Ο οίκος Bottega Veneta κυκλοφόρησε τη νέα του καμπάνια με τίτλο "What are Dreams" με πρωταγωνιστή τον Αυστραλό ηθοποιό Jacob Elordi. Από τον Μάιο του 2024 ο δημοφιλής ηθοποιός είναι ο επίσημος brand ambassador του ιταλικού οίκου, έχοντας στην πλάτη του ήδη την πολύ ενδιαφέρουσα καμπάνια "Going Places".
Ο μυστηριώδης χαρακτήρας της καμπάνιας, πέρα από ένα άρτιο καλλιτεχνικό αποτέλεσμα, λειτουργεί έστω και ακούσια ως προωθητικός παράγοντας στις νέες ταινίες του Elordi, τις δύο λογοτεχνικές διασκευές, τον Frankenstein του Guillermo del Toro και του Wuthering Heights από τον Emerald Fennell.

Η φετινή καμπάνια του οίκου "What are Dreams" παρουσιάζει μία σειρά 12 φωτογραφιών και μία ταινία μικρού μήκους δια χειρός του Αμερικανού καταξιωμένου φωτογράφου Duane Michals, μία συνεργασία που τελευταία φορά πραγματοποιήθηκε το 1985 και έρχεται να γεφυρώσει το παρελθόν του brand με το μέλλον της μόδας. Το project που παρουσιάστηκε ξεπερνά τα πλαίσια της τυπικής διαφήμισης και περνά στη δημιουργία ενός μαγικού οπτικοακουστικού έργου που έρχεται να αναδείξει τη λεπτή γραμμή μεταξύ της πραγματικότητας και των ονείρων.
Μια ταινία μικρού μήκους βγαλμένη από όνειρο και φωτογραφίες όλο μυστήριο
Στην ταινία ο Elordi απαγγέλλει το ποίημα του Michals "What are Dreams", το οποίο δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά το 2001 ως κομμάτι του φωτογραφικού βιβλίου του καλλιτέχνη με τίτλο "Questions Without Answers" και θυμίζει τις «μεταμεσονύκτιες ταινίες του μυαλού... όπου τα πράγματα φαίνονται οικεία, αλλά καθόλου ίδια». Ο ηθοποιός κινείται ανάμεσα σε έπιπλα και αέρινα αντικείμενα, παίζοντας με τις σκιές του σπιτιού του φωτογράφου, με τρόπο που φαντάζει σαν να περπατάει σε όνειρο υπό τη μουσική επένδυση ενός πιάνου. Ο Michals ενσωματώνει συχνά στα έργα του το γραπτό στοιχείο ως βασικό συστατικό, κάτι που διακρίνεται και στην ταινία καθώς αποσπάσματα του ποιήματός του εμφανίζονται σε ορισμένες σκηνές, γραμμένα με τον δικό του γραφικό χαρακτήρα.

Σύμφωνα με τον οίκο «Γυρισμένο σε ασπρόμαυρο φόντο στο σπίτι του Michals στη Νέα Υόρκη, το έργο πηγάζει από τη βαθιά σύνδεση του καλλιτέχνη με τον σουρεαλισμό και επιδιώκει να εξερευνήσει το ασυνείδητο, το φανταστικό και το αλλόκοτο. Η σειρά σκηνοθετεί τον Elordi με ποιητικά σκηνικά στοιχεία και μοτίβα, απεικονίζοντας τις μυστηριώδεις και αινιγματικές καταστάσεις που διακρίνουν το έργο του Michals από τη δεκαετία του 1960».
Οι φωτογραφίες και τα πορτρέτα του Elordi αναδεικνύουν ακόμα περισσότερο την αινιγματική ατμόσφαιρα που στοχεύει να περάσει η καμπάνια: κινούμενες κουρτίνες, αιωρούμενες μαριονέτες και φτερά πλαισιώνουν τις μυστηριώδεις πόζες του ηθοποιού, δίνοντας έμφαση στην ουσία: τον ίδιο, την κάμερα και το ανεξήγητο.


Δείτε την ταινία μικρού μήκους:
Φωτογραφίες: Duane Michals for Bottega Veneta
