συνδυάζουν τον αισθησιασμό με την αίσθηση της ανεμελιάς, δίνοντας το στίγμα μιας δημιουργικής νέας εποχής για τον ισπανικό οίκο. 

Η επιλογή άγνωστων αλλά ανερχόμενων προσώπων υπογραμμίζει τη διάθεση του οίκου να στραφεί στο «νέο» και στο «ανεξερεύνητο». Οι ηθοποιοί συμβολίζουν φρεσκάδα και υπόσχεση, λειτουργώντας ως μεταφορά για τη δυναμική που φέρνει η αλλαγή στην καλλιτεχνική διεύθυνση. Το αισθητικό αποτέλεσμα αποτυπώνει την πρόθεση να διατηρηθεί η ταυτότητα της LOEWE, αλλά με μια ανανεωμένη προσέγγιση που παντρεύει την ισπανική κληρονομιά με μια διεθνή ματιά.

Kendall Jenner - Chloé Paddington bag

chloe-unveils-its-paddington-bag-campaign-by-chemena-kamali-starring-at-kendalljenner-photographe-1.jpg
Image source: @chloe

Η Kendall Jenner ήταν μόλις δέκα ετών όταν η Paddington bag του οίκου Chloé έκανε την πρώτη του εμφάνιση. Με τη χαρακτηριστική east-west σιλουέτα της, τα πλαϊνά μεταλλικά buckles και – το απόλυτο highlight – το εντυπωσιακό λουκέτο στο κέντρο, η τσάντα καθιερώθηκε ως ένα από τα πιο εμβληματικά αξεσουάρ στις αρχές των '00s. 

Σήμερα, είκοσι χρόνια αργότερα, η Jenner επιστρέφει για να συνδέσει το παρελθόν με το παρόν, πρωταγωνιστώντας στη νέα καμπάνια της ανανεωμένης Paddington. Υπό την καθοδήγηση της νέας καλλιτεχνικής διευθύντριας του οίκου, Chemena Kamali, η τσάντα ξανασυστήνεται σε μια σύγχρονη εκδοχή, σχεδόν απαλλαγμένη από εμφανή λογότυπα, με έμφαση στη διαχρονικότητα και το διακριτικό στιλ.

Η επιλογή της Jenner δεν είναι τυχαία, καθώς η ίδια αποτελεί σύμβολο της γενιάς της, θαυμάζοντας τη μόδα των '00s, ενώ σήμερα διαμορφώνει τάσεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Με αυτόν τον τρόπο, η Chloé συνδέει δύο εποχές — εκείνη της εκρηκτικής ανόδου των it-bags και τη σημερινή, όπου η μινιμαλιστική πολυτέλεια και η διαχρονικότητα βρίσκονται στο επίκεντρο. 

Ganni x New Balance - 1906L

Η Ganni ενώνει τις δυνάμεις της με τη New Balance για να παρουσιάσει ένα πρωτοποριακό hybrid sneaker που καλεί κάθε fashion lover να αγκαλιάσει όλες τις πλευρές του εαυτού του.

Η limited-edition συνεργασία παντρεύει τον εκφραστικό, παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του σκανδιναβικού brand με την αθλητική κληρονομιά της New Balance, δημιουργώντας ένα fashion design που καθρεφτίζει την ευελιξία και τον δυναμισμό όσων το φορούν. Το αποτέλεσμα είναι ένα sneaker που ισορροπεί ανάμεσα στη μόδα και την απόδοση, ιδανικό για όσους αναζητούν στιλ με ουσία.

Την καμπάνια, που αποπνέει urban ενέργεια και φρεσκάδα, πρωταγωνιστεί η Samara Cyn, ενώ την παραγωγή ανέλαβε το Dazed, ενισχύοντας το cool factor της συνεργασίας. Η κυκλοφορία του 1906L αναμένεται να γίνει instant hit στους street style κύκλους, επιβεβαιώνοντας πως τα sneakers συνεχίζουν να θεωρούνται statement επιλογές. 

