Σταυρούλα Κλειδαριά
Ανυπομονώ να παρακολουθήσω την τέταρτη σεζόν του «Only Murders in the Building». Το Disney+ μόλις αποκάλυψε το επίσημο πόστερ του επερχόμενου κύκλου της πρωτότυπης σειράς. Με πρωταγωνιστές τους Steve Martin, Martin Short και Selena Gomez, επιστρέφει στις 27 Αυγούστου. Στον αυτό το season, η ερασιτεχνική podcasting τριάδα, παλεύει με τα συγκλονιστικά γεγονότα που συνέβησαν στο φινάλε του τρίτου κύκλου. Can't wait!
Διάβασα πως Το Poseidonion Grand Hotel, το ιστορικό ξενοδοχείο των Σπετσών, το οποίο συμπληρώνει φέτος 110 χρόνια από την ίδρυσή του, σε συνεργασία με την Artion Galleries, φιλοξενεί την έκθεση “I Give you my Heart III” του αναγνωρισμένου Ιταλού γλύπτη Lorenzo Quinn, ενός καλλιτέχνη που ξεχωρίζει για την ικανότητά του να δημιουργεί γλυπτά με συναισθηματικό βάθος και αισθητική αρτιότητα. Τα εγκαίνια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν το Σάββατο 20 Ιουλίου, και οι επισκέπτες του ξενοδοχείου αλλά και των Σπετσών είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον Lorenzo Quinn να θαυμάσουν τα γλυπτά του και να συζητήσουν μαζί του για τις εμπνεύσεις, του συμβολισμούς και τον χαρακτήρα της γλυπτικής του, σε μία μοναδική βραδιά αφιερωμένη στον ίδιο και τα έργα του.
Κωνσταντίνος Τανιάς
Παρακολούθησα τον Άμλετ, το κορυφαίο έργο του Ουίλλιαμ Σαίξπηρ, στο Θέατρο Δάσους και πραγματικά αποδείχθηκαν αληθινές οι πολύ καλές κριτικές που άκουγα τις τελευταίες ημέρες. Ένα έργο μνημειώδες που, αιώνες τώρα, έχει δημιουργήσει τη δική του μυθολογία - και όχι άδικα. Μια κατάδυση στην ουσία του ανθρώπου και ταυτόχρονα ένα requiem στη σκοτεινή πλευρά του. Περιγράφεται μια παλιά εποχή που έχει πολλά κοινά στοιχεία με αυτήν που ζούμε τώρα. Οι ερμηνείες ήταν καθηλωτικές, με το καστ να δίνει ρεσιτάλ και τον Αναστάση Ροΐλο να είναι εξαιρετικός κι εντελώς διαφορετικός από τους ρόλους στους οποίους τον έχουμε συνηθίσει
Λατρεύω τώρα το καλοκαίρι να απολαμβάνω ένα παγωμένο ποτήρι κρασί, κάτι που έχει γίνει αγαπημένη συνήθειά μου αρκετές φορές μέσα στην εβδομάδα. Και κάπως έτσι, ένα από τα καλύτερα για μένα κρασιά το Δάκρυ του Πεύκου 2022, η ρετσίνα του οινοποιείου ΚΕΧΡΗΣ από 100% Ασύρτικο, κατέκτησε τον τίτλο "Best in Show" στον παγκοσμίου φήμης διαγωνισμό κρασιού Decanter World Wine Awards με αξιολόγηση 97/100. Αυτή είναι η πρώτη φορά στην ιστορία που μια ρετσίνα (ένα αμιγώς ελληνικό παραδοσιακό κρασί) κατακτά αυτήν την ύψιστη διάκριση, επιβεβαιώνοντας την εξαιρετική ποιότητα και το πρωτοποριακό πνεύμα του Οινοποιείου Κεχρής στην παραγωγή ρετσίνας και όχι μόνο
Διάβασα για μια σπουδαία δράση, την οποία θέλησα να μοιραστώ: Σε μια εποχή όπου η κοινωνική αλληλεγγύη γίνεται ολοένα και πιο αναγκαία, η Rhetor Law Firm Δ. Ζάχος – Α. Παπαμιμίκος αποδεικνύει τη δέσμευσή της για διαρκή προσφορά προς τον άνθρωπο, στηρίζοντας τις γυναίκες και τους άνδρες του Πυροσβεστικού Σώματος. Ο Ανδρέας Παπαμιμίκος μαζί με τη σύζυγό του, Σόνια Σαββίδη και συνεργάτες της Rhetor Law Firm επισκέφτηκαν πριν από μερικές ημέρες, τη Διοίκηση Πυροσβεστικών Υπηρεσιών του Ν. Θεσσαλονίκης, προσφέροντας για μία ακόμη χρονιά, χιλιάδες φιάλες εμφιαλωμένου νερού. Μια πράξη στήριξης που αξίζει πολλά μπράβο
Χρύσα Σιμώνη
Εντυπωσιάστηκα με τη δράση του Μαζί για το Παιδί που δημιούργησε συλλεκτικό βραχιόλι για την ενίσχυση του έργου του. Το βραχιόλι σχεδιάστηκε από την Αναστασία Καίσαρη, ειδικά για το Μαζί για το Παιδί και πωλείται αποκλειστικά σε επιλεγμένα καταστήματα Hondos Center και στο hondoscenter.com. Πρόκειται για ένα μοναδικό βραχιόλι από ορείχαλκο επιχρυσωμένο με 24Κ, ένα σύμβολο αγάπης και αλληλεγγύης. H τιμή πώλησης είναι €25 και έχει στόχο να μας φέρει όλους πιο κοντά στο να κάνουμε τη διαφορά. Με την αγορά του συμβάλλετε στην ενίσχυση του Μαζί για το Παιδί καθώς τα έσοδα από τις πωλήσεις θα διατεθούν για την ενημέρωση εφήβων στην αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού μέσω της Γραμμής 11525 και του Συμβουλευτικού Κέντρου.
