fbpixel

Search icon
Search
Το νέο Dior Spa που θα ανοίξει στο Dubai είναι ο απόλυτος προορισμός χαλάρωσης
FASHION NEWS

Το νέο Dior Spa που θα ανοίξει στο Dubai είναι ο απόλυτος προορισμός χαλάρωσης

...και ό,τι άλλο ξεχωρίσαμε μέσα στην εβδομάδα!


O κόσμος της μόδας δε σταματάει ποτέ να γυρνάει και να εξελίσσετε, με νέα πρόσωπα, events, προϊόντα και καινούργιες συνεργασίες να γεμίζουν το calendar μας. Ανακαλύψτε τα πιο αξιοσημείωτα fashion moments της εβδομάδας.

Ο οίκος Dior θα ανοίξει το πρώτο του Spa στο Dubai

dvm474-022-231206-min.webp

Το 4.305 τετραγωνικών μέτρων σπα θα ανοίξει στις 15 Απριλίου, στο Dubai, στην κορυφή του The Lana, ενός ξενοδοχείου της Dorchester Collection. Για μια φυσική πινελιά, ο χώρος θα ζωντανέψει σε απαλές αποχρώσεις του κρεμ και του μπεζ μαζί με το ανοιχτόχρωμο ξύλο. Ωστόσο, θα περιλαμβάνει τόνους του μπλε και του λευκού, καθώς η εσωτερική του διακόσμηση από τον οίκο Gilles & Boissier θα περιλαμβάνει το σχέδιο Toile de Jout του οίκου σε κουβέρτες και βελούδινα μαξιλάρια.

Το σπα πρόκειται να φιλοξενήσει πέντε μονόκλινα δωμάτια μαζί με μια δίκλινη σουίτα. Εκτός όμως από τη διαρρύθμιση και το σχεδιασμό, τα σημαντικότερα σημεία είναι φυσικά το εύρος των υπηρεσιών. Ο κατάλογος των θεραπειών περιλαμβάνει facials για γυναίκες και άνδρες, D-sculpt για σύσφιξη του σώματος, υδροθεραπεία προσώπου και πολλά άλλα. Μια θεραπεία που ξεχωρίζει είναι η Dior Stone Therapy, η οποία χρησιμοποιεί ημιπολύτιμους λίθους, τεχνολογία μικροαπόξεσης και φωτοθεραπεία LED.

Ο χώρος δεν θα ήταν πλήρης χωρίς μερικές προσφορές Dior. Ως εκ τούτου, ο χώρος θα στεγάσει επίσης μια boutique με τις συλλογές Dior L'Or de Vie, Rouge Premier, Dior Prestige και άλλα.

Breitling x Victoria Beckham  

2.png

Το γνωστό fashion icon χαρίζει την υπογραφή του στη συλλογή Chronomat 36 της Breitling. Η Victoria Beckham απογειώνει με το μοναδικό σχεδιαστικό της ταπεραμέντο κάθε κομμάτι της σειράς πολυτελών ρολογιών. Αυτή η άκρως stylish συνεργασία έχει τίτλο "Chronomat Automatic 36 Victoria Beckham", και παρουσιάζει μια limited collection με μόλις 1.500 κομμάτια.

«Το Chronomat είναι ήδη ένα easy to wear ρολόι με κλασικό σχεδιασμό», σχολίασε ο διευθύνων σύμβουλος της Breitling, Georges Kern για τη συνεργασία. «Με το χαρακτηριστικό στιλ της Victoria, αυτή η συλλογή εξελίσσεται στην πιο σύγχρονη και λαμπερή εκδοχή της». 

1.png

Η Beckham, με τη σειρά της, εξέφρασε το θαυμασμό της για τη δημιουργική διαδικασία της Breitling: «Ήταν υπέροχο να βλέπω τη δεξιοτεχνία και την καινοτομία της Breitling να συνδυάζονται με τις ιδέες μου για να δημιουργήσουν κάτι τόσο κομψό και φρέσκο.», ανέφερε.

