fbpixel

Search icon
Search
Ένα εμβληματικό brand επανασυστήνεται
LIFE & CAREER

Ένα εμβληματικό brand επανασυστήνεται

Η Engel & Völkers αποκαλύπτει την εξέλιξη της εταιρικής της ταυτότητας


Το παγκόσμιο brand της Engel & Völkers επανασυστήνεται και γίνεται πιο εκλεπτυσμένο ώστε να συνεχίσει να ενισχύει τη θέση του ως ηγέτης στον κλάδο του real estate. Το νέο, εκλεπτυσμένο brand λανσάρεται παγκοσμίως την ίδια χρονική στιγμή σε όλο το διεθνές δίκτυο: Περιλαμβάνει νέο λογότυπο, βελτιωμένη αρχιτεκτονική και στοιχεία του συνολικού συστήματος σχεδιασμού, με κύριο στόχο τη ψηφιακή του αναπροσαρμογή. 

«Είμαι αρκετά περήφανος για αυτή την εμβληματική αλλαγή. Το νέο branding αντικατοπτρίζει την εξέλιξη της εταιρείας μας, η οποία αναπτύχθηκε με επιτυχία σε όλο τον κόσμο τα τελευταία χρόνια και ψηφιοποιείται συνεχώς, χωρίς να χάνει την ταυτότητα και τις βασικές της αξίες. Το νέο brand και η εμβληματική, πλέον ανεξάρτητη βίλα που το συμπληρώνει συνδυάζουν τόσο την κληρονομιά όσο και τον εκσυγχρονισμό, ενώ παράλληλα παραμένουν διαχρονικά», αναφέρει ο Christian Völkers, Ιδρυτής και Πρόεδρος της συμβουλευτικής επιτροπής της Engel & Völkers. 

Η εξέλιξη του brand υλοποιήθηκε έπειτα από μια εντατική διετή διαδικασία ανάπτυξης και δημιουργίας, σε συνεργασία με το διακεκριμένο και διεθνές design agency Saffron και το typeface design studio Dalton Maag.

Ένα δυνατό brand που διαφοροποιεί τη θέση της εταιρείας στην παγκόσμια αγορά

2-symbol-villa-c-engel-volkers.jpg

Ενώ ο κλάδος των ακινήτων εξελίσσεται συνεχώς ανταποκρινόμενος στις αυξανόμενες απαιτήσεις, τις διακυμάνσεις της αγοράς και της ψηφιακής εποχής, οι εταιρικές αξίες της Engel & Völkers διατηρούνται για περισσότερα από 40 χρόνια: «Η ικανότητα, η αποκλειστικότητα και το πάθος είναι τα βασικά συστατικά που συνθέτουν τη ξεχωριστή ταυτότητα του brand. Η κουλτούρα μας και τα υψηλά πρότυπα ποιότητας των Συμβούλων Ακινήτων μας έχουν τις ρίζες τους σε αυτές τις αξίες - προσπαθώντας πάντα να προσφέρουμε στους πελάτες μας τις καλύτερες δυνατές υπηρεσίες. Το νέο brand αντικατοπτρίζει το νέο πνεύμα της εποχής, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι η επωνυμία λειτουργεί ως ισχυρός παράγοντας αναγνώρισης για όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη», αναφέρει ο Sven Odia, Διευθύνων Σύμβουλος της Engel & Völkers.

3-typography-usecase-c-engel-volkers.jpg

«Θέλοντας να διατηρήσουμε αυτή την ιστορία, ακολουθώντας την τεχνολογική επανάσταση του 21ου αιώνα, η Engel & Völkers μεταμορφώνεται σε μία νέα ψηφιακή πλατφόρμα του Real Estate, υπό νέα εικονική ταυτότητα. Κρατώντας πάντα ανέγγιχτα την επωνυμία μας, παρουσιάζουμε το νέο λογότυπο, το οποίο συμβολίζει την ψηφιακή μετάβαση στις προκλήσεις των ετών, διατηρώντας στο ακέραιο την αφοσίωση και τον επαγγελματισμό απέναντι σε όλους εσάς. Tο τρίγωνο των βασικών αξιών μας “Πάθος - Αποκλειστικότητα - Ικανότητα” θα παραμείνει αναλλοίωτο στο πέρασμα των ετών, θέτοντας πάντα σε προτεραιότητα τις επιθυμίες των πελατών μας», δηλώνει ο Γιώργος Πετράς, Διευθύνων Σύμβουλος της Engel & Völkers Ελλάδος.

H εκλεπτυσμένη αρχιτεκτονική του brand λανσάρεται παγκοσμίως

6-touchpoint-c-engel-volkers.jpg

Οι σημαντικότερες αλλαγές περιλαμβάνουν τροποποιήσεις στο λογότυπο και τη δημιουργία μιας προσαρμοσμένης γραμματοσειράς. Η εμβληματική βίλα στη διεύθυνση "414 Elbchaussee" στο Αμβούργο, η πρόσοψη της οποίας αποτελούσε αναπόσπαστο μέρος του λογότυπου του brand στο παρελθόν, προσαρμόστηκε και απομακρύνθηκε από το παραδοσιακό λογότυπο.

Πιο συγκεκριμένα, για το λογότυπο έχει αναπτυχθεί μια ειδική τυπογραφία, η οποία αντανακλά τον μοναδικό premium χαρακτήρα της Engel & Völkers με τη σύγχρονη απλότητά της - καθώς και ότι είναι εξίσου αποτελεσματική τόσο στο ψηφιακό όσο και στο αναλογικό περιβάλλον. 

5-car-branding-c-engel-volkers.jpg

«Ακολουθήσαμε την αποστολή να τελειοποιήσουμε το εμπορικό σήμα μας πρώτα ψηφιακά για να υποστηρίξουμε την ανάπτυξη της εταιρείας, αντανακλώντας παράλληλα μια premium τοποθέτηση- γιορτάζοντας την ισχυρή κληρονομιά του και μεταφέροντάς το σε μια νέα εποχή. Το έργο μας ήταν αφιερωμένο στη δημιουργία ενός ζωντανού συστήματος σχεδιασμού και της υποδομής για τη διανομή των στοιχείων, τα οποία είναι ιδιοκτησία μας. Με μια κλιμακούμενη αρχιτεκτονική, την προσαρμοσμένη γραμματοσειρά μας και την υψηλή ευελιξία στο σύστημα διάταξης, καθώς και μια νέα πλατφόρμα, θα δώσουμε τη δυνατότητα στο δίκτυό μας να δημιουργήσει μια προηγμένη εμπειρία για τους πελάτες μας σε όλο τον κόσμο», αναφέρει η Lara Maier, επικεφαλής του Brand Management της Engel & Völkers, και προσθέτει: «Για τη σωστή εφαρμογή και τη μεταβατική προσαρμογή του νέου σχεδιασμού καθώς και οι κατευθυντήριες γραμμές για μια ολοκληρωμένη παρουσία της μάρκας στα ψηφιακά περιβάλλοντα όπως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα Engel & Völkers shops, τις υπαίθριες διαφημίσεις, τα έντυπα και τα εμπορεύματα θα είναι όλα προσβάσιμα για το δίκτυο της Engel & Völkers μέσω της νέας ψηφιακής πλατφόρμας του brand». Στο μέλλον, οι licence partners της εταιρείας θα κάνουν τις απαραίτητες προσαρμογές για την τοπική παρουσία του εμπορικού τους σήματος σε μια επαναληπτική διαδικασία.

Ανακαλύψτε τη νέα ταυτότητα του Engel & Völkers design website εδώ

Credits φωτογραφιών: Engel & Völkers