fbpixel

Search icon
Search
Dragons’ Den: 10 facts που πρέπει να γνωρίζει κανείς για την Μαρία Χατζηστεφανή
PEOPLE & MOMENTS

Dragons’ Den: 10 facts που πρέπει να γνωρίζει κανείς για την Μαρία Χατζηστεφανή

Από την Ελλάδα στην Αγγλία, από το μηδέν στην κορυφή! Ποια είναι η ιδρύτρια του brand καλλυντικών Rodial;


Υπάρχουν άνθρωποι που βάζουν στόχους και τους πετυχαίνουν. Άνθρωποι με ξεκάθαρο όραμα, με θέληση, μαχητικότητα και τεράστια διάθεση. Σε αυτή την κατηγορία ανήκει η Μαρία Χατζηστεφανή, που έχει καταφέρει να συγκεντρώσει επάνω της όλα τα βλέμματα, μέσα από το νέο businnes show που παρουσιάζει ο Ant1, Dragons’ Den. «Είμαι ο άνθρωπος που δε θα κάνω κάτι με μισή καρδιά: πηγαίνω για τα “μεγάλα” ή απλώς πάω σπίτι μου», ανέφερε σε παλαιότερη συνέντευξή της στο GLOW κι αυτό πραγματικά είναι! Μία γυναίκα που μάχεται διαρκώς και στοχεύει αποκλειστικά στην κορυφή.

Η ιδρύτρια του διάσημου brand καλλυντικών Rodial βρίσκεται στο επίκεντρο το τελευταίο διάστημα κι εμείς, συγκεντρώσαμε 10 πράγματα πρέπει να γνωρίζει κανείς γι' αυτήν.

Το απόλυτο success story! 

Early Life

Η καταγωγή της είναι από την Ελλάδα και συγκεκριμένα από τη Μυτιλήνη, αλλά μεγάλωσε μαζί με την οικογένειά της στην Αθήνα. Δίνοντας πανελλαδικές εξετάσεις, εξασφάλισε την είσοδό της στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και στο τμήμα της Αγγλικής Φιλολογίας κι αφού αποφοίτησε, μετακόμισε στις ΗΠΑ και σπούδασε στο Πανεπιστήμιο Columbia. Ακολούθησε ένα νέο, μεγάλο ταξίδι στο Λονδίνο και κάπως έτσι, η ζωή της μπήκε σε ένα συγκεκριμένο μονοπάτι κι όλα τα πράγματα, πήραν τη σωστή τους σειρά. Το first step έγινε όταν ξεκίνησε να εργάζεται σε μία μεγάλη τράπεζα επενδύσεων, ωστόσο, όλα άλλαξαν όταν μπήκε στη ζωή της ο μαγικός κόσμος της ομορφιάς. Αρχικά, ανέλαβε τη θέση της beauty editor σε γνωστό περιοδικό και πολύ σύντομα, το μεγάλο της όνειρο έγινε πραγματικότητα.

maria-hatzistefanis-launches-first-book.jpg

Dreams Come True

Από μικρή, προσπαθούσε να αφιερώνει όσο περισσότερο χρόνο γινόταν στον εαυτό της. Ήθελε πάντα να επιλέγει τα καλύτερα beauty products, είχε δημιουργήσει τη δική της ρουτίνα ομορφιάς και το απολάμβανε. Το 1999, ήταν μία χρονιά-σταθμός στη ζωή της. Ήταν η χρονιά, που αποφάσισε να δημιουργήσει το δικό της beauty brand, τη Rodial, που σε ένα πολύ σύντομο χρονικό διάστημα απέκτησε αμέτρητους fans και κυρίως, αγαπήθηκε ιδιαίτερα από τις πιο γνωστές και λαμπερές celebrities. Λίγοι γνωρίζουν πως η βάση αυτού του brand, είναι ουσιαστικά μία χειροποίητη κρέμα από ρόδι που χρησιμοποιούσε η γιαγιά της, ενώ πλέον, μπορεί να βρει κανείς τα προϊόντα της σε τεράστια πολυκαταστήματα σε περισσότερες από 35 χώρες. 

Travel Lover

H μεγάλη της αγάπη είναι η ομορφιά, ωστόσο, όπως έχει πει είναι workaholic, λατρεύει τα ταξίδια, καθώς γι΄αυτήν αποτελούν -μεταξύ άλλων- πηγή έμπνευσης. Επισκέπτεται διάφορα μουσεία, γνωρίζει διαφορετικές κουλτούρες, μιλάει με πολλούς ανθρώπους, ακούει, βλέπει, παρατηρεί. Όπως έχει πει, ο δικός της, αγαπημένος προορισμός είναι η Νέα Υόρκη και σε κάθε ευκαιρία, την επισκέπτεται, γεμίζοντας με εικόνες, δημιουργώντας αναμνήσεις. Είναι το απόλυτο inspiring place, που κάθε φορά έχει να της προσφέρει κάτι διαφορετικό.

maria-chatzistefani.jpg

Wellness Secrets

Το μεγαλύτερο μυστικό των πετυχημένων, των ισχυρών γυναικών κρύβεται στις πιο μικρές λεπτομέρειες. Ή αλλιώς, πρόκειται για μία σειρά πολύ απλών συνηθειών. Παραμένουν fit μέσα από τη διατροφή και τις πράξεις τους, φροντίζουν τον εαυτό τους και προσφέρουν στο σώμα τους όλα όσα χρειάζεται, προκειμένου να διατηρείται στην καλύτερη δυνατή κατάσταση. Η Μαρία Χατζηστεφανή έχει σημειώσει στο πλαίσιο δηλώσεων τοποθετήσεών της, πως σημαντικό part της εβδομαδιαίας της ρουτίνας, αποτελεί η γυμναστική. Μία δική της, typical day ξεκινάει με τρέξιμο ή yoga και κατόπιν, προχωράει στα next steps της to do list της.