Βρήκα το ιδανικό βιβλίο που μπορεί να σας συντροφεύσει στην παραλία ή σε μία πτήση - όπως έκανε σε εμένα. Διάβασα, λοιπόν, πρόσφατα το βιβλίο με τίτλο "Ο ιππότης με τη σκουριασμένη πανοπλία" και με ενθουσίασε. Ήταν σαν ένα παραμύθι για μεγάλους γεμάτο νοήματα που είναι ταυτόχρονα και πάρα πολύ ευκολοδιάβαστο. Το συστήνω ανεπιφύλακτα!
Ένα από τα πρόσφατα streetwear collaborations που έχω ξεχωρίσει είναι αυτό της σύγχρονης μάρκας γυναικείων ενδυμάτων Colville και της ιταλικής εταιρείας αθλητικών ειδών και υποδημάτων Diadora. Τα δύο brands ένωσαν τις δυνάμεις τους για να λανσάρουν μια συλλογή capsule που συνδυάζει τη χειροτεχνία με τη βιωσιμότητα. Αυτή η αποκλειστική σειρά περιλαμβάνει το χρωματικά εντυπωσιακό sneaker «Double-Dipped», μια καινοτόμα εκδοχή του διάσημου μοντέλου «Mythos Blushield Volo» της Diadora, προσφέροντας μια φρέσκια, ζωντανή εμφάνιση που εξυμνεί τη δέσμευση και των δύο εταιρειών στη δημιουργικότητα και την οικολογική μόδα.
Αγάπη Γαβριηλίδου
Προσωπικά, ανήκω στις γυναίκες που θέλουν να έχουν πάντα προσεγμένα μαλλιά και συνεχώς, ψάχνω να βρω νέα beauty μυστικά, που υπόσχονται ενυδάτωση και λάμψη. Έτσι, διαβάσα τις τελευταίες ημέρες ένα άρθρο για το πόσο σημαντικό είναι ένα σωστό λούσιμο και μπορώ να πω ότι ενθουσιάστηκα! Τι πρέπει να κάνουμε ακριβώς; First things first, χρειάζεται να προετοιμάσουμε τα μαλλιά μας πριν -ακόμη- από το ντους, βουρτσίζοντάς τα για να τα απαλλάξουμε από τους κόμπους και κατόπιν να τα βρέξουμε, προκειμένου να διεισδύσει καλύτερα το προϊόν. Προχωρώντας στο σαμπουάν, η ποσότητα που χρειάζεται η κάθε γυναίκα εξαρτάται από την πυκνότητα και τον τύπο των μαλλιών της. Τοποθετήστε αρχικά το αγαπημένο σας product στην παλάμη των χεριών σας και αφροποιήστε το για να ενεργοποιήσετε τα συστατικά του, για να εφαρμόσετε στη συνέχεια με προσοχή αρχικά στις ρίζες και μετά στις άκρες των μαλλιών σας, κάνοντας παράλληλα μασάζ με χλιαρό νερό μέχρι να απαλλαγούν από τον αφρό. Ολοκληρώστε, εφαρμόζοντας το conditioner στα μαλλιά σας από τα μήκη έως τις άκρες τους και ολοκληρώστε με το στέγνωμα, με τη βοήθεια μίας πετσέτας μικροϊνών, που θα αποτρέψει το φριζάρισμα.
