Στις 4 Ιουνίου και για πρώτη φορά, η Max Mara παρουσίασε τη Resort συλλογή της στο μουσείο Collezione Maramotti, στο πανέμορφο Reggio Emilia. Εκεί εκτίθενται ανεκτίμητα έργα από σύγχρονους καλλιτέχνες, οπότε ήταν το ιδανικό μέρος για τον creative director Ian Griffths, για να στήσει την επίδειξη των πιο πρόσφατων δημιουργιών του. Ο σχεδιαστής στράφηκε σ' αυτό που θεωρούσε ο ίδιος ως το «πιο ελκυστικό κομμάτι» του κινήματος Arte Povera, ώστε να βρει την έμπνευση που αναζητούσε: τη δεκαετία του '50 , τη δεκαετία του '60 και την ουσιαστική σημασία των εννοιολογικών καλλιτεχνών εκείνης της περιόδου, καθώς και το έργο των Piero Manzoni, Alberto Burri, Pino Pascali και Jannis Kounellis. Ήξερε, επίσης, ότι αυτή είναι μια πολύ αγαπητή τοποθεσία σε όλα τα μέλη της οικογένειας Maramotti. Ο ίδιος ανέφερε σε δηλώσεις του, πως το show αυτό ήταν μία μεγάλη πρόκληση και ήθελε να δημιουργήσει μια συλλογή που θα ήταν άξια του χώρου.
Άλλωστε, ο creative director της Max Mara βρίσκεται συνεχώς σε μια αναζήτηση για ισορροπία και αρμονία. Αναζητά τη χρυσή τομή ανάμεσα στην ιστορία και την καινοτομία, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη την ιταλική καλλιτεχνική παράδοση, η οποία έχει καθορίσει την κουλτούρα της μόδας. Επιλέγει μια χρωματική παλέτα που περιλαμβάνει βασικά χρώματα, όπως εκρού, λευκό, σκούρο γκρι, midnight blue και μαύρο. Παραδόξως, ο Griffiths κατάφερε να σχεδιάσει μια σειρά από προχωρημένα, πολυτελή σχέδια που ταίριαζαν στην αισθητική της Max Mara και είχαν λεπτομέρειες με αναφορές στα έργα των καλλιτεχνών. Για παράδειγμα, μερικά prints των Kounellis και Gastone Novelli εμφανίστηκαν πάνω σε γεωμετρικά στοιχεία κάποιων ρούχων. «Τα γράμματα χορεύουν πάνω στο ύφασμα, όπως στο μπαλέτο», δήλωσε σχετικά. Επίσης, μακριές, πλισέ φούστες φιλοξένησαν σχέδια και υφές του ιδιαίτερου καλλιτέχνη Manzoni.
Τα looks που άνοιξαν και έκλεισαν την επίδειξη ήταν οι νέες εκδοχές υπό τη ματιά του Griffith στο πιο διάσημο ένδυμα του Max Mara, το γνωστό ως 101801 καμηλό παλτό, που σχεδιάστηκε αρχικά από την Anne Marie Beretta το 1981. Στο show παρουσιάστηκε σε μαύρο και άσπρο χρώμα με ανοίγματα κάτω από τα μανίκια, ώστε να μπορεί να φορεθεί και σαν κάπα.
«Λατρεύω την ιδέα του να παίρνω κάτι που είναι απόλυτο κλασικό και με μία μόνο παρέμβαση να μπορώ να αλλάξω τον τρόπο, που μπορεί να φορεθεί», Ian Griffths
Συνολικά πρόκειται για μία σειρά ρούχων που υμνούν την πολυτέλεια και την κομψότητα με τον πιο λιτό τρόπο, χωρίς υπερβολές, μέσα από υπέροχα tailored κομμάτια, κορμάκια, μίνιμαλ διαχρονικές τουαλέτες και υφάσματα που γλιστράνε πάνω στο σώμα, όπως το μετάξι, αναδεικνύοντας τη γυναικεία σιλουέτα με έναν elegant και θηλυκό τρόπο. Στα αξεσουάρ, άκρως εντυπωσιακές ήταν οι oversized τσάντες που τα μοντέλα κρατούσαν σαν φάκελο με το χέρι στο πλάι και η υπέροχες γόβες που έδεναν με κορδέλες πάνω από τον αστράγαλο και θύμιζαν μοντέρνες μπαλαρίνες. Το αποτέλεσμα απέδειξε, πως όταν η τέχνη συναντά τη μόδα και πόσο μάλλον την ιταλική, μπορούν να δημιουργηθούν θαύματα!
«Έχουμε κάνει εκθέσεις για pro-collections στη Σαγκάη, το Πεκίνο, τη Νέα Υόρκη, το Λονδίνο, δείχνοντας ότι είμαστε μια διεθνής εταιρεία. Σε αυτή την περίπτωση υπογραμμίζουμε ότι ναι, είμαστε διεθνείς, αλλά και μια ιταλική εταιρεία που οι αξίες της προέρχονται από τη θέση, όπου ιδρύθηκε, τη γη της Ferrari, της Ducati και της παρμεζάνας", Ian Griffths