The Products

Η Rodial είναι πλέον διαθέσιμη παγκοσμίως σε 35 χώρες και πάνω από 2.000 πολυτελή πολυκαταστήματα φιλοξενούν τα διάσημα -πλέον- products της. Μεταξύ άλλων, στο εξωτερικό μπορεί να τα βρει κανείς σε luxury department stores συμπεριλαμβανομένων των Selfridges, Harrods, SpaceNK, Neiman Marcus και Blue Mercury, ενώ τα πιο famous bestsellers του brand, είναι αναμφίβολα το θρυλικό Banana Lowlighter, η Glass Powder και το Dragon's Blood Sculpting Gel.

mrsrodial-banner.jpg

Celebrities

Τα τελευταία χρόνια, η Rodial έχει αποκτήσει φανατικούς fans σε κάθε γωνιά αυτού του κόσμου, με τα hero products της να θεωρούνται must-try για κάθε γυναίκα που αγαπάει τον εαυτό της και θέλει να αναδείξει την πραγματική της ομορφιάς, με τον πιο μαγικό τρόπο. Πασίγνωστες influencers, αλλά και λαμπερές celebrities όπως η Kim Kardashian, η Jennifer Lopez, η Angelina Jolie, η Sienna Miller, η Cameron Diaz κι η Beyoncé έχουν μιλήσει πολλές φορές ακόμη και δημόσια -μέσα από τα social media τους- γι΄αυτά και κάπως έτσι, το μοναδικό αυτό beauty brand απέκτησε τεράστια φήμη και κατέκτησε την κορυφή!

Personal Life

Εκτός από μία πολύ επιτυχημένη επιχειρηματίας και πρότυπο για πολλές άλλες γυναίκες, η Μαρία Χατζηστεφανή είναι και μία εξίσου επιτυχημένη σύζυγος και μητέρα. Αν και γενικότερα προσπαθεί σταθερά να κρατήσει την personal life της μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας, είναι γνωστό πως είναι μαζί με το σύζυγό της για περισσότερα από 20 χρόνια, από την περίοδο του πανεπιστημίου. Μαζί έχουν αποκτήσει δύο γιους, ενώ συνεργάζονται κι επαγγελματικά, καθώς εκείνος έχει αναλάβει το οικονομικό κομμάτι της Rodial.

Writing

Ένας άνθρωπος με φιλοδοξίες, με υψηλούς στόχους και ξεκάθαρο mentality, δεν εφησυχάζει ποτέ! Θέλει και προσπαθεί συνεχώς να εξελίσσεται, εξερευνεί, γνωρίζει, μαθαίνει. Η Μαρία Χατζηστεφανή είναι μία ισχυρή επιχειρηματίας, είναι μητέρα, είναι σύζυγος, αποτελεί βασικό part ενός super πετυχημένου businnes show, είναι όμως και συγγραφέας. Ο ελεύθερός της χρόνος είναι κάτι παραπάνω από περιορισμένος, αλλά η ίδια δε μοιάζει διατεθειμένη να κάνει... εκπτώσεις. Προσπαθεί να τα συνδυάζει όλα -ορισμός του multitasking- κι αν κρίνουμε από το τελικό αποτέλεσμα, τα καταφέρνει πολύ καλά! Η αγάπη της για την συγγραφή την οδήγησε στο να γράψει τα δικά της βιβλία. Το "How To Be An Overnight Success", ήταν το πρώτο της δημιούργημα κι ακολούθησαν το "How To Make It Happen" και το "How To Live Your Best Life", που θεωρούνται must-read.

overnightsuccess.jpg


Music

Υπάρχουν μερικές μικρές στιγμές ευτυχίας, που μπορούν να κάνουν μία άκρως απαιτητική working-day λίγο πιο εύκολη, λίγο πιο απλή. Για την Μαρία Χατζηστεφανή, η μουσική αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς της κι η ίδια, δηλώνει fan του Ed Sheeran, ενώ το αγαπημένο της τραγούδι, που τη βοηθά να κάνει ένα mini-break και να αποφορτιστεί πλήρως, είναι το "Thinking out loud".

The Big Step

Είχε ήδη μία γεμάτη καθημερινότητα, ωστόσο, όταν εμφανίστηκε μπροστά της μία νέα πρόκληση, δε θα μπορούσε να μην κάνει το next step. Το Dragons’ Den ανήκει εδώ κι αρκετά χρόνια στα tv-shows που μονοπωλούν το ενδιαφέρον στη Μεγάλη Βρετανία και δεν είναι καθόλου τυχαίο, το γεγονός ότι συνεχίζεται μέχρι και σήμερα. Πρόσφατα, έκανε πρεμιέρα και στην ελληνική τηλεόραση, με την Μαρία Χατζηστεφανή να αποτελεί βασικό κομμάτι του και να μαγνητίζει τα βλέμματα. Η γνωστή επιχειρηματίας -όπως αποκάλυψε σε πρόσφατη συνέντευξή της- βρέθηκε και στο παρελθόν πολύ κοντά σε αυτό το βήμα, αλλά για το αγγλικό show, χωρίς να υπάρξει τότε το happy end. Τώρα, τα πράγματα είναι διαφορετικά και η απόφασή της δείχνει να τη δικαιώνει!