Η συλλογή Victoria Beckham διατηρεί τα κλασικά χαρακτηριστικά του Chronomat, όπως το μεταλλικό μπρασελέ rouleaux. Αυτό συνδυάζεται με τις εκλεπτυσμένες νέες χρωματικές επιλογές εμπνευσμένες από την παλέτα της Beckham για την Άνοιξη/Καλοκαίρι του 2024, όπως η μέντα, το σκούρο μπλε, το γκρι και η απόχρωση της άμμου. Από το ρολόι επίσης δεν λείπουν τα χαρακτηριστικά αρχικά της designer κι επιχειρηματία, VB. A must-want! 

Ανακαλύψτε περισσότερα εδώ.

Η νέα ultra light cashmere collection της Intimissimi είναι εδώ

l7cwbfx5.jpeg

Η πιο πολύτιμη και αγαπημένη ίνα της Intimissimi, η Ultralight with Cashmere, επιστρέφει με νέα χρώματα για τη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024. 

Άνετη και απαλή στο δέρμα, η Ultralight with Cashmere θεωρείται η απόλυτη must-have επιλογή για τη γκαρνταρόμπα κάθε γυναίκας, χάρη στην αίσθηση ελαφρότητας και ζεστασιάς που χαρίζει.Ένας συνδυασμός από πολύτιμες ίνες, modal και κασμίρ, που κάνει τα ενδύματα της σειράς μοναδικά και ιδανικά να φορεθούν σε διάφορες περιστάσεις: μέσα από τα ρούχα τις κρύες μέρες του χειμώνα, αλλά κυρίως έτσι ώστε να φαίνονται μέσα από κάποιο τζάκετ, με κάποια ζακέτα ή και μόνα τους.

Κλασικά cut μοντέλα, με στρογγυλή λαιμόκοψη, V ή ζιβάγκο, με ή χωρίς δαντέλα, επανέρχονται για τη σεζόν σε μια νέα παλέτα χρωμάτων που κολακεύει τα βασικά χρώματα με τις πιο trendy αποχρώσεις της σεζόν, όπως το Morning Pink, Glowing Green, Dreamy Blue, Glacier Green και Dusty Lily.

Η ευχάριστη άνεση στο δέρμα, η θηλυκή διαφάνεια και τα διαφορετικά στυλ και χρώματα, κάνουν τα Ultralight with Cashmere ένα μοναδικό ένδυμα που μπορείτε να βρείτε μόνο στην Intimissimi, σχεδιασμένο για όλες τις γυναίκες που τους αρέσει να νιώθουν άνετες κάθε μέρα, σε όλες τις περιστάσεις.

Η νέα συλλογή της OMEGA είναι αφιερωμένη στην Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου

omega-tresor-family.jpg

Η OMEGA αποκαλύπτει τη νέα της σειρά με τα απαστράπτοντα ρολόγια Mini Trésor, για όσους αναζητούν ένα μοναδικό και γεμάτο νόημα δώρο για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Αυτή η ρομαντική επιλογή προσφέρει πέντε ιδιαίτερα μοντέλα, το καθένα φτιαγμένο με τα δικά του χαρακτηριστικά χρώματα και έναν ιδιαίτερο συνδυασμό πολυτελών υλικών.

