fbpixel

Search icon
Search
Fashion News: Τα iconic σχέδια του Manolo Blahnik είναι πλέον διαθέσιμα στο net-a-porter
FASHION NEWS

Fashion News: Τα iconic σχέδια του Manolo Blahnik είναι πλέον διαθέσιμα στο net-a-porter

Κι άλλα νέα που μας κέντρισαν το ενδιαφέρον στον χώρο της μόδας


Τα πράγματα και ο χρόνος κυλάνε με ταχύτατους ρυθμούς. Ήδη φτάνουμε προς το τέλος του φθινοπώρου χωρίς πραγματικά να το καταλάβουμε. Το ίδιο συμβαίνει και στο χώρο της μόδας. Πριν ακόμα καλά καλά αντιληφθούμε και συνειδητοποιήσουμε μία νέα συνεργασία ή κυκλοφορία, προκύπτουν άλλες που μας κεντρίζουν το ενδιαφέρον.

Αν το σκεφτούμε καλύτερα, αυτή οι γρήγορες εξελίξεις αποτελούν μία νότα αισιοδοξίας για την κατάσταση που βιώνουμε τους τελευταίους μήνες. Το γεγονός ότι τα πράγματα προχωράνε μπροστά μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε κι εμείς με γνώμονα την ελπίδα. 

Παρακάτω έχουμε συγκεντρώσει όλα όσα ξεχωρίσαμε τις τελευταίες μέρες στο χώρο της μόδας και που θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας!

Manolo Blahnik, Net-a-porter

news-1.jpg
Image source: @manoloblahnik

Για όλες εσάς που αγαπάτε τα υποδήματα και πιο συγκεκριμένα τα iconic designs του Manolo Blahnik, θα ξετρελαθείτε. Το Net-a-porter ανακοίνωσε το λανσάρισμα της limited collection του οίκου. Διατίθεται oniline στη διάσημη πλατφόρμα και αποτελείται από μία μίξη από κλασικά και διαχρονικά ζευγάρια όπως τα Hangisi –ποια γυναίκα δε θέλει ένα στη συλλογή της- αλλά και από μοντέρνα και νέα σχέδια.

Είναι γνωστό ότι μέχρι τώρα ο παγκόσμιας φήμη οίκος υποδημάτων είχε περιορισμένη ηλεκτρονική διανομή, αλλά πλέον τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά. Η κρίση και οι αλλαγές που έφερε η πανδημία στη ζωή μας αλλά και η προσπάθεια για μία μόδα προσιτή και προσβάσιμη σε όλους οδήγησε σ’ αυτά τα αποτελέσματα.

«Τα signature styles θα παρουσιαστούν μ' ένα νέο, φρέσκο τρόπο, ενώ τα καινούργια style της σεζόν είναι μια πραγματική έκφραση της εκτεταμένης δημιουργικότητας του brand», δήλωσε η Elizabeth von der Goltz, buying director του Net-a-porter.

Έφτασε λοιπόν η στιγμή να αποκτήσετε το ζευγάρι που τόσο πολύ επιθυμείτε εδώ και χρόνια άμεσα και με ευκολία. Η συλλογή είναι διαθέσιμη στο Net-a-porter.

Gucci, The Epilogue

news-4.jpg

Όταν ξεκίνησε η πανδημία και στη συνέχεια ακολούθησε το lockdown, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που αναρωτήθηκαν ποια θα είναι η εξέλιξη στη βιομηχανία της μόδας. Η πρώτη απάντηση ήρθε με την ψηφιακή Haute Couture Fashion Week, η οποία μας επέδειξε ότι αυτή η πρόκληση ήταν μία τεράστια δημιουργική διαδικασία για την πλειοψηφία των art directors. Αυτή η άποψη επιβεβαιώθηκε και με τις Εβδομάδες Μόδας που έλαβαν μέρος στις μεγαλουπόλεις το Σεπτέμβριο.

Ένας από τους καλλιτεχνικούς διευθυντές που ανήκουν σ’ αυτήν την κατηγορία είναι ο Alessandro Michele του Gucci. Τον περασμένο Ιούλιο ξεκίνησε την παρουσίαση της Epilogue collection μέσα από ένα live streaming video, ανοίγοντας την πόρτα τους ατελιέ του έτσι ώστε ο κόσμος να πάρει μία «γεύση» για το τι συμβαίνει πίσω από τις κλειστές πόρτες.

Τώρα έφτασε η στιγμή να ολοκληρωθεί το κεφάλαιο αυτής της συλλογής μέσα από μία σειρά από φωτογραφίες, που αποτελούν συνέχεια του βίντεο και παρουσιάζουν τα μέλη της σχεδιαστικής ομάδας σε ρόλο μοντέλων. Η φωτογράφιση έλαβε χώρα σε δύο περιοχές εκ διαμέτρου αντίθετες, το Palazzo Sacchetti και την περιοχή Campo Boario, και όλοι οι συνεργάτες φορούν δημιουργίες του Michele.

Kenzo, Onda

news-3.jpg
Image source: @kenzo

Ο διάσημος οίκος Kenzo, παρουσίασε τη νέα του συλλογή στην κατηγορία των τσαντών. Η Onda, όπως είναι το όνομα της καινούριας collection, αποτελείται κι από άλλα αξεσουάρ. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής Felipe Oliveira Baptista έχει αντλήσει έμπνευση από τη φύση και σχεδίασε για την περίοδο φθινόπωρο/χειμώνας 2020 μία μεικτή συλλογή από αξεσουάρ, τα οποία ξεχωρίζουν για τις απαλές καμπύλες, δίνοντας της αυτό το όνομα που στα ισπανικά «Onda» σημαίνει κύμα.

Η νέα αυτή collection περιλαμβάνει μια bucket bag σε τρία διαφορετικά μεγέθη, μια utility belt -ζώνη – εργαλειοθήκη-, μια τσάντα θήκη για μπουκάλι και μια θήκη για smartphone, όλα κατασκευασμένα από δέρμα και σε γήινες αποχρώσεις όπως το εκρού, το χακί, το καμηλό και το μαύρο.

Savage X Fenty, Μήνας Πρόληψης κατά του Καρκίνου του Μαστού

news-2.jpg
Image source: @savagexfenty

Το διάσημο brand, Savage X Fenty της Rihanna, επηρεασμένο από το μήνα Οκτώβριο που είναι αφιερωμένος στην Πρόληψη κατά του Καρκίνου του Μαστού, αποφάσισε να κυκλοφορήσει μία σειρά εσωρούχων για να ενισχύσει αυτήν την προσπάθεια.

Βασικά πρόσωπα αυτής της καμπάνιας ήταν τρεις γυναίκες, οι οποίες βίωσαν αυτόν τον καρκίνο και μοιράστηκαν τις ιστορίες τους. Επικεντρώνεται λοιπόν σε τρεις μαύρες γυναίκες που αντιμετώπισαν επιθετικές μορφές του καρκίνου και κατάφεραν να βγουν υγιείς μέσα από αυτή τη δοκιμασία.

Η Cayatanita, η Ericka και η Nykia φωτογραφίζονται για την καμπάνια ντυμένες με τα ροζ κομμάτια της collection και αποφασίζουν να μοιραστούν την προσωπική τους εμπειρία μ' αυτόν τον τρόπο.

Το brand της Rihanna θα διαθέσει 250.000 $ από τις πωλήσεις αυτής της συλλογής στο ίδρυμα Clara Lionel Foundation που έχει ιδρύσει η ίδια.