fbpixel

Search icon
Search
Το λαμπερό party της Wella Company ήταν αφιερωμένο στο θάρρος για αλλαγή και στη μαγεία πίσω από αυτήν
PEOPLE & MOMENTS

Το λαμπερό party της Wella Company ήταν αφιερωμένο στο θάρρος για αλλαγή και στη μαγεία πίσω από αυτήν

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η εταιρεία γιόρτασε τη δύναμη του χαρτοφυλακίου της με τον καλύτερο τρόπο


Την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου στο Cabaret Athens στο Μαρούσι, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία μια ξεχωριστή βραδιά με λαμπερούς καλεσμένους, εκπροσώπους του Τύπου και opinion leaders, το #TheGoldenHourEvent.

mal-2555.jpg

H Wella Company, η οποία φέτος συμπληρώνει τρία χρόνια ως αυτόνομη εταιρεία -διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο εμβληματικών professional και retail εμπορικών σημάτων μαλλιών, άκρων και ομορφιάς, συμπεριλαμβανομένων των Wella Professionals, O·P·I, ghd, Briogeo, Nioxin, Sebastian Professional και Clairol- διοργάνωσε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ένα party υψηλής αισθητικής με στόχο να γιορτάσει τη δύναμη του χαρτοφυλακίου της αλλά και το θάρρος και τη μαγεία που κρύβεται πίσω από κάθε αλλαγή. 

A night to remember

mal-3233.jpg

H εκδήλωση είχε στόχο την παρουσίαση των νέων λανσαρισμάτων στις κατηγορίες επαγγελματικής περιποίησης μαλλιών και άκρων, styling για όλους και την ανάδειξη του κοινωνικού προσώπου της Wella Company. Η εταιρική κληρονομιά της Wella Company, εδώ και πάνω από 140 χρόνια, είναι η επαγγελματική ομορφιά και η δημιουργία προϊόντων που προσφέρουν ανώτερη ποιότητα, προσθέτοντας παράλληλα τη διάσταση της ανάδειξης της προσωπικής ομορφιάς ενός ατόμου και την έκφραση της δικής του αλήθειας μέσω αυτής.

iosif-koytsoylinis-maria-mpekatwroy-2.jpg
Ιωσήφ Κουτσουλίνης & Μαρία Μπεκατώρου

O Ιωσήφ Κουτσουλίνης, Head of Marketing & Communications καλωσόρισε το κοινό, ενώ μαζί με την Ελίζα Χρυσοπούλου, Brand Manager παρουσίασαν τα εξής:

  • Την Ultimate Smooth της Wella Professionals! Περιποίηση ακαταμάχητης λείανσης, απαλότητας και θρέψης μαλλιών. Θρέψη σε 30 δευτερόλεπτα - λείανση & απαλότητα που διαρκεί έως 3 ημέρες. H Wella Professionals έχει πλέον καθιερώσει τα απαραίτητα διαπιστευτήρια του επαγγελματικού χρώματος και συνεχίζει να αποτελεί το Νο. 1 Salon Color Brand στον κόσμο
  • Τη νέα υβριδική σειρά styling Wellaflex 7-in-1 Style & Nourish! Πρόκειται για μία ολοκληρωμένη πρόταση προϊόντων με πολλαπλά οφέλη. Όλα σε ένα και ένα για κάθε τύπο μαλλιών
  • Το σύστημα No.Breaker της Sebastian Professional, το οποίο είναι μία σειρά εντατικής περιποίησης για τα μαλλιά που δημιουργεί δεσμούς και τα προετοιμάζει για το styling, χωρίς συμβιβασμούς στο στιλ
  • Την επαναπροσδιορισμένη κορυφαία σειρά περιποίησης Luxe Oil του System Professional που αποτελείται από πολυτελή έλαια, για θρέψη και αναζωογόνηση των μαλλιών
  • Το nioxin® ως το #1 επαγγελματικό brand για πιο πλούσια, πιο γεμάτα στην όψη μαλλιά, το οποίο επανασυστήνεται με νέα, ανανεωμένη ταυτότητα

