Για το μιλανέζικο show τους, οι Dolce&Gabbana συγκέντρωσαν αυτή τη φορά στην πασαρέλα τους αγαπημένους τους millenians. Η νέα γενιά στην οποία θέλει σταδιακά να περάσει ο διάσημος ιταλικός οίκος, τον φέρνει κοντά με το νέο αίμα που ρέει στις φλέβες των πιο ανατρεπτικών 20άριδων. Για το menswear show του, το δίδυμο δημιούργησε το απόλυτο dream-team με 51 από τους πιο διάσημους influencers της νέας γενιάς να καταφτάνουν και από τις τέσσερις γωνιές του κόσμου για να περπατήσουν στο επιβλητικό runway. Μοντέλα, ηθοποιοί, τραγουδιστές, bloggers και αγαπημένοι YouTubers ένωσαν τις δυνάμεις τους - καθώς και τους αμέτρητους αριθμούς των οπαδών τους στο Instagram- φορώντας τις πιο πρόσφατες δημιουργίες του διάσημου οίκου. Με τους «γίγαντες» των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, όπως τον Cameron Dallas, τον Lucky Blue Smith, τον Presley Gerber, τον Rafferty Law και τον Brandon Thomas Lee -τους γιους του ηθοποιού Jude Law και της Pamela Anderson αντίστοιχα- να κατακτούν την πασαρέλα, το show των Dolce&Gabbana υπήρξε το πιο πολυσυζητημένο κατά την εβδομάδα μόδας στο Μιλάνο.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΜΑΡΙΑ ΑΡΑΜΠΑΤΖΙΔΟΥ