Η γνωστή σε όλους με τον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, @styleheroine, Ευαγγελία Σμυρνιωτάκη ανακοίνωσε με μεγάλη χαρά στον προσωπικό της λογαριασμό, ότι πλέον αναλαμβάνει τη θέση της artistic director στο διάσημο οίκο Sergio Rossi. Πρόκειται για μια μεγάλη επιτυχία της Ελληνίδας, η οποία μετά από χρόνια ως fashion insider και επιτυχημένη content creator, ήρθε η ώρα να ξεδιπλώσει το ταλέντο της σε ακόμη ένα κομμάτι της βιομηχανίας.
Η ίδια άλλωστε, έχει καταφέρει εδώ και χρόνια να κερδίσει την εμπιστοσύνη κορυφαίων οίκων και έμπειρων brands, με την ιδιαίτερη αισθητική της και φυσικά το απαράμιλλα κομψό γούστο της. Πάντα πρωτοπόρος και έχοντας εξασφαλισμένη μια θέση στα shows των μεγαλύτερων fashion houses, η social media & fashion expert στη δική της ανάρτηση στo Instagram δεν μπόρεσε να κρύψει τη χαρά της, σημειώνοντας ότι νιώθει περήφανη για τoν νέο της ρόλο, ενώ ευχαριστεί θερμά τα μέλη του ομίλου που την πίστεψαν και την εμπιστεύτηκαν. Συγκεκριμένα λέει, «Είναι προνόμιο να γίνομαι μέλος του Sergio Rossi σ' αυτή τη θαυμάσια στιγμή και ανυπομονώ να σχεδιάσω παρέα με το brand τη νέα εποχή.»
Ο ιταλικός οίκος παπουτσιών, που είναι γνωστός για τα εντυπωσιακά designs του, αλλά και τη μοναδική προσέγγιση στις τάσεις της εποχής επέλεξε την Ελληνίδα fashionista, να προσθέσει τη δική της ενδιαφέρουσα και ατμοσφαιρική ματιά στο δημιουργικό κομμάτι του. Όπως μάλιστα αναφέρει το ρεπορτάζ του WWD, η Ευαγγελία Σμυρνιωτάκη δεν θα εμπλέκεται άμεσα με τον σχεδιασμό των υποδημάτων, αλλά θα παρουσιάσει μια caspule συλλογή υπό την επίβλεψή. Παράλληλα, σε αυτό το σημείο αξίζει να τονιστεί, ότι τις fall/winter και spring/summer collections του οίκου θα σχεδιάζει η in-house ομάδα του.
Η ανακοίνωση από τη μεριά του high-fashion brand έγινε με ανάρτηση στο Instagram που αναφέρει: «Ο Sergio Rossi ανακοινώνει ότι η Evangelie Smyrniotaki αναλαμβάνει τη θέση της artistic director και θα αναφέρεται απευθείας στον CEO του ομίλου, Riccardo Sciutto. Στον νέο της ρόλο, η Smyrniotaki θα αναλάβει να καθοδηγήσει το brand στη νέα εικόνα και ταυτότητα του, συγκεκριμένα θα είναι είναι η επικεφαλής για τις διαφημιστικές καμπάνιες, τη δημιουργία περιεχομένου (content creations), το styling και τη δημιουργικότητα. Επίσης, θα παρουσιάσει την πρώτη της capsule συλλογή Evangelie Smyrniotaki x Sergio Rossi στην προσεχή Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, τον Φεβρουάριο του 2022.»
Η αγαπητή influencer έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με κορυφαία brands όπως Chanel, Prada, Versace, Roger Vivier, αλλά και με διεθνείς ομίλους μόδας, όπως ο Bergdorf Goodman. Τέλος, σημαντική στιγμή της στη βιομηχανία υπήρξε και η συνεργασία της με τη Marina Raphael, που μαζί παρουσίασαν το iconic τσαντάκι "Evangelie", που ονομάστηκε από την ίδια!