Τα νέα στον χώρο της ομορφιάς δε σταματάνε να κάνουν ποτέ την εμφάνισή τους. Νέα λανσαρίσματα, hot right now προϊόντα που δεν αργούν να γίνουν best sellers, θαυματουργά συστατικά και καινούριες τάσεις και beautytools είναι μόνο μερικά από τα οποία οι απανταχού λάτρεις της ομορφιάς έρχονται αντιμέτωπες. Εμείς κάνοντας την αναζήτησή μας φυσικά, ανακαλύψαμε 2 νέα entries στη βιομηχανία της ομορφιάς που θα μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον σας και πρέπει να γνωρίζετε. Συνεχίστε το scroll down λοιπόν και δείτε ποια είναι αυτά. Θα ενθουσιαστείτε!
KIKO Milano
Το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα στον 2ο όροφο του The Mall of Athens στο Μαρούσι, αποτελεί πια πραγματικότητα. Η ΚΙΚΟ Milano, το νούμερο ένα brand καλλυντικών προϊόντων στην Ιταλία, αναπτύσσεται κυρίως με δικό της δίκτυο καταστημάτων που συνεχώς διευρύνεται. Στο τέλος του 2019 λειτουργούσαν περίπου 900 καταστήματα στον κόσμο και ο κύκλος πωλήσεων του brand ξεπερνούσε τα 588 εκ. €. Στην Ελλάδα, ο Όμιλος Fais ανέλαβε το Master–franchising για Ελλάδα, Κύπρο, Βουλγαρία, Ρουμανία, με στόχο τη δημιουργία δικτύου περίπου 40 καταστημάτων για τα επόμενα χρόνια, στις παραπάνω χώρες. H είσοδος σε ένα κατάστημα KIKO δε συνδέεται μόνο με την αγορά καλλυντικών, αλλά δίνει μια αυθεντική συνολική εμπειρία αισθητικής! Mε designer τον αρχιτέκτονα Kengo Kuma, τα καταστήματα με χαρακτήρα περίτεχνο και εκλεπτυσμένο, προσφέρουν στον καταναλωτή ελευθερία και στιγμές ευεξίας, ικανοποίησης και διασκέδασης. Τέλος, έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τις αρχές της βιωσιμότητας (sustainability) και με υλικά που βελτιστοποιούν την ενεργειακή απόδοση.
The brand
Για να γνωρίσουμε καλύτερα την εταιρία, ας μιλήσουμε για την ταυτότητά της. Το brand ιδρύθηκε το 1997 από τον όμιλο Percassi στο Μιλάνο, την πρωτεύουσα της μόδας, της τέχνης και του design. Βασισμένο στην αξία του "Made In Italy", αλλά και στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων, κατάφερε να πρωτοπορήσει και να θέσει νέους κανόνες στον χώρο των καλλυντικών.
Be what you want to be! – Να είσαι αυτό που θέλεις να είσαι! …λέει η ΚΙΚΟ Milano, περιγράφοντας το όραμά της για την ομορφιά. Με πάνω από 1000 καλλυντικά προϊόντα, μπορεί κανείς να επιλέξει ανάλογα με τον τρόπο ζωής του, τον τύπο δέρματος και τις συγκεκριμένες ανάγκες του σε κάθε φάση της ζωής του.
The products
Οι κατηγορίες καλύπτουν ένα μεγάλο φάσμα όπως προϊόντα μακιγιάζ, περιποίησης προσώπου, νυχιών αλλά και πολλά αξεσουάρ κι επαγγελματικά πινέλα. Βασικά της χαρακτηριστικά είναι η συνεχόμενη καινοτομία, η ασφάλεια, η ποικιλία, οι εξαιρετικές υφές και η αποτελεσματικότητα των προϊόντων και όλα αυτά σε ιδιαίτερα προσιτές τιμές για τον καταναλωτή. Σημαντικό είναι να τονίσουμε πως ακολουθούνται όλες οι ευρωπαϊκές προδιαγραφές και τα προϊόντα είναι cruelty free, με το 75% να παράγεται στην Ιταλία και το 99% στην Ευρώπη.
Wonder Ingredients by Sephora
Τη στιγμή που οι επιστήμονες των beauty brands, κλεισμένοι στα υπερσύγχρονα εργαστήριά τους, αναζητούν το επόμενο θαυματουργό μόριο της κοσμετολογίας, εξειδικευμένοι ερευνητές βοτανολόγοι σαρώνουν τον κόσμο για να ανακαλύψουν σπάνια φυσικά συστατικά που δίνουν απαντήσεις με τον πιο απλό αλλά εντυπωσιακό τρόπο σε διαφορετικές ανάγκες της επιδερμίδας- εξάλλου, είναι γνωστό πως όλα τα μυστικά για υπέροχη επιδερμίδα βρίσκονται στη φύση. Και, όταν αυτοί οι δύο κόσμοι συναντηθούν, όταν η φύση προσφέρει τα μαγικά συστατικά της και η επιστήμη τα αξιοποιήσει με σεβασμό, απογειώνοντας τις ιδιότητές τους, τότε γίνονται θαύματα για την ομορφιά μας!
Τριαντάφυλλο, lychee, jojoba, καρύδα, κόκκινη πιπεριά, κουμαριά, ginseng, μανταρίνι... όλα τα θαυματουργά για την επιδερμίδα συστατικά βρίσκονται γύρω σας και- το καλύτερο;- για να δείτε με τα μάτια σας να μεταμορφώνουν τη δικιά σας δε χρειάζεται να κάνετε ούτε βήμα (σχεδόν)! Η Sephora επιλέγει και φέρνει στο μπάνιο σας όλα τα Wonder Ingredients της φύσης, τα οποία δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους σε υψηλής απόδοσης προϊόντα skincare –εσείς απλά αφουγκραστείτε την επιδερμίδα σας κι εκείνη θα σας ψιθυρίσει πιο wonder ingredient έχει ανάγκη. Ανακαλύψτε τα όλα στο επίσημο site της Sephora Collection, στο Mobile app και στα φυσικά καταστήματα Sephora.