fbpixel

Search icon
Search
Friday Moodboard: Η fashion editor του GLOW ξεχωρίζει τα highlights της μόδας
FASHION NEWS

Friday Moodboard: Η fashion editor του GLOW ξεχωρίζει τα highlights της μόδας

Όλα όσα μας εντυπωσίασαν αυτήν την εβδομάδα


Θυμάστε πότε ήταν καλοκαίρι; Εγώ σίγουρα όχι. Μοιάζει με μακρινό όνειρο. Οι νωχελικές στιγμές στη παραλία έχουν αντικατασταθεί με πολλαπλά tasks από την ώρα που χτυπάει το ξυπνητήρι. Οι κινήσεις μέσα στο σπίτι, λίγο πριν πάρουμε τον δρόμο για το γραφείο είναι ίδιες, σχεδόν μηχανικές, καθώς αν παραλείψεις κάτι είναι πραγματικά σαν να ταράζεται το μέσα σου. Μια γρήγορη γουλιά καφέ, τη στιγμή που προσπαθείς ταυτόγχρονα να διαβάσεις τα πρώτα emails, να βάλεις τα παπούτσια σου, να τοποθετήσεις τα απαραίτητα στην τσάντα σου, να οργανώσεις τα to does και να φύγεις από το σπίτι χωρίς να ξεχάσεις τα κλειδιά πίσω από την πόρτα. Κι όμως, πόσο εξαρτημένοι είμαστε στην αδρεναλίνη που δημιουργεί όλη αυτή η καθημερινή πρωινή ρουτίνα; Είναι σαν «ναρκωτικό» που όταν δεν το βιώνουμε το αναζητάμε. Πάρτε για παράδειγμα τα Σαββατοκύριακα. Πόσες φορές έχετε σηκωθεί από το κρεβάτι, χωρίς να σας πιέζει ο χρόνος και νιώθετε ό,τι κάτι λείπει; 

Αυτήν την αδρεναλίνη πιστεύω ότι αισθάνονται και οι σχεδιαστές όταν δημιουργούν. Και τελικά ίσως είναι κι αυτή που βάζει το λιθαράκι της για τα μοναδικά αποτελέσματα που παρουσιάζουν. Ο Μήνας Μόδας είναι στο επίκεντρο ενώ οι νέες συλλογές για το φθινόπωρο δεν σταματούν να διατηρούν το ενδιαφέρον μας αμείωτο. 

Παρακάτω όλα όσα ξεχώρισαν!

Jaden Smith - Christian Louboutin 

Σε μια ιστορική κίνηση για τον κόσμο της υψηλής μόδας, ο Christian Louboutin όρισε τον Jaden Smith ως τον πρώτο δημιουργικό διευθυντή για την ανδρική του collection. Η ανάθεση αυτή αποτελεί ορόσημο, καθώς ο Smith είναι ο μοναδικός καλλιτέχνης πέραν του ίδιου του Christian Louboutin που αναλαμβάνει το creative direction του πολυτελούς οίκου από την ίδρυσή του το 1991.

Η απόφαση να εμπιστευτούν στον 27χρονο καλλιτέχνη το δημιουργικό όραμα μιας εταιρείας με αξία άνω των 3 δισ. δολαρίων σηματοδοτεί μια τολμηρή νέα κατεύθυνση για το maison. Η φιλοσοφία του Smith συνδυάζει την κλασική κομψότητα του Louboutin με μια ξεχωριστή, σύγχρονη οπτική.

Jacquemus x Nike - Moon Shoe Collaboration

its-been-over-half-a-year-since-we-first-spotted-at-jacquemus-next-project-with-at-nike-a-collabo.jpg
Credits: Jacquemus

Έχουν περάσει πάνω από έξι μήνες από τότε που είδαμε για πρώτη φορά το νέο project του Jacquemus με την Nike, το οποίο ήταν μια εκδοχή του αυθεντικού Moon Shoe του 1972. Η συνεργασία έκανε την πρώτη της εμφάνιση στο show Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 του οίκου τον Ιανουάριο και αργότερα αναφέρθηκε ότι θα κυκλοφορήσει σε τρεις διαφορετικές χρωματικές εκδοχές κατά τη διάρκεια του έτους. 

Τώρα, ο Jacquemus παρουσίασε επίσημα τη συνεργασία, αποκαλύπτοντας λεπτομερή εικόνα των τριών χρωμάτων: “Black”, “Pale Yellow 2” και “Dark Red.” Κάθε σχέδιο διαθέτει αποδομημένο επάνω μέρος με ρετρό Swooshes σε κάθε πλευρά, Jacquemus branding στη γλώσσα και συν-υπογεγραμμένη waffle σόλα σε καφέ απόχρωση. Η εκδοχή “Black” συνοδεύεται από off-white και πράσινες λεπτομέρειες, ενώ το “Pale Yellow 2” δίνει έμφαση σε μαύρα στοιχεία, και το “Dark Red” συνδυάζεται με off-white και μαύρο.⁠

Beyoncé x Levi’s® - The Denim Cowboy\

reiimagine-chapter-4-campaign-imagery-look-2.jpg

Η Levi’s® και η Beyoncé ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους και παρουσιάζουν το The Denim Cowboy, την εντυπωσιακή ολοκλήρωση της καμπάνιας REIIMAGINE, που επαναπροσδιόρισε τι σημαίνει αυθεντικό denim style. Η εμβληματική συνεργασία της σταρ με το παγκόσμιο fashion brand καταλήγει σε μια capsule συλλογή που τιμά την κληρονομιά του denim, δίνοντας ταυτόχρονα νέα πνοή και δυναμική στην iconic ταυτότητα της Levi’s®.