New Era 

Από την πλευρά της, η OPI, η οποία ανήκει στο χαρτοφυλάκιο της Wella Company και αποτελεί το No. 1 Professional Nail Salon Brand παγκοσμίως, έχει ανακοινώσει το επαναλανσάρισμα του GelColor με βελτιωμένο σύστημα τεχνολογίας Intelli-Gel™, προσφέροντας ενισχυμένο χρώμα και λάμψη. Επιπλέον, η βελτιωμένη σειρά Infinite Shine® με τεχνολογία προ-πολυμερισμένου gel, «κλειδώνει» στα νύχια και διασφαλίζει εκπληκτική αντοχή έως και 11 ημέρες, με εύκολη αφαίρεση χωρίς φθορές.

basiliki-kapari-director-people-bp-1.jpg
Βασιλική Κάπαρη Director, People BP

Η Βασιλική Κάπαρη, Director People Business Partner της εταιρείας, παρουσίασε την πολύπλευρη και σταθερή επιδίωξη της Wella Company να παραμένει μια εταιρεία με ξεκάθαρο σκοπό, ενσωματώνοντας στον πυρήνα της το ESG (Environment, Social, Governance / Περιβάλλον, Κοινωνία, Διακυβέρνηση). Αποτελεί άλλωστε κορυφαία φιλοδοξία της #wellafamily να ταυτίζεται με τη δύναμη της θετικής αλλαγής για την ελληνική κοινότητα εργαζομένων της αλλά και να εμπνέει καταναλωτές και επαγγελματίες ομορφιάς μέσω των επωνυμιών της να δείχνουν, να αισθάνονται και να είναι ο πραγματικός τους εαυτός.

For a good cause 

georghia-paraskhoy.jpg
Γεωργία Παράσχου

Υπερήφανη στιγμή της βραδιάς ήταν η παρουσίαση των αποτελεσμάτων του 1ου χρόνου κοινωνικής συνεργασίας των Wella Company x Humanity Greece. Η Γεωργία Παράσχου, Founder & CEO της εθελοντικής οργάνωσης ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους για τα προγράμματα και τις δράσεις που υλοποιήθηκαν το ημερολογιακό έτος 2024 για την ενίσχυση της ποιότητας ζωής και της στήριξης των οικονομικά ευάλωτων συνανθρώπων μας σε πανελλαδική εμβέλεια. Ενδεικτικά:

  • Ετήσια κάλυψη των λειτουργικών εξόδων του Εθελοντικού Συντονιστικού Κέντρου
  • Μηνιαία στήριξη άνω των 1100 οικογενειών (μητρώο ωφελούμενων)
  • Προσφορά άνω των 13200 πακέτων στήριξης σε συνανθρώπους που έχουν ανάγκη, συμπεριλαμβάνοντας προϊόντα μαλλιών & άκρων συνολικής αξίας άνω των 149000€.
  • Δωρεά ατομικών καρτών αξίας 100€ έκαστος σε 200 πληγέντες των χωριών της Θεσσαλίας

Με κεντρικό μότο «Change Lifes & Futures» Wella Company με το Humanity Greece συνεχίζουν τις δράσεις εξάλειψης φτώχειας το 2025 διαμορφώνοντας ένα αξιοπρεπές περιβάλλον για τους πολίτες, τις πληγείσες οικογένειες και το μέλλον που όλοι μοιραζόμαστε.

Last but not least 

ivi-adamoy-3.jpg
Ήβη Αδάμου

Η λαμπερή βραδιά κορυφώθηκε με την άκρως εντυπωσιακή εμφάνιση της Ήβης Αδάμου. Η Ήβη αποτελεί μία εκ των πιο σταθερών πρέσβειρών του μηνύματος της Wella Company. Η εικόνα καθενός μας είναι μια δήλωση και ένα πλήρες φάσμα έκφρασης που αντιπροσωπεύει κάθε άνθρωπο και έχει τη δύναμη να δηλώσει την ξεχωριστή και μοναδική αλήθεια του.

Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την Wella Company μπορείτε να βρείτε εδώ: www.wellacompany.com

Ανακαλύψτε περισσότερες εικόνες από τη λαμπερή βραδιά στη gallery!
Κεντρική Φωτογραφία: Ιωσήφ Κουτσουλίνης Head of Marketing & Communications