Nike x Skims 

it-had-to-be-just-right-that-was-the-reason-at-nike-and-at-skims-pushed-the-debut-of-their-codesign.jpg
Image source: @skims
 

Η Nike και η Skims καθυστέρησαν στρατηγικά το λανσάρισμα της κοινής τους συλλογής, μεταφέροντάς το από την άνοιξη στο φθινόπωρο, ώστε το αποτέλεσμα να είναι άψογο. Αυτή η συνεργασία παρουσιάζεται επίσημα σήμερα, με μια ολοκληρωμένη σειρά που περιλαμβάνει 58 σχέδια σε επτά συλλογές.

Το εύρος της καλύπτει τόσο την απόδοση όσο και το lifestyle, με κομμάτια που εκτείνονται από τα βασικά bras και leggings μέχρι προσεγμένα layering items, αποτυπώνοντας τον στόχο του brand να συνδυάσει λειτουργικότητα και στυλ. Η συνεργασία ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο, όταν αποκαλύφθηκε πως ο αθλητικός γίγαντας και η εταιρεία εσωρούχων και loungewear της Kim Kardashian ενώνουν τις δυνάμεις τους για να δημιουργήσουν το NikeSkims.

Η νέα μάρκα απευθύνεται στις γυναίκες και επιχειρεί να αναδιαμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο βιώνουν τον αθλητισμό και την καθημερινότητα μέσα από το ένδυμα. Η κίνηση αυτή αποτελεί ιστορικό βήμα για τη Nike, καθώς είναι η πρώτη φορά που συνεργάζεται με εξωτερικό brand για τη δημιουργία μιας αυτόνομης ταυτότητας. Ταυτόχρονα, ενισχύει την εικόνα της Skims ως μίας από τις πιο δυναμικές εταιρείες που γεφυρώνουν τη μόδα, την άνεση και τον σύγχρονο τρόπο ζωής.

Με το NikeSkims, η έννοια του activewear διευρύνεται, καθώς η συλλογή δεν περιορίζεται σε ρούχα προπόνησης, αλλά εισάγει ένα νέο όραμα που παντρεύει την τεχνογνωσία της Nike με τη σύγχρονη αισθητική και τη θηλυκότητα της Skims.

Funky Buddha - Funky Buddha Academy

01-fb-academy-1.jpg

Η καμπάνια Funky Buddha Academy συνδυάζει τον διαχρονικό preppy χαρακτήρα με τις σύγχρονες τάσεις, αναδεικνύοντας μια νέα σειρά εμπνευσμένη από τα κολεγιακά aesthetics που όλοι αγαπήσαμε.

Με επιρροές από τις vintage βιβλιοθήκες των αμερικανικών κολλεγίων, μέχρι looks εμπνευσμένα από τα διαχρονικά yearbooks, η καμπάνια αναδεικνύει τη γοητεία των preppy κλασικών κομματιών με μια μοντέρνα προσέγγιση, αποδεικνύοντας ότι κάποια στιλ είναι αναλλοίωτα στον χρόνο... Το γνωστό σε όλους «collegiate style» συνδυάζει την αυθεντικότητα αυτών των εικόνων με τη σύγχρονη casual αισθητική του brand, δημιουργώντας ένα αποτέλεσμα που ξεχωρίζει.

Με εμφανίσεις εμπνευσμένες από το τένις - το δημοφιλές άθλημα των κολεγίων -, varsity jackets που θυμίζουν αθλητικές κολεγιακές ομάδες, cozy cardigans και κομμάτια με έντονη back-to-uni διάθεση, η συλλογή αποπνέει έναν αυθεντικό κολλεγιακό χαρακτήρα. Κλασικά, διαχρονικά κομμάτια όπως πουκάμισα, πλεκτά, φούτερ και chino παντελόνια για τον άντρα, καθώς και πλισέ φούστες, twin sets και φορέματα σε διάφορα κολεγιακά στιλ για τη γυναίκα, όλα έχουν δημιουργηθεί με ιδιαίτερη προσοχή στις λεπτομέρειες. Υφές και σχέδια, όπως ριγέ, καρό και άλλα εμβληματικά μοτίβα, προσδίδουν κομψότητα και συνδυάζουν αρμονικά το κλασικό με το σύγχρονο.