fbpixel

Search icon
Search
Το υπέροχο lunch του brand Kilian στο Twenty One restaurant για εκλεκτές καλεσμένες
PEOPLE & PARTIES

Το υπέροχο lunch του brand Kilian στο Twenty One restaurant για εκλεκτές καλεσμένες

Μία πολυτελής εμπειρία υψηλής αρωματοποιίας


Με ένα premium lunch στον χώρο του Twenty One Restaurant υποδέχθηκε το brand Kilian δυναμικές γυναίκες από τον επιχειρηματικό κόσμο, προκειμένου να τις μυήσει στο εκλεπτυσμένο σύμπαν του Kilian Hennessy. Οι προσκεκλημένες που έδωσαν το παρών, είχαν τη μοναδική ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον κύριο Σαράντη Τσιμιλίμη, Global Director of Education and Retail Strategy Development του brand, ο οποίος ταξίδεψε από το Λονδίνο αποκλειστικά για να τιμήσει την εκδήλωση με την παρουσία του. 

Ο κύριος Τσιμιλίμης μάγεψε τις καλεσμένες μέσα από τις ενδιαφέρουσες αφηγήσεις του γύρω από το πρόσωπο του ιδρυτή του πολυτελούς οίκου αρωμάτων, αναλύοντας παράλληλα τη φιλοσοφία που τον κάνει τόσο ξεχωριστό. Πιο συγκεκριμένα, η Kilian προσφέρει μία μεγάλη συλλογή αρωμάτων στα πλαίσια τεσσάρων οσφρητικών οικογενειών –The Fresh, The Narcotics, The Cellars και The Smokes, όλα εμπνευσμένα από τα σκοτεινά κελάρια με κονιάκ που καθόρισαν τις παιδικές εμπειρίες του. Το brand εξερευνά τον τρόπο που ένα άρωμα «αγγίζει» δυναμικά, αόρατα και αμετάκλητα εκείνον που το φοράει.

1-pan-0260.jpg
Ελίζα Προβολισιάνου, Δήμητρα Μορισαίου, Ηρώ Βαούτση, Πέπυ Σιούτη, Σαράντης Τσιμιλίμης

Όταν ίδρυσε τον οίκο του , στόχος του Kilian ήταν να επαναφέρει την αρωματοποιία στο επίκεντρο της προσοχής και του θαυμασμού, προκειμένου να αποκτήσει τη δόξα και το σεβασμό που κατείχε στο τέλος του 19ου και στις αρχές του 20ου αιώνα. Για τον ίδιο ήταν πολύ ουσιώδης η διατήρηση της ισορροπίας μεταξύ διαχρονικότητας και των σύγχρονων τάσεων. Το brand αντικατοπτρίζει ιδανικά την προσωπικότητά του και πετυχαίνει αβίαστα την απόλυτη συμμαχία μεταξύ κομψότητας και αδιαπραγμάτευτης πολυτέλειας.

18-pan-0047.jpg

Ο Kilian γαλουχήθηκε σε έναν κόσμο παραδοσιακής γαλλικής φινέτσας. Τιμά την ιστορία της οικογένειας του –προσθέτοντας μια ανατρεπτική ματιά στο δικό του, σύγχρονο όραμα για το γαλλικό άρωμα. Αρχικά, οι μυρωδιές είναι πλούσιες και ζωηρές, έχοντας αναδυθεί από τα κελάρια κονιάκ Hennessy των παιδικών του χρόνων. Η μυρωδιά των δρύινων βαρελιών έχει εμποτιστεί με το άρωμα της ζάχαρης, του αλκοόλ και του ξύλου ενώ έχει εξελιχθεί στη χαρακτηριστική οσφρητική σφραγίδα του οίκου. «Πολύ συχνά έχω την εντύπωση ότι αυτή ακριβώς η μυρωδιά των κελαριών έχει κατακλύσει όλες τις αισθήσεις μου», εξηγεί ο ίδιος.

Φωτογραφία: Studio Panoulis