fbpixel

Search icon
Search
To super ανατρεπτικό pop-up της Schiaparelli στην Shanghai είναι ό,τι καλύτερο θα δείτε σήμερα
FASHION NEWS

To super ανατρεπτικό pop-up της Schiaparelli στην Shanghai είναι ό,τι καλύτερο θα δείτε σήμερα

Με όνομα «Through the Keyhole» στο πολυκατάστημα Plaza 66 θυμίζει σχήμα κλειδαρότρυπας και αποτελεί το πρώτο σημείο πώλησης του οίκου στην Ασία


Σηματοδοτώντας την πρώτη του παρουσία σε σημείο λιανικής πώλησης στην Ασία, ο high-fashion οίκος με έδρα το Παρίσι, παρουσίασε πριν λίγες ημέρες μια pop-up boutique με τίτλο "Through the Keyhole" στο εμπορικό κέντρο Plaza 66 στη Σαγκάη, η οποία μάλιστα θα είναι ανοιχτή στο κοινό έως τις 6 Νοεμβρίου. 

xoris-titlo.jpg

Μέσα στο ανατρεπτικό design της παρουσιάζει τα αξεσουάρ, τα κοσμήματα και τις δημιουργίες υψηλής ραπτικής του creative director Daniel Roseberry, παράλληλα με ready-to-wear κομμάτια του οίκου. Η Delphine Bellini, διευθύνουσα σύμβουλος της Schiaparelli, δήλωσε ότι το concept σχεδιάστηκε για να ταξιδέψει τους επισκέπτες στα ιστορικά σαλόνια του fashion house στην Place Vendôme στο Παρίσι.

«Αυτό το πρώτο project μας στην Κίνα αποτελεί μέρος της παγκόσμιας στρατηγικής μας για την επέκταση της διεθνούς παρουσίας μας, με την ίδια αποφασιστικότητα να προστατεύσουμε τη μοναδικότητα και την αποκλειστικότητα του brand μας», ανέφερε σε δήλωσή της. 

«Λίγα σημεία πώλησης, αλλά σε βασικούς προορισμούς και τοποθεσίες: το να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια εμπειρία που δεν μοιάζει με καμία άλλη, με συνεργάτες όπως το Plaza 66 που μοιράζονται το πάθος μας για άριστη εξυπηρέτηση του κοινού, είναι μια θαυμάσια ευκαιρία», προσέθεσε.

Ο οίκος έχει στήσει μια επίχρυση βιτρίνα σε σχήμα κλειδαρότρυπας στο ισόγειο του εμπορικού κέντρου. Οι υφασμάτινοι τοίχοι του κοσμούνται με τις χαρακτηριστικές λεπτομέρειες της. Οι επισκέπτες περνούν μέσα από ανοίγματα του ιδιαίτερου design της σε έναν χώρο εμπνευσμένο από τον αρχικό εσωτερικό σχεδιασμό που ανέθεσε η ιδρύτρια Elsa Schiaparelli στον αρχιτέκτονα Jean-Michel Frank τη δεκαετία του 1930. Οι ξεναγοί θα είναι διαθέσιμοι για να εξηγήσουν την ιστορία του οίκου, ενώ βίντεο με τον Roseberry να εξηγεί το έργο του θα προβάλλονται σε μια ολόσωμη οθόνη στην άλλη άκρη του χώρου. Εν τω μεταξύ, επιπλέον κομμάτια από τις ready-to-wear συλλογές της Άνοιξης 2024 και του Φθινοπώρου 2024 εκτίθενται στην private suite του εμπορικού κέντρου.

4-S1OdM.jpg

Ο γνωστός γαλλικός οίκος διαθέτει πέντε μόνιμα σημεία πώλησης, συμπεριλαμβανομένων της Place Vendôme και των boutique στο πολυκατάστημα Harrods στο Λονδίνο, του Bergdorf Goodman στη Νέα Υόρκη και των ναυαρχίδων της Neiman Marcus στο Dallas και στο Beverly Hills. Επιπλέον, έχει ανοίξει ένα pop-up store μέχρι τις 31 Ιανουαρίου στο Neiman Marcus NorthPark στο Ντάλας, την ιδιαίτερη πατρίδα του Roseberry, με μια επιλογή αξεσουάρ αποκλειστικά για την περίοδο των γιορτών. Κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, το brand εγκαινίασε επίσης μια pop-up boutique στο Μονακό.

PHOTOS: COURTESY OF SCHIAPARELLI

Πηγή: WWD