Το πιο αξιοσημείωτο είναι ότι κάθε ένα από τα μοντέλα συνοδεύεται από ένα μοναδικό λουράκι, με ένα σαγηνευτικό μοτίβο που το κάνει να ξεχωρίζει. Όπως υποδηλώνει το όνομά τους, το μικρό τους μέγεθος 26 mm προσφέρει διακριτική και εκλεπτυσμένη εμφάνιση στον καρπό, ωστόσο η επένδυση από διαμάντια και οι χαρακτηριστικοί λατινικοί αριθμοί προσδίδουν σε κάθε σχέδιο μια ιδιαίτερη εμφάνιση. Επίσης, ένα κοινό χαρακτηριστικό σε όλα τα ρολόγια είναι το πίσω μέρος της κάσας με καθρέφτη όπου υπάρχει το μοτίβο «Her Time» και η κορώνα στη θέση 3, χαραγμένη με ένα λουλούδι OMEGA σε κόκκινο υβριδικό κεραμικό υλικό και διακοσμημένη με ένα διαμάντι.

Για να προσθέσει ακόμα πιο ιδιαίτερο στιλ σε αυτά τα ρολόγια ως επιλογή για δώρο, η OMEGA συνδύασε καθένα από αυτά με ένα μπρασελέ από τη συλλογή κοσμημάτων της επωνυμίας. Από σχέδια λουλουδιών μέχρι μοτίβα με αστέρια, αυτά τα γοητευτικά αξεσουάρ από ανάμεικτα υλικά θα μπορούσαν να αποτελέσουν το απόλυτο τελικό φινίρισμα των ρολογιών αυτών.

Τα πρόσωπα της MCM για τη σεζόν SS24: H Cara Delevingne και ο Xu Meen

mcm-ss24-campaign-01.jpg

Ο προοδευτικός Γερμανικός οίκος MCM λανσάρει την καμπάνια για τη σεζόν SS24 με έναν αέρα νεανικό και ανεξάρτητο. Το μοντέλο και ηθοποιός, Cara Delevingne, η οποία είναι γνωστή στο κοινό ότι σπάει τα όρια, αλλά και το διάσημο μοντέλο Xu Meen, αποτυπώνουν τη νοοτροπία του οίκου, στη νέα καμπάνια, η οποία επικεντρώνεται στη δυναμικότητα και τη διαφορετικότητα.

Η καμπάνια απαθανατίζει μια ζωή εν κινήσει, αναδεικνύοντας την αισιοδοξία και την κληρονομιά του οίκου, η οποία σπάει τους κανόνες, με κύριο στόχο να κοιτάει μόνο μπροστά. Μια συνεργασία από πρόσωπα της μόδας και ταλέντα του σήμερα και του μέλλοντος, η ομάδα πίσω από την καμπάνια για τη σεζόν SS24 αποτελείται από θρυλικούς και αγαπημένους καλλιτέχνες και επαγγελματίες του χώρου, όπως ο φωτογράφος Craig McDean, ο στυλίστας Karl Templer, η Makeup Artist Pat McGrath και ο Hairstylist Guido Palau μας εκπλήσσουν υπό τις δημιουργικές ιδέες του Fabien Baron. To αποτέλεσμα είναι μια τολμηρή έκρηξη της σύγχρονης λάμψης, διατηρώντας το coolness της κλασσικής μόδας.

«Η καμπάνια αυτή είναι άμεσα συνδεδεμένη με τον στόχο μας, ο οποίος είναι να εμπνεύσουμε και να εφοδιάσουμε τον 21ο αιώνα με άτομα τα οποία είναι ανεξάρτητα και έχουν θέληση να ζήσουν την ζωή τους με επαναστατικότητα, εμπνέοντας έτσι ένα παγκόσμιο εκλεπτυσμένο κίνημα. Ο οίκος δημιουργήθηκε για τους ανθρώπους που έχουν την επιθυμία να κάνουν τη διαφορά και να ζήσουν τη ζωή τους όπως εκείνοι την φαντάζονται, με βασικό γνώμονα τη συνεχής ανακάλυψη και δημιουργία». Sabine Brunner, President and Brand & Commercial Officer, MCM

Η κολεξιόν SS24 δημιουργήθηκε με μία απλή προσέγγιση της καθημερινότητας , συμπεριλαμβάνοντας μια μεγάλη συλλογή με ready-to-wear αξεσουάρ και υποδήματα. Δίνεται έμφαση στην κινητικότητα και «θολώνεται» η γραμμή μεταξύ του ελεύθερου χρόνου και της επαγγελματικής ενδυμασίας. Αισθητικές και στιλ τα οποία μπορούν να φορεθούν ανά πάσα στιγμή, δημιουργούνται με ένα πολύπλευρο και διαφορετικό ύφος.