Ανάμεσα στα hero pieces ξεχωρίζουν το Western Crystal ‘90s Shrunken Trucker και το νέο Western Crystal 501® '90s, το οποίο σχεδιάστηκε για να αποτυπώσει τη νοσταλγία των '90s με μια σύγχρονη western αισθητική, συνδυάζοντας την αυθεντικότητα του 501® με κρυστάλλινες λεπτομέρειες που του δίνουν μια πιο τολμηρή και fashion-forward ταυτότητα. Η συνεργασία απογειώθηκε στις τελευταίες εμφανίσεις της Beyoncé στο COWBOY CARTER TOUR στο Λας Βέγκας, όπου όλη η ομάδα χορού της εμφανίστηκε με λαμπερά κομμάτια της συλλογής, ενσαρκώνοντας το ελεύθερο, τολμηρό πνεύμα του denim.

Celine - Michael Rider's First Campaign 

printemps-2026-photographed-by-zoe-ghertner-celine-michaelrider.jpg
Image source: @celine

Η νέα εποχή του Michael Rider στον Celine ξεκινά με μια καμπάνια που ξεχειλίζει από φως, χρώμα και φρεσκάδα. Το πιο αναπάντεχο στοιχείο; Ένα χαμόγελο – αποτυπωμένο με παιχνιδιάρικο τρόπο στο καμπύλο φερμουάρ μιας τσάντας, δίνοντας έναν ευχάριστο τόνο στη σοβαρότητα της παρισινής κομψότητας.

Η καμπάνια έκανε πρεμιέρα τη Δευτέρα μέσα από τα ψηφιακά κανάλια του οίκου και φέρει την υπογραφή της φωτογράφου Zoë Ghertner. Το επίκεντρο είναι η νέα σειρά New Luggage, και ειδικότερα η εκδοχή “smile variation”, που είχε κλέψει τις εντυπώσεις στο ντεφιλέ του Rider τον περασμένο Ιούλιο, όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά η δημιουργική του ταυτότητα στο γαλλικό brand. Πέρα όμως από τις εικόνες, η καμπάνια σηματοδοτεί και κάτι πιο ουσιαστικό: την έναρξη της εμπορικής πορείας των πρώτων σχεδίων του Rider για τον Celine. Η παγκόσμια κυκλοφορία της σειράς New Luggage έχει προγραμματιστεί για τις 26 Σεπτεμβρίου, εγκαινιάζοντας με αυτόν τον τρόπο την επίσημη «σφραγίδα» του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή στον οίκο.

Carolina Herrera - SS26

00016-carolina-herrera-spring-2026-ready-to-wear-credit-gorunway.webp

Η Μαδρίτη έγινε για μια αξέχαστη βραδιά το κέντρο του σύμπαντος της Carolina Herrera. Για πρώτη φορά, ο εμβληματικός οίκος με έδρα τη Νέα Υόρκη αποφάσισε να παρουσιάσει την κεντρική του συλλογή εκτός Big Apple, επιλέγοντας το ιστορικό σκηνικό της Plaza Mayor για το ντεφιλέ Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026.

Η πόλη είχε ήδη προετοιμαστεί για το γεγονός, με τεράστιες αφίσες της καμπάνιας του νέου αρώματος La Bomba να κοσμούν την Calle Alcalá και να δημιουργούν ατμόσφαιρα προσμονής. Το βράδυ της Πέμπτης, η πλατεία μεταμορφώθηκε σε μια πασαρέλα καλυμμένη με απαλό ροζ χαλί, υποδεχόμενη πλήθος κόσμου και λαμπερούς καλεσμένους όπως η Becky G, η Lucy Hale, η Sofia Carson και η Alisha Boe. Η Karolina Kurkova έκλεψε τις εντυπώσεις, ανοίγοντας θεατρικά την κάπα του μίνι φορέματός της μπροστά στους φωτογράφους.

Με 800 καλεσμένους και περισσότερες από 70 εμφανίσεις, το show ξεπέρασε τα όρια μιας απλής παρουσίασης μόδας. Ήταν ένα πολιτιστικό γεγονός μεγάλης κλίμακας, μια ωδή και ταυτόχρονα μια δήλωση αγάπης προς τη Μαδρίτη. «Υπάρχει κάτι στον ρυθμό αυτής της πόλης, στη δίψα της για ζωή, που με εμπνέει σε κάθε σεζόν και εκφράζει απόλυτα τη γυναίκα Herrera», ανέφερε ο καλλιτεχνικός διευθυντής Wes Gordon.