Η καμπάνια του Brandon Maxwell για την άνοιξη του 2018 και το ανάλογο video που τη συνοδεύει αποτυπώνουν τη σχέση ανάμεσα σε μια μητέρα και το παιδί της με πρωταγωνιστές το μοντέλο Jourdan Dunn και τον γιο της, Riley. Γραμμένη, σκηνοθετημένη και γυρισμένη από τον ίδιο τον Brandon Maxwell και τη συνέταιρό του στην κινηματογράφιση, Jessy Price, στη Νέα Υόρκη, η καμπάνια εμπνέεται από τον τρυφερό μα και ισχυρό αυτόν δεσμό, που δίνει δύναμη και στα δύο μέρη.
Μπροστά από τον φακό, η Jourdan και ο Riley γίνονται οι απόλυτοι πρωταγωνιστές, ποζάροντας με διάφορα κομμάτια της νέας συλλογής τα οποία αλληλοσυμπληρώνονται, όπως άλλωστε συμβαίνει και στη σχέση μιας μητέρας με το παιδί της. Στόχος της καμπάνιας είναι να στείλει ένα τρυφερό μήνυμα αλλά και να κάνει όλες τις γυναίκες να αισθανθούν όμορφες, δυναμικές και ξεχωριστές, όπως είναι κάθε μητέρα στα μάτια του παιδιού της.
«Περάσαμε μια βδομάδα πλάι στη Jourdan και τον Riley στην Ιταλία. Η Jessy και εγώ αισθανθήκαμε την ανάγκη να πούμε την ιστορία τους. Κατά τη διάρκεια μια συζήτησης πάνω σε ένα δείπνο, η ίδια μας εξήγησε πως το να γίνει μητέρα στα δεκαεννιά της χρόνια, τη στιγμή δηλαδή που ξεκινούσε η καριέρα της, ήταν η αιτία να ανακαλύψει έναν βαθύτερο σκοπό στη ζωή και τη δουλειά της. Ο δεσμός ανάμεσα σε μια μητέρα και ένα γιο είναι κάτι που το γνωρίζω καλά», Brandon Maxwell