fbpixel

Search icon
Search
Zillennials: Η γενιά που ζει με τους γονείς κι αποτελεί συνώνυμο του luxury living
PEOPLE & MOMENTS

Zillennials: Η γενιά που ζει με τους γονείς κι αποτελεί συνώνυμο του luxury living

Γιατί τη λατρεύουν τα πιο διάσημα brands;


Αγοράζουν, απολαμβάνουν, ερωτεύονται, αγαπούν! Οι zillennials είναι η νέα micro-generation, που ήρθε για να μείνει, που βρίσκεται στο επίκεντρο και συγκεντρώνει επάνω της όλα τα βλέμματα. Τo make the long story short, πρόκειται για ένα group, στο οποίο ανήκουν όσοι έχουν γεννηθεί από το 1990 έως και το 2000, που συνεχώς αποκτά όλο και μεγαλύτερη δυναμική. Τα τελευταία χρόνια τα πιο hot brands και οι οίκοι μόδας κάνουν focus σε αυτή τη γενιά κι αυτό δε συμβαίνει καθόλου τυχαία! Τι έχουν τελικά οι zillennials κι από που αντλούν όλη αυτή τη λάμψη;

Νέα τάξη πραγμάτων!

New Era 

shutterstock-1203628576.jpg

Ξεκινώντας από τα βασικά, πρέπει να ξεκαθαριστεί πως ο όρος zillennials προέκυψε από τον συνδυασμό των millennials και της γενιάς Ζ. Σε αυτή την κατηγορία, ανήκουν όλοι όσοι γεννήθηκαν στα 90s. Σύμφωνα με μία σειρά από έρευνες που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια, πρόκειται για ανθρώπους που μεγάλωσαν και ζουν σε έναν κόσμο που εξελίσσεται πολύ γρήγορα κι αποκτά μία χαοτική μορφή. Αναγκάζονται να ψάξουν μόνοι τους απαντήσεις, προσπαθούν να κατανοήσουν πολλά από αυτά που συμβαίνουν, να αντιληφθούν και να μεταφράσουν συγκεκριμένες καταστάσεις. Οι zillennials αποτελούν σημαντικά κομμάτια μίας νέας πραγματικότητας και σύμφωνα με την οικονομική ιστοσελίδα PYMNTS -εκτός των άλλων- έχουν και μία τεράστια, αγοραστική δύναμη. Πώς το καταφέρνουν αυτό; Αν σκεφτεί κανείς ότι μόνο στις ΗΠΑ, το 1/3 αυτών των ανθρώπων εξακολουθούν να μένουν με την οικογένειά τους τους, τότε η απάντηση είναι -μάλλον- πολύ εύκολη.

Δεν έχουν υπέρογκα έξοδα, αποταμιεύουν κι έχουν τη δυνατότητα να επενδύουν τα χρήματά τους σε luxury items, που σε αντίθετη περίπτωση δε θα μπορούσαν ποτέ να γίνουν δικά τους. Πρόσφατα, προέκυψε από μία μεγάλη έρευνα πως το 48% των Αμερικανών μεταξύ 18 και 29 ετών, μένει ακόμη με τους γονείς του, ενώ το διαδίκτυο και τα social media αποτελούν σημαντικό μέρος της καθημερινότητάς τους. Οι zillennials δε λατρεύουν απλά την τεχνολογία. Δεν μπορούν να ζήσουν χωρίς αυτήν, δεν μπορούν να διαχειριστούν συγκεκριμένες καταστάσεις, δεν είναι λειτουργικοί χωρίς αυτήν. Χάνουν σημαντικό κομμάτι από τη δύναμή τους. Αλληλεπιδρούν μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και κυρίως, αποκτούν πρόσβαση σε πολλά μεγάλα brands και κάνουν δικά τους luxury items, με πολύ μεγαλύτερη ευκολία. Αυτός είναι κι ο λόγος, που τη δεδομένη χρονική στιγμή τους τοποθετεί στην κορυφή της λίστας του αγοραστικού κοινού των διάσημων brands. Σε αυτούς στοχεύουν, αυτό είναι το target group τους κι εκεί, στρέφονται όλα τα βλέμματα.

Δυναμική που συνεχώς αυξάνεται

shutterstock-1426632524.jpg

Οι zillennials έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με μία σειρά από διαφημίσεις και campaigns, που κάνουν δυναμική είσοδο στα smartphones τους και κάπως έτσι, απέκτησαν μία ιδιαίτερη σχέση με τα προϊόντα πολυτελείας. Οι πωλήσεις αυτών των items έχουν αυξηθεί κατακόρυφα τα τελευταία χρόνια και σύμφωνα με έρευνα της Morgan Stanley, οι άνθρωποι που ανήκουν σε αυτή τη new generation αποτελούν το "μυστικό" αυτής της αύξησης. Εξοικονομούν σημαντικά ποσά και τα επενδύουν, ενώ σύμφωνα με έρευνες μέχρι το 2025 θα φτάσουν να αντιπροσωπεύουν ακόμη και το 70% των αγοραστών προϊόντων πολυτελείας παγκοσμίως, ποσοστό που είναι ενδεικτικό της κατάστασης κι έρχεται να λειτουργήσει ως πηξίδα με φόντο το μέλλον.

Οι αναλυτές επισημαίνουν ότι μερικά από τα κύρια και μεγαλύτερα χαρακτηριστικά των εκπροσώπων αυτής της γενιάς είναι η ευελιξία, η στόχευση σε προαγωγές, η αξιοποίηση της τεχνολογίας σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής, αλλά και το balance μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής. Η αγοραστική τους δύναμη αποτελεί οδηγό για πολλές επιχειρήσεις που προσαρμόζουν τις υπηρεσίες τους στις καταναλωτικές ανάγκες αυτής της γενιάς, ενώ ένα ακόμη ισχυρό χαρακτηριστικό τους, είναι το γεγονός ότι έχουν μάθει να μη δεσμεύονται. Η ιδιοκτησία ενός σπιτιού -για παράδειγμα- δεν αποτελεί πρωταρχικό τους στόχο κι οι zillennials έχουν την τάση να αποφεύγουν τα βάρη μιας μακροπρόθεσμης δέσμευσης. Λένε ένα μεγάλο «ναι» στα μεγάλα brands και δε διστάζουν να διαθέσουν ακόμη και τεράστια ποσά. Δεν έχουν όρια, γιατί πολύ απλά μπορούν να το κάνουν!