fbpixel

Search icon
Search
Woman on top: Μαρία Χατζηστεφανή
MAGAZINE

Woman on top: Μαρία Χατζηστεφανή

Η ιδρύτρια του brand καλλυντικών Rodial αποτελεί case study επιτυχημένης επιχειρηματία


Η Μαρία Χατζηστεφανή πήρε μια σημαντική απόφαση πριν 18 χρόνια: να βγει από τη δική της comfort zone, δημιουργώντας τη διεθνούς φήμης εταιρία Rodial. Σήμερα, διανύοντας την πέμπτη δεκαετία της ζωής της, αποδεικνύει, ότι τα μεγάλα success stories γράφονται με όραμα και αυτοπεποίθηση.

"Είμαι ο άνθρωπος που δε θα κάνω κάτι με μισή καρδιά: πηγαίνω για τα “μεγάλα” ή απλώς πάω σπίτι μου». Αυτό δηλώνει η ιδρύτρια του διάσημου brand καλλυντικών Rodial με ορκισμένες οπαδούς διάσημες σταρ, όπως οι Cameron Diaz, Beyoncé, Elle MacPherson, Victoria Beckham κ.ά. Και το απέδειξε, όταν το επιχειρηματικό της ένστικτο εντόπισε την ανάγκη της αγοράς για ένα πολυτελές brand με προϊόντα ομορφιάς, αφού ολοκλήρωσε τις σπουδές της στην Ελλάδα και το εξωτερικό και ξεκίνησε καριέρα ως beauty editor σε περιοδικά, το οποίο και ίδρυσε το 1999 στο Λονδίνο. Το πρώτο της βιβλίο “How To Be An Overnight Success” είναι ένας ύμνος στην εσωτερική δύναμη και την πίστη στον εαυτό και τα όνειρά μας. Ουσιαστικά είναι τα μυστικά της δικής της συνταγής, που τη βοήθησαν να χτίσει την «αυτοκρατορία» της και να θεωρείται case study επιτυχημένης επιχειρηματία. Στη φάση της ζωής της που βρίσκεται αυτήν τη στιγμή δείχνει να ξέρει -καλύτερα από κάθε άλλη περίοδο- τι χρειάζεται για την εξέλιξή της και πώς μπορεί να το κατακτήσει, επιβεβαιώνοντας τον κανόνα ότι τα 40+ είναι η καλύτερη ηλικία για να επενδύεις στις προσωπικές σου  φιλοδοξίες κι επιτυχίες.  

maria-hatzistefanis-launches-first-book.jpg

 GET DOWN TO BUSINESS 

Ύστερα από την καριέρα σας ως beauty editor, ήρθε η σειρά της Rodial. Πώς καταφέρατε να υιοθετήσετε τη φιλοσοφία «there is no box at all» και να σκέφτεστε χωρίς στεγανά;

Πιστεύω ότι όταν κινείσαι προς μια νέα καριέρα ή ξεκινάς τη δική σου επιχείρηση, πρέπει να είσαι αποφασιστικός και να πιστεύεις στον εαυτό σου και τις ιδέες σου. Δημιούργησα τη Rodial, γιατί είδα ένα άνοιγμα στην αγορά για ένα κλινικά αποτελεσματικό brand, με γρήγορη δράση, το οποίο προσφέρει στον πελάτη κάτι περισσότερο από μια παραδοσιακή κρέμα. Νομίζω ότι όταν έχεις μια ιδέα ή ένα σχέδιο στο οποίο πιστεύεις αληθινά, τότε είσαι ικανός να το πραγματοποιήσεις και να το κάνεις να δουλέψει.

Εκτός από σκληρή δουλειά, υπάρχει κάποιο μυστικό επιτυχίας που θα θέλατε να μοιραστείτε μαζί μας;

Η σκληρή δουλειά μπορεί να σε φτάσει μόνο μέχρι ένα σημείο. Το ότι τα προϊόντα μας είναι διαθέσιμα σε 35 χώρες κι έχουν διάσημους θαυμαστές, έγκειται στο ότι είναι πολύ αποτελεσματικά. Οι πελάτες μας είναι πιστοί στα Dragons Blood ή Bee προϊόντα, επειδή βλέπουν ότι έχουν τα αποτελέσματα που υπόσχονται. Πολλά διάσημα ονόματα, όπως Ellie Goulding, Jennifer Lopez, Kim Kardashian, δήλωσαν fans. Οι celebrities, όπως και οποιοσδήποτε άλλος αναζητούν τις τελευταίες καινοτομίες στον χώρο της ομορφιάς.

overnightsuccess.jpg

LET'S TALK ABOUT BEAUTY

Ποια είναι η άποψή σας για την ομορφιά μετά τα 40 και πώς άλλαξε αυτή κατά τη διάρκεια των χρόνων; 

Δε νομίζω ότι η ομορφιά έχει να κάνει με την ηλικία. Αρκεί να ρίξετε μια ματιά σε ανθρώπους, όπως η Jennifer Lopez, η Nicole Kidman ή η Susan Sarandon! Οι  γυναίκες άνω των 40 φροντίζουν τον εαυτό τους, κάνουν γυμναστική, τρώνε σωστά και ακολουθούν τα τελευταία fashion trends. Θέλουν να δείχνουν ωραίες, όσο το ήθελαν και στα 20, και τώρα έχουν τον χρόνο, αλλά και τα χρήματα.

Τι θα συμβουλεύατε μια γυναίκα 40+ για να διατηρήσει τη νεανικότητά της; 

Καλή περιποίηση του δέρματος, υγιεινή διατροφή και άσκηση. Επιπλέον, επαναπροσδιορίστε το hairstyle και το μακιγιάζ σας και βεβαιωθείτε ότι σας κάνουν να δείχνετε φρέσκες. Δώστε περισσότερη βάση σε ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ και κρατήστε ένα πιο casual και αθλητικό look. Less is more!

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΟΝΙΑ ΤΑΛΑΝΤΙΝΟΥ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ GLOW ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