fbpixel

Search icon
Search
FASHION NEWS

Επαναφέροντας το sexy….

STUART WEITZMAN

Επαναφέροντας το sexy….

Τίποτα δεν ενθουσιάζει περισσότερο τον Stuart Weitzman από το να συναντήσει μια γυναίκα που φοράει τα παπούτσια του. Μονίμως ακούει την ακόλουθη δήλωση: «Φτιάχνετε τα πιο άνετα τακούνια. Πραγματικά μπορώ να τα φοράω όλη την ημέρα». Με αυτή τη φήμη και τη φιλοσοφία ότι μπορείς να δημιουργήσεις ένα όμορφα σχεδιασμένο σέξι άνετο υπόδημα, ο Weitzman έχει ξεκινήσει μια παγκόσμια στρατηγική εμπορικής επέκτασης για να τοποθετήσει τα πολυτελή αλλά προσιτά σχέδιά του σε όλες τις γωνιές της παγκόσμιας αγοράς.Με επιθετικά σχέδια εμπορικής επέκτασης και έχοντας εξασφαλίσει μια κραταιά θέση στην αγορά ειδών πολυτελείας προέκυψε η ανάγκη να διατυπωθεί ένα σαφές όραμα για τη μάρκα. Κάτω από τη δημιουργική διεύθυνση του David Lipman και σε φωτογράφιση του διάσημου φωτογράφου μόδας Mario Testino, η ασπρόμαυρη διαφημιστική καμπάνια του Stuart Weitzman για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι του 2012 παρουσιάζει τη ρωσίδα supermodel Natalia Vodianova φορώντας κάτι περισσότερο από τα Stuart της. Η Vodianova, supermodel και μητέρα τριών παιδιών, επιλέχθηκε ως το πρόσωπο της μάρκας λόγω του αναμφισβήτητου σεξαπίλ αλλά και της προσιτής γοητείας του κοριτσιού της διπλανής πόρτας που διαθέτει, στοιχεία που αντανακλούν σε μεγάλο βαθμό τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας της μάρκας.

Η νέα εικόνα αγκαλιάζει τη συναισθηματική σύνδεση που έχουν πελάτες πολλών γενεών με τα παπούτσια του Stuart Weitzman και αναδεικνύει την ευελιξία, άνεση και σεξουαλικότητα των σχεδίων του. Οπτικά παίζει με το γεγονός ότι τα παπούτσια του Stuart Weitzman είναι το πρώτο πράγμα που φοράς το πρωί και το τελευταίο πράγμα που βγάζεις το βράδυ. Εξαιρετικά διαφορετική από οποιαδήποτε άλλη διαφήμιση παπουτσιού που υπάρχει σήμερα, η καμπάνια αιχμαλωτίζει τη σεξουαλικότητα της μάρκας με ένα φυσικό, κλασικό, κομψό τρόπο. Πρόκειται για ένα σημαντικό πρώτο βήμα στην εταιρική στρατηγική εξέλιξης του προφίλ της εταιρείας από αυτό της υψηλής υποδηματοποιίας σε ένα διεθνώς ποθητό όνομα προσιτής πολυτέλειας.

Ένα σημαντικό μέρος της νέας πρωτοβουλίας της μάρκας είναι η παρουσίαση του νέου λογοτύπου «Stuart Weitzman New York», το οποίο ενισχύει την κληρονομιά της μάρκας, με τα 25 χρόνια Αμερικανικού στυλ. Το νέο λογότυπο προσφέρει εταιρική ταυτότητα που υποστηρίζει την επιθετική επέκταση του δικτύου και τη συνεχώς διευρυνόμενη παγκόσμια παρουσία. Η διαφημιστική καμπάνια θα λανσαριστεί διεθνώς το Μάρτιο. Όλο το υλικό της καμπάνιας και τα βίντεο θα εμφανίζονται στο www.stuartweitzman.com καθώς και στις μπουτίκ Stuart Weitzman παγκόσμια.

KEIMENO ΦΑΝΗ ΜΥΛΩΝΑ

GLOW LOVES

Kimberly Guilfoyle: Ποια είναι η νέα πρέσβειρα των ΗΠΑ στη χώρα μας
PEOPLE & MOMENTS

Kimberly Guilfoyle: Ποια είναι η νέα πρέσβειρα των ΗΠΑ στη χώρα μας