Σε μια εποχή υπερβολικής ταχύτητας, το ελληνικό fashion & lifestyle brand AOS απαντά με μια συλλογή που υμνεί τη δύναμη της παύσης, της σιωπής και της διαχρονικής κομψότητας. Η νέα SS25 collection “Ethereal Lines” αποτελεί μια ωδή στη minimal αισθητική, ενσωματώνοντας καθαρές γραμμές, ήπιους χρωματικούς τόνους και υφάσματα που «αναπνέουν», όπως το βαμβάκι, το ραμί και το λινό.
The collection


Η συλλογή αποτυπώνει μία μοντέρνα ερμηνεία του quiet luxury, μέσα από κομμάτια που ισορροπούν ανάμεσα στην απλότητα και την υψηλή ραπτική. Με βασικά στοιχεία τις ρευστές γραμμές, τις ασυμμετρίες και τις αποδομημένες φόρμες, τα ρούχα του AOS συνθέτουν μια γκαρνταρόμπα που προσαρμόζεται ευέλικτα σε κάθε στιγμή της ημέρας, από το πρωί έως το βράδυ. Τα statement designs όπως το Artisan top, το παντελόνι Veridian και το φόρεμα Ethereal Column ενσαρκώνουν τη φιλοσοφία του brand, η οποία βασίζεται στην «ήσυχη» κομψότητα που δεν υποκύπτει σε υπερβολές.


The color palette
Η χρωματική παλέτα της “Ethereal Lines” ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία. Το διαχρονικό λευκό και μαύρο συναντούν classy αποχρώσεις του μπεζ, ενώ διακριτικοί καλοκαιρινοί τόνοι όπως το κίτρινο, το dusty pink, το σομόν και γαλάζιο χαρίζουν δροσιά και φως. Τα look ολοκληρώνονται με σοφιστικέ τσάντες και oversized κοσμήματα, που προσδίδουν την απαραίτητη ένταση χωρίς να χάνεται η αρμονία.





Η νέα καλοκαιρινή συλλογή του AOS ακολουθεί πιστά τις αρχές του brand για βιωσιμότητα, απλότητα και συμπερίληψη. Κάθε δημιουργία χαρακτηρίζεται από διαχρονικότητα και από τη less is more φιλοσοφία, η οποία μπορεί να είναι τόσο updated όσο και all time classic.
The best choices
AOS x notos Thessaloniki - A new pop-up corner

Tο AOS προσγειώνεται στη Θεσσαλονίκη και γιορτάζει μια σημαντική συνεργασία με το notos στη Θεσσαλονίκη, εγκαινιάζοντας ένα pop-up corner στο εμβληματικό πολυκατάστημα της Στοάς Χιρς, έως τις 24 Οκτωβρίου. Η ενέργεια αυτή αποτελεί ένα ακόμη βήμα εξωστρέφειας για το brand που έχει καθιερωθεί στην ελληνική fashion σκηνή για την αυθεντικότητα και τη διακριτική του παρουσία.
Το όνομα AOS, που προέρχεται από την έκφραση Absence of Sonance - απουσία ηχηρότητας -, αποτυπώνει εύστοχα την ουσία του brand, ότι η κομψότητα δεν χρειάζεται να είναι θορυβώδης. Στη Θεσσαλονίκη, αυτή η φιλοσοφία μεταφράζεται σε μια συλλεκτική capsule σειρά ειδικά σχεδιασμένη για την πόλη, εμπνευσμένη από το πιο αυθεντικό σύμβολο της καθημερινότητάς της που δεν είναι άλλο από το κουλούρι Θεσσαλονίκης.
Η limited edition που παρουσιάζεται στο pop-up corner του notos περιλαμβάνει tote bags, καπέλα και T-shirts, όπου το κουλούρι αποτυπώνεται με παιχνιδιάρικο αλλά κομψό τρόπο, συνδυάζοντας την παράδοση με το σύγχρονο design.

Η νέα αυτή συνεργασία, η οποία χαρίζει fashionable αέρα στη Θεσσαλονίκη κέντρισε το ενδιαφέρον από την πρώτη κιόλας ημέρα. Το κουλούρι ήταν ο πρωταγωνιστής κατά τη διάρκεια των εγκαινίων. Πιο συγκεκριμένα, προσφέρθηκε στους επισκέπτες ως «καλωσόρισμα», γεφυρώνοντας την τοπική κουλτούρα με τη αυθεντική shopping εμπειρία.
Infos:
AOS Pop Up @notos: Τσιμισκή 24 & Μητροπόλεως 31, Θεσσαλονίκη
Website: aosconcept.com
Instagram: @aosconcept
Facebook: @aosconcept
Credits καμπάνιας:
Φωτογραφίες: Πάνος Δάβιος
Φωτογραφίες st.life: Στέφανος Οικονομάκης
Βοηθός φωτογράφου: Δημήτρης Μαντζανίδης
Μακιγιάζ και μαλλιά: Χριστίνα Ζώη
Μοντέλα: Έστερ Μαστρογιάννη, Έντουαρντ Στεργίου @ Ace Models
Καλλιτεχνική διεύθυνση, παραγωγή, συντονισμός: NEWNESS Agency