fbpixel

Search icon
Search
Το brand Y/Project αποχαιρετά για πάντα τον κόσμο της μόδας
FASHION NEWS

Το brand Y/Project αποχαιρετά για πάντα τον κόσμο της μόδας

Κι ό,τι άλλο ξεχωρίσαμε την εβδομάδα που μας πέρασε


Το νέο έτος έχει μπει δυναμικά στον κόσμο της μόδας, καθώς το ένα νέο διαδέχεται το άλλο. Η πρώτη επίσημη βδομάδα του Ιανουαρίου μας επιφύλαξε νέες καμπάνιες, καινούρια πρόσωπα, εντυπωσιακές συλλογές αλλά και ένα δυσάρεστο νέο. 

Ανακαλύψτε τα παρακάτω!

Y/Project - Closing down 

fio0063.webp
Y/Project F/W22

Ο παριζιάνικος οίκος μόδας Y/Project ανακοίνωσε επίσημα ότι σταματά τις δραστηριότητές του. Σε δήλωση στο WWD, η εταιρεία ανακοίνωσε: «Μετά από 14 παραγωγικά χρόνια, το Y/Project πήρε τη δύσκολη απόφαση να σταματήσει τη λειτουργία του». Η είδηση έρχεται μετά την αποτυχία της εταιρείας να βρει αγοραστή από τότε που τέθηκε προς πώληση πέρυσι. Το brand αναζητούσε πιθανό αγοραστή μετά την αποχώρηση του Glenn Martens από τη θέση του δημιουργικού διευθυντή και τον θάνατο του συνιδρυτή Gilles Elalouf. Το Y/Project ιδρύθηκε από τους Gilles Elalouf και τον εκλιπόντα Yohan Serfaty. Μετά τον θάνατο του Gilles Elalouf, το brand τέθηκε υπό διαχείριση από εμπορικό δικαστήριο του Παρισιού. 

Ο Martens ήταν δημιουργικός διευθυντής του Y/Project από το 2013 έως την αποχώρησή του τον Σεπτέμβριο του 2024. Υπό τη δημιουργική ηγεσία του Martens, το brand κέρδισε το Μεγάλο Βραβείο ANDAM το 2017 και έφτασε στους τελικούς του Βραβείου LVMH για Νέους Σχεδιαστές το 2016. Ο Martens είχε εμπλακεί με το Y/Project από την ίδρυσή του το 2010, εργαζόμενος ως πρώτος βοηθός του Serfaty. Μετά τον πρόωρο θάνατο του Serfaty το 2013, ανέλαβε τη θέση του δημιουργικού διευθυντή. Υπό την καθοδήγηση του Martens, ο Βέλγος σχεδιαστής επανεξέτασε το brand, το οποίο έγινε γνωστό για το trompe l’oeil στιλ, τις υπερβολικές σιλουέτες, όπως οι thigh-high scrunched boots, τις συνεργασίες και πολλά άλλα.

Η εταιρεία δήλωσε σε μια άλλη ανακοίνωση, εκφράζοντας ευγνωμοσύνη προς όλους τους συνεργάτες και υποστηρικτές: «Το Y/Project και η ομάδα ευχαριστούν όλους τους συνεργάτες και υποστηρικτές για την αδιάκοπη αφοσίωσή τους στο brand όλα αυτά τα χρόνια. Ιδιαίτερες ευχαριστίες στον Glenn Martens, τον Pascal Conte-Jodra και τον εκλιπόντα Gilles Elalