fbpixel

Search icon
Search
6 unknown facts από την παραγωγή της 2ης σεζόν του Bridgerton
ARTS & CULTURE

6 unknown facts από την παραγωγή της 2ης σεζόν του Bridgerton

Τα πιο ενδιαφέροντα μυστικά της σειράς που δόθηκαν στη δημοσιότητα


Η δεύτερη σεζόν του Bridgerton είναι ό,τι πιο hot κυκλοφορεί αυτήν τη στιγμή στην πλατφόρμα του Netflix, με τους fans της σειράς να θέλουν να μάθουν όλο και περισσότερες λεπτομέρειες για το πώς γυρίστηκε η παραγωγή, αλλά και για το πώς πρόκειται να εξελιχθεί η ιστορία των πρωταγωνιστών.

Με αφορμή την τεράστια επιτυχία που γνωρίζει η σειρά στη streaming platform, συγκεντρώσαμε όλα τα ενδιαφέροντα μυστικά της ομάδας παραγωγής, για τα οποία μέχρι πρότινος δε γνωρίζαμε τίποτα!

1. Κάποια σκηνικά επανήλθαν από την 1η σεζόν

bridgerton-3.jpg

Τα γυρίσματα στο Ηνωμένο Βασίλειο άφησαν άφωνους τους τηλεθεατές από την πρώτη σεζόν. Ο production design της σειράς, Will Hughes-Jones, ήρθε αντιμέτωπος με μια πρόκληση σχετικά με το πού θα λάμβαναν χώρα τα γυρίσματα της 2ης σεζόν, ενώ ο ίδιος ανέφερε επί του θέματος: «Ήμασταν τυχεροί που ο κόσμος αγάπησε το "Bridgerton" και που λειτούργησαν τα σκηνικά που φτιάξαμε την προηγούμενη σεζόν. Έτσι, αποφασίσαμε να μη χαλάσουμε κάτι που είχε κάνει ήδη επιτυχία. Είχαμε πλεονάζοντα σκηνικά, όπως το δωμάτιο της Δάφνης, τα οποία μεταμορφώσαμε σε νέα σκηνικά για αυτήν τη σεζόν. Αυτό το δωμάτιο έγινε το κατάλυμα των Σάρμα στο Aubrey Hall, καθώς και το δωμάτιο του Άντονι στο Aubrey Hall πολύ αργότερα».

2. Η άλλη όψη του φυσικού περιβάλλοντος

bridgerton-201-unit-06300r.jpeg

Τα γυρίσματα της 2ης σεζόν πραγματοποιήθηκαν στο τέλος του περασμένου καλοκαιριού, τότε που η φύση ήταν καταπράσινη. Την εποχή εκείνη, δεν υπήρχαν υάκινθοι και φτερωτά παγώνια, τα οποία χρειάζονταν για το γύρισμα. Χάρη στην έξυπνη ομάδα του Hughes-Jones, ωστόσο, βρέθηκε λύση: «Βρήκαμε έναν τύπο στην Ολλανδία, μέσω της ομάδας που είναι υπεύθυνη για τους κήπους και τα φυτά, ο οποίος παρήγαγε ειδικά υάκινθους για μια συγκεκριμένη σκηνή που τους απαιτούσε, την οποία γυρίσαμε τον Ιούλιο, όταν το συγκεκριμένο λουλούδι είναι εκτός εποχής», λέει ο Hughes-Jones. Όσο για τα παγώνια, ο ίδιος αναφέρει: «Μετά το ζευγάρωμα, τα παγώνια χάνουν το χαρακτηριστικό τους πλούσιο φτέρωμα, γι' αυτό και κατασκευάσαμε μια βεντάλια που έμοιαζε με ουρά παγωνιού και την προσθέσαμε στα παγώνια στο τελικό μοντάζ».

3. Οι μπανιέρες ήταν ίσως το πιο δύσκολο στοιχείο στο set για να βρεθεί

briderton-bath.jpg

Άλλη μια μεγάλη πρόκληση για την ομάδα παραγωγής ήταν η εύρεση μπανιερών που να ταιριάζουν με την εποχή στην οποία υποτίθεται πως διαδραματίζεται η σειρά. Άλλωστε, σε πολλά από τα επεισόδια της σεζόν είδαμε σκηνές από εντυπωσιακά μπάνια, οπότε έτσι καταλαβαίνουμε τη δυσκολία την οποία αντιμετώπισαν οι αρμόδιοι. Ο Hughes-Jones τοποθετήθηκε: «Για το σπίτι της οικογένειας Sharma, προμηθευτήκαμε μπανιέρες από την Ινδία και συγκεκριμένα από μια κυρία που ονομάζεται Sharma -τρομερή σύμπτωση!».

4. Κάθε χορός είναι θεματικός

3600-2400-264837532jpggallery.jpg

Εκτελεστικός παραγωγός της σειράς είναι ο Chris Van Dusen, ο οποίος έδωσε την εντολή να φτιάξουν καταλλήλως τα μαλλιά και τα κοστούμια των ηθοποιών σύμφωνα με ένα συγκεκριμένο concept κάθε φορά. Ο Hughes-Jones εξήγησε σχετικά: «Αυτό σημαίνει ότι όλα τα σκηνικά είναι σε αρμονία με τα φορέματα που φορούν τόσο η πρωταγωνίστρια όσο και το σύνολο των ηθοποιών που κινούνται στον χώρο και είναι συντονισμένα με το μακιγιάζ και τα μαλλιά».

5. Το ατελιέ του Benedict είναι το αγαπημένο του Hughes-Jones

bridgerton-208-unit-03032r.jpg

Από όλα τα σκηνικά που παρουσιάζονται στη 2η σεζόν της σειράς, το πιο αγαπημένο του Hughes-Jones είναι το πραγματικά εντυπωσιακό ατελιέ του Benedict. Όπως λέει χαρακτηριστικά ο ίδιος production designer: «Είναι ένας χώρος που φαντάστηκα ότι θα ήταν το τέλειο μέρος για να χαλαρώσω, να σχεδιάσω και γενικά να αράξω, κάτι που έκανε εκεί και ο Μπένεντικτ, μεταξύ άλλων. Ένα σημείο οποίο μου αρέσει να κάθομαι και έπιασα τον εαυτό μου να καταλήγει εκεί τις περισσότερες ημέρες, να συγκεντρώνομαι και να επεξεργάζομαι το επόμενο πράγμα που πρέπει να λύσω».

6. Δεν είναι λίγες οι αντίκες που χρησιμοποιήθηκαν

bridgerton-queen-charlotte.jpg

Ο Hughes-Jones φέρνει ως παράδειγμα κομμάτια όπως το μικρό κουτάλι που χρησιμοποιεί η βασίλισσα για το σνιφάρισμα του καπνού, κάποια εργαλεία καλλιτεχνών και τα ρολόγια τσέπης, τα οποία ενίσχυσαν το όλο vintage vibe που γυρίζει τους θεατές σε μια άλλη εποχή. Επίσης, η τυπογραφική πρέσα ήταν ένα εξάρτημα εξίσου αυθεντικό, που προέρχεται από εκείνη την εποχή, παρόλο που έχουν μείνει ελάχιστα στον κόσμο.