Παρακολούθησα το trailer της brand-new season του Emily in Paris που θα κάνει πρεμιέρα σε μερικές ημέρες και μπορώ να πω, πως πλέον περιμένω με αρκετά μεγάλο ενδιαφέρον τα νέα επεισόδια. Λίγο πριν την τελετή έναρξης των φετινών Ολυμπιακών Αγώνων, το Netflix μας έδωσε μία… «γεύση» από ό,τι έρχεται, με την Lily Collins (aka Emily) να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο ξανά και να μοιάζει πιο έτοιμη από ποτέ για έρωτες, περιπέτειες, ανατροπές και… διλήμματα. Η πρεμιέρα του πρώτου part της νέα σεζόν έχει προγραμματιστεί για τις 15 Αυγούστου, ενώ το δεύτερο part έρχεται στις 12 Σεπτεμβρίου κι οι fans της σειράς, απλά δεν μπορούν να περιμένουν!
Δοκίμασα κι εγώ την τάση του brow lift και πλέον, ανήκω στους αιώνιους υποστηρικτές του! Είναι η ιδανική λύση για μία γυναίκα που θέλει να έχει συνεχώς καλοσχηματισμένα φρύδια, χωρίς να χρειάζεται να εφαρμόζει σε αυτά καθημερινά μία σειρά από διαφορετικά products. Το μόνο που θα χρειάζεστε, αν πείτε κι εσείς το «ναι» σε αυτό το trends, είναι ένα μικρό, ειδικό βουρτσάκι, προκειμένου να τα χτενίζετε ανοδικά και πραγματικά, θεωρώ πως το τελικό αποτέλεσμα θα σας ενθουσιάσει. Δοκιμάστε το και δείτε το πρόσωπό σας συνολικά να αλλάζει…
Μάρα Γρηγοριάδου
Εντυπωσιάστηκα από το νέο luxury guesthouse της Ιαπωνικού hospitality brand NOT A HOTEL, σε συνεργασία με τον Nigo, artistic director της Kenzo και creative director της Human Made. Πρώτη κατοικία NOT A HOTEL στην περιοχή του Τόκιο, η υπέροχη αυτή δημιουργία θα είναι χτισμένη στην κορυφή ενός βράχου στην ακτή Futtsu, Chiba, προσφέροντας αξιοσημείωτη θέα στον κόλπο του Τόκιο και το όρος Fuji, πλαισιωμένη από τα παράθυρα από το δάπεδο μέχρι την οροφή. Ολόκληρο το σπίτι, μέχρι και την παραμικρή λεπτομέρεια, έχει δημιουργηθεί υπό την επίβλεψη του Nigo, ο οποίος ηγήθηκε της δημιουργικής του κατεύθυνσης. Ο Ιάπωνας σχεδιαστής θα συμπεριλάβει χαρακτηριστικά όπως vintage έπιπλα από τον Jean Prouvé και τον Pierre Jeanneret (δύο από τους αγαπημένους σχεδιαστές), ηχεία σχεδιασμένα από την OJAS, το λογότυπο της πάπιας της HUMAN MADE που μετατράπηκε σε ένα τεράστιο πλεούμενο για την πισίνα, καθώς και κάψουλες ύπνου πανομοιότυπες με αυτές στο προσωπικό σπίτι διακοπών του Nigo.
Διανύοντας μια εβδομάδα στην οποία προετοιμάζομαι για μια μεγάλη μετακόμιση, συνειδητοποίησα την σημασία του να δημιουργεί κανείς έναν χώρο που μπορεί να αποκαλεί σπίτι. Ο αποχωρισμός του σπιτιού στο οποίο μεγαλώνουμε όπως και ο αποχωρισμός από τα αγαπημένα μας πρόσωπα, αποτελεί σημείο "ορόσημο" στη ζωή κάθε ανθρώπου. Έτσι, λοιπόν, κατάλαβα πόσο σημαντικό είναι να δώσω στην διακόσμηση του νέου μου αυτού σπιτιού, και στη νέα μου καθημερινότητα, την αίσθηση της ασφάλειας και της ζεστασιάς που κάνει τον οποιονδήποτε να αποκαλεί ένα νέο μέρος...σπίτι.
Δοκίμασα το νέο trend του Tik Tok το οποίο μας καλεί να δώσουμε μια νέα πνοή στις φιλικές μας at-home μαζώξεις δημιουργώντας ένα at-home coffee shop. Από την πλευρά μου, προετοίμασα τόσο το μενού, όσο και τις επιλογές των φίλων μου, ώστε να απολαύσουμε αυτή τη νέα ιδέα στο έπακρο. Προτείνω να το δοκιμάσετε!