Armani Privé
Σαγηνευτική και μυστηριώδης, η συλλογή Haute Couture Φθινόπωρο/Χειμώνας 2023 του Giorgio Armani Privé επαναπροσδιορίζει το λουλούδι/σύμβολο της αγάπης χωρίς να καταφεύγει στον τετριμμένο ρομαντισμό. Στο σαλόνι του Giorgio Armani Privé, ο οίκος υποστήριξε ότι το βοτανικό μοτίβο δεν είναι μόνο μια δήλωση αγάπης.
Τα μπλέιζερ που ήταν κομμένα σε στιλ σμόκιν, είχαν μεταλλικές αποχρώσεις, που θύμιζαν την αίσθηση της αντανάκλασης του φεγγαριού, αφήνοντας όμως αρκετό χώρο για ένα floral διακοσμητικό να ξεπροβάλλει μέσα από το πέτο. Τα σαμπανιζέ παντελόνια ήταν κομμένα με ακριβή ρευστότητα για να δημιουργούν την αίσθηση της συνεχούς κίνησης. Αργότερα, μετά από μια σταθερή επίδειξη του ρεπερτορίου του κ. Armani με τα απαλά κοστούμια, το κόκκινο τριαντάφυλλο έγινε πιο εμφανές, ανάγλυφο σε παντελόνια από ζακάρ, κεντημένο με παχιές, διακοσμητικές πούλιες σε φορέματα ή καρφιτσωμένο, πιο ευδιάκριτα, ως γυαλιστερά, λακαρισμένα λουλούδια.
Αντί να επηρεάζεται από τις τάσεις, ο Giorgio Armani Privé παρέχει υπερτονισμένη φινέτσα. Τα σχέδια ήταν έντονα, πολυτελή και αστραφτερά. Στη βάση της συλλογής ήταν η σταθερή απόφαση για επιμήκεις σιλουέτες και ένα "ταξίδι από τη Δύση στην Ανατολή". Για το τελευταίο, χρησιμοποιήθηκαν παραδοσιακές τεχνικές κεντήματος για να συγχωνευθούν οι δύο αυτοί πολιτισμοί με ανατολικές σιλουέτες που συνδυάστηκαν με δυτικά ενδυματολογικά βασικά στοιχεία.
Με μια ελαφρώς υπερβολική συλλογή, παραπέμποντας στα γεμάτα παγιέτες φορέματα της δεκαετίας του '20, μπορούμε να πούμε πως συνολικά οι περίτεχνες λεπτομέρειες παρείχαν μια ανάπαυλα από τη συγκρατημένη και μίνιμαλ αισθητική της "ήσυχης πολυτέλειας" που είδαμε να κατακλύζει τις πασαρέλες τις τελευταίες σεζόν.
Alexander Vauthier Fall 2023 Couture
Ο Alexandre Vauthier χάραξε μια διαφορετική διαδρομή για την υψηλή ραπτική, εγκαταλείποντας τη λάμψη της ανοιξιάτικης εμφάνισής του υπέρ των καθαρών σχημάτων που βασίζονται στη μαεστρία του στο κόψιμο, αντικαθιστώντας τα ατίθασα χρώματα με πυκνές αποχρώσεις του μαύρου και τους πληθωρικούς όγκους με κοφτερές σιλουέτες.
Ο Vauthier επανεξέτασε το ρεπερτόριό του "αναζητώντας νηφαλιότητα και γοητεία", είπε. Διάλεξε μοντέλα όπως η Karmen Pedaru, η Carmen Kass, η Élise Crombez, η Georgina Grenville, "γυναίκες που ξέρουν πώς να περπατούν", που αγκαλιάζουν την ηλικία τους, ενώ εξακολουθούν να είναι εκπληκτικά όμορφες με σχεδόν καθόλου μακιγιάζ και τα μαλλιά απλά τραβηγμένα πίσω.
Ο Vauthier είναι αριστοτέχνης ράφτης και αυτή η συλλογή ήταν η απόδειξη της ικανότητάς του να γίνεται εφευρετικός με τα εργαλεία της υψηλής ραπτικής - το κόψιμο, την κατασκευή, την εκτέλεση, το savoir faire. Ενώ παρέμεινε σε μια λεπτή, μακρόστενη σιλουέτα, έπαιξε με παραλλαγές του ντραπέ, ασυνήθιστες ασυμμετρίες, συρμούς και κάπες για να προσθέσει αισθησιασμό και δράμα σε μακριά ρευστά φορέματα ή σε μπλούζες που φοριούνται με στενά παντελόνια.
Η επιδειξιομανία είναι βαθιά ριζωμένη στα γονίδια μόδας του Vauthier- υπήρχαν μια σειρά από showstoppers που έδωσαν ρυθμό στη συλλογή, όπως ένα μαύρο ελαστικό κορμάκι του οποίου η πλάτη επεκτεινόταν σε μια φουσκωτή κάπα στολισμένη με μικροσκοπικές ασημένιες χάντρες. Οι αναλαμπές από χάλκινο και χρυσό λαμέ, βολάν που ξεπηδούσαν από στενά εφαρμοστά μπλουζάκια που φοριούνταν με λεπτά πλισέ κολάν είχαν μεγάλη οπτική απήχηση.