Τα highlights της συλλογής περιλαμβάνουν την XL Visetos Diamond Tote, τη μικρή Aren Shouler Bag, το μεσαίο Starck Tennis Backpack, την Tennis sling bag και την μικρή Ella Boston Bag σε Lauretos. Φωτεινά λευκά tops, σπορ παλτό και κομψά σακάκια σμόκιν ολοκληρώνουν τη συλλογή για σύνολα από το πρωί μέχρι το βράδυ, με απαράμιλλο στυλ. Ένα head to toe MCM look με διαφορετικά footwear για κάθε περίσταση.

Η Louis Vuitton και το επερχόμενο βιβλίο της "Perfume Atlas" 

screenshot-2024-01-31-at-54543-pm.png

Η Louis Vuitton έδειξε ένα sneak peek ενός βιβλίου 380 σελίδων που προσφέρει μια σπάνια ματιά στο εσωτερικό της αρωματικής ικανότητας του αρχι-αρωματοποιού του γαλλικού οίκου Jacques Cavallier-Belletrud, με τίτλο Louis Vuitton: Vuitton: A Perfume Atlas.

"Αυτό το βιβλίο εξερευνά τις πηγές των πρώτων υλών, τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για τη συγκομιδή τους και τον τρόπο με τον οποίο τα αιθέρια έλαια εξάγονται, αποστάζονται και συντίθενται για τη δημιουργία νέων και πολύπλοκων αρωμάτων", αναφέρει η επίσημη περιγραφή του εκδότη Theames & Hudson. Οι εκδόσεις καλύπτουν όλους τους τύπους πηγών αρωμάτων, από την κινεζική μανόλια και τον οσμάνθο μέχρι την ινδική τουμπερόζα και το γιασεμί.

Το collaboration sacai x Carhartt είναι γεγονός

sacai-carhartt.jpg

Η τελευταία συνεργασία Carhartt WIP της σχεδιάστριας Chitose Abe με την Carhartt αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά στην πασαρέλα του sacai για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 τον Ιούνιο του περασμένου έτους και είναι επιτέλους (σχεδόν) έτοιμη να κάνει το επίσημο launch της.

Η σειρά γίνεται ένα ενδυματολογικό μείγμα για τα υφάσματα επίσημων ενδυμάτων που φέρουν την υπογραφή της sacai και τα κλασικά, ανθεκτικά υλικά της Carhartt WIP. Τα δύο υφάσματα "κολλάνε" μεταξύ τους για να σχηματίσουν σύνολα που φαίνονται inside-out, εσκεμμένα. Αυτή η υβριδική εμφάνιση αποτελεί τον πυρήνα των κωδικών της sacai, η οποία εδώ και καιρό υπερασπίζεται την αντίθεση. Εδώ, αυτοί περιλαμβάνουν τα μαύρα και τα γκρι απέναντι στα καφέ και τα πράσινα.

Στη συλλογή θα βρείτε μια πληθώρα από ευρηματικές σιλουέτες. Μεταξύ αυτών, τα αναστρέψιμα μπουφάν παραπέμπουν στην υπογραφή της μόδας Carhartt WIP. Η δεύτερη συλλογή sacai x Carhartt WIP θα κυκλοφορήσει στις 2 Φεβρουαρίου στην Κίνα και το Χονγκ Κονγκ. Στη συνέχεια, η συλλογή θα λανσαριστεί σε παγκόσμιο επίπεδο λίγο αργότερα.