Η επέτειος των 200ων τευχών του GLOW γιορτάζεται μέσα από μία συλλογή από ξεχωριστά secret events, που εμπνέουν για την πρωτοτυπία τους, χαρίζοντας ιδιαίτερες custom εμπειρίες πάνω σε κάθε πτυχή του lifestyle. Πρώτη έκπληξη, το GLOW Fabulous Café, το μοναδικό exclusive café που δημιουργήθηκε ποτέ από έντυπο στην Ελλάδα, στο κέντρο της Θεσσαλονίκης και αποκλειστικά για μία μέρα.
Μέρος δεύτερο της σειράς των επετειακών GLOW experiences, το δείπνο μαζί με την εμβληματική Veuve Clicquot με προσκεκλημένες γυναίκες που έχουν διακριθεί στις επιστήμες, στην Τέχνη και τον πολιτισμό, καθώς και στον απαιτητικό χώρο του επιχειρείν.
Γυναίκες που ξεχώρισαν με την ακαδημαϊκή τους καριέρα, την επαγγελματική τους σταδιοδρομία, αλλά και μέσα από τις πρωτοβουλίες που έχουν αναλάβει, οι οποίες φωτίζουν την προσωπική και κοινωνική τους υπόσταση.
Τις καλεσμένες υποδέχθηκε η εκδότρια του περιοδικού GLOW Magazine, Νανώ Κουγιουμτζόγλου, με τη σαμπάνια Veuve Clicquot, και παρουσίασε το concept του GLOW 200 Anniversary, συστήνοντας και τη secret guest of honour της βραδιάς, Josephine Verine, μια δυναμική γυναίκα της οποίας η διαδρομή αποτελεί μια ιστορία εσωτερικής αναζήτησης και εξέλιξης.
Σε συνέχεια, οι Μάγδα Βαρδαξή, Senior Brand Manager Moët Hennessy, και Τζόση Βιτζηλαίου, Communications Manager ΑΜΒΥΞ, εμβάθυναν στο πρόγραμμα “Bold” και το βραβείο “Bold Woman Award”, που υπογράφει το εμβληματικό brand σαμπάνιας, αναδεικνύοντας τις γυναίκες επιχειρηματίες, καθιστώντας τες ορατές και δίνοντάς τους φωνή. Όπως τόνισαν οι ίδιες, το πρόγραμμα υπηρετεί μία αποστολή: «Να αναδείξει τις γυναίκες των οποίων τα ονόματα θα γίνουν συνώνυμα με την τόλμη.
Η σαμπάνια Veuve Clicquot, μέσω του προγράμματος “Bold”, υποστηρίζει γυναίκες επιχειρηματίες, ενθαρρύνοντας τις μελλοντικές γενιές να είναι ακόμα πιο τολμηρές. Από το 1972 μέχρι και το σήμερα, αναπτύσσει εργαλεία και προγράμματα για να ενισχύσει και να βοηθήσει τη γυναικεία επιχειρηματικότητα».
Στο δείπνο που ακολούθησε με το εξαιρετικό art de la table με τα υπέροχα λουλούδια στα χρώματα της εμβληματικής σαμπάνιας, οι προσκεκλημένες απόλαυσαν Veuve Clicquot Yellow Label Brut και Veuve Clicquot Rosé μαζί με ένα εκλεπτυσμένο μενού τριών πιάτων ιδανικά συνδυασμένο με τις δυο ετικέτες.
Κατά τη διάρκειά του, στη συζήτηση που συντόνισε η Μάρα Ταμπάκη, editor του GLOW Magazine, η Josephine Verine μοιράστηκε τα πάντα για την πορεία της, αφηγούμενη και τις προκλήσεις που συνάντησε στη ζωή της.
Μιλώντας για την αξιοσημείωτη εμπειρία της σε οίκους όπως οι Christian Dior Couture, Banque Lombard Odier & Cie SA, Chanel αλλά και για την προσωπική επιχειρηματική της διαδρομή, μέσα από τη δημιουργία της Josephine Interior Design, ξεδίπλωσε την πολυδιάστατη προσωπικότητά της και ανέδειξε τι συγκροτεί τη δυναμική της σημερινής γυναίκας. Η συζήτηση επεκτάθηκε γύρω από τον ρεαλισμό της διαρκούς αναζήτησης και της διεκδίκησης της προσωπικής της ισορροπίας και ευτυχίας, έχοντας τρία παιδιά, τολμώντας να κοιτάξει εκεί που οι υπόλοιποι δεν κοιτούν.
Κατά τη διάρκεια της βραδιάς, τέθηκε το ζήτημα των κοινωνικών και στερεοτυπικών εμποδίων που οι πετυχημένες γυναίκες καλούνται να αντιμετωπίσουν, για τα οποία -ναι μεν- γίνεται σήμερα λόγος, αλλά πρακτικά και καθημερινά συνεχίζουν να υφίστανται.
Όπως η «μεγάλη κυρία» της Veuve Clicquot, Barbe Nicole Clicquot Ponsardin, το 1804, χήρα σε ηλικία μόλις 27 ετών, διαχειρίστηκε τη δική της μοίρα και έγινε μία από τις πρώτες σύγχρονες επιχειρηματίες, έτσι και σήμερα οφείλουμε να θέτουμε νέους όρους και να πιστεύουμε ότι “everything is possible” - με κάθε μοναδική ευκαιρία μπορούμε να αλλάξουμε τα δεδομένα. Αυτός ήταν ο στόχος του δείπνου: η αφορμή για συζήτηση μεταξύ δυναμικών γυναικών της πόλης μαζί με μία τολμηρή οραματίστρια σαν τη Josephine που ξεπέρασε τα κοινωνικά «πρέπει», όπως ακριβώς και η iconic ιδρύτρια της Veuve Clicquot, 220 χρόνια πριν!
Δείτε το video:
Ανατρέξτε σε περισσότερες φωτογραφίες στην gallery!
Φωτογραφία Εξωφύλλου: Josephine Verine
Φωτογραφίες: Έκτορας Νικολάκης, Pov Studio