Μ’ ένα εξώφυλλο, μια εντυπωσιακή φωτογράφιση και μια ειλικρινή συνέντευξη παρουσιάστηκε η Chiara Ferragni και το φαινόμενο που φέρει τα’ όνομά της, που πλέον είναι ένα brand από μόνο του στο χειμερινό τεύχος του Canada’s Fashion magazine. Η επιχειρηματίας, πια, Chiara, δήλωσε πως το blogging είναι κάτι που έκανε παλιά και πως η άποψη πως οι bloggers έχουν πια «ξεπουληθεί» στους μεγάλους οίκους κι εταιρίες, είναι πια ξεπερασμένη. Το δίκιο είναι με το μέρος της – εξ’ άλλου για να την έχει κάνει το Harvard, case study, σίγουρα θα έχει δει βαθύτερα από τους επικριτές της.
ΚΕΙΜΕΝΟ: ΑΝΤΑ ΑΛΤΗ