Ο creative director της Diesel, Nicolas Formichetti, λανσάρει μία συλλογή-φόρο τιμής στην ιστορία του διάσημου brand. Τα 45 πιο δημοφιλή κομμάτια που φέρουν την υπογραφή Diesel και είναι σχεδιασμένα με τα δύο πιο βασικά υλικά, το τζιν και το δέρμα, επιλέχθηκαν για τη συλλεκτική αυτή καμπάνια, που περιλαμβάνει ανδρικά και γυναικεία σχέδια. Η δημιουργική φωτογράφιση που θύμισε κόμικ, έγινε από τον Βρετανό Nick Knight, αποκλειστικά με τη χρήση i-phone, δίνοντας μ’ αυτόν τον τρόπο μία νέα οπτική στην κοινωνική δικτύωση. Η συλλογή διατίθεται από τις 4 Νοεμβρίου σε επιλεγμένα καταστήματα Diesel και στην Ελλάδα, στο Diesel flagship κατάστημα στο Golden Hall.
ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΒΕΛΙΝΑ ΣΥΡΙΓΟΥ