Το brand, LOLA, αποτελεί ορόσημο της ελληνικής μόδας - καθώς 50 χρόνια μετά τη δημιουργία του, οι συλλογές του συνεχίζουν και αποπνέουν μια διαχρονική κομψότητα, από γενιά σε γενιά. Το ελληνικό brand έχει μακρά ιστορία, που δημιουργήθηκε μέσα από την αγάπη για τη μόδα, την επίμονη δουλειά και το πάθος για την εξειδίκευση. Ξεχωρίζει γιατί δίνει έμφαση στην υψηλή ποιότητα, τις λιτές γραμμές, τους απρόσμενους συνδυασμούς και τις εκλεπτυσμένες λεπτομέρειες. Εκτός αυτών, η LOLA είναι προσηλωμένη στις αξίες της ηθικής και βιώσιμης μόδας και εδώ και 50 χρόνια προσπαθεί να αφήσει το θετικό της αποτύπωμα στην οικονομική και κοινωνική ζωή. Πρόκειται για το go-to quiet luxury brand καθώς υποστηρίζει απόλυτα στην ισορροπία μεταξύ φυσικής κομψότητας και καθημερινής άνεσης.
Η ιστορία του brand
Στα τέλη της δεκαετίας του '60, η Λόλα Τσονωνά, μια πετυχημένη μοδίστρα με εκλεπτυσμένο γούστο, παντρεύτηκε τον Γρηγόρη Γιαλαμά, έναν γεννημένο έμπορο, και μαζί εξέλιξαν το ταλέντο της σε μια πρωτοπόρα επιχείρηση. Σε μια εποχή που οι περισσότερες γυναίκες ακόμα ράβονταν, είχαν την ιδέα να δημιουργήσουν μια μικρή συλλογή με φούστες, τις οποίες θα προωθούσαν σε καταστήματα του κέντρου της Αθήνας. Έτσι, η Λόλα δημιούργησε την περίφημη μίνι φούστα της, που ράφτηκε σε ροζ μπουκλέ ύφασμα και έγινε αμέσως περιζήτητη. Αυτή η επιτυχία τούς έδωσε τη δύναμη να ιδρύσουν το 1973 την πρώτη ελληνική εταιρία pret a porter στην Ελλάδα, που διέθετε ολοκληρωμένες συλλογές αποκλειστικά και μόνο στα καταστήματά της.
Έκτοτε, η LOLA δεν σταμάτησε να εξελίσσεται και να πρωτοπορεί. Με επιδείξεις μόδας, από τη δεκαετία του '80, με εκδόσεις περιοδικών ανά σεζόν, με επίμονη στόχευση στην υψηλή ποιότητα σε όλα τα επίπεδα, μεγάλωσε και μεγαλώνει ντύνοντας ήδη τρεις γενιές Ελληνίδων.
The Celebration
Στο πλαίσιο του εορτασμού, το fashion brand διοργάνωσε μία επετειακή έκθεση, η οποία μέσα από την αφήγηση της εξέλιξης του "Little Black Dress" διηγήθηκε την ιστορία του, αλλά και της οικογένειας που βρίσκεται πίσω από την επιτυχία του.
Πιο συγκεκριμένα η έκθεση έλαβε χώρα καθόλη τη διάρκεια του Ιανουαρίου στο κατάστημα του Αμαρουσίου. Η Αναστασία και η Φωτεινή Γιαλαμά μοιράστηκαν την ιστορία της εταιρείας αλλά και της οικογένειάς τους με εκθεσιακές δημιουργίες που χρονολογούνταν από το 1960 μέχρι και σήμερα, με φωτογραφίες και προσωπικά αντικείμενα τόσο από τους ιδρυτές, Λόλα και Γρηγόρη όσο και από την οικογένεια Γιαλαμά εν γένει.
Το brand συνεχίζει να πραγματοποιεί συναρπαστικές, νέες ενέργειες και συνεργασίες, όπως για παράδειγμα το επετειακό ολομέταξο μαντήλι που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία Mantility και μπορείτε να βρείτε στα καταστήματα LOLA.
Πλέον μπορείτε να ανακαλύψετε μέρος της collection σε ένα νέο Corner στο attica της Τσιμισκή!
Info: Ανακαλύψτε το δίκτυο καταστημάτων LOLA στο lola.gr
Instagram: @lola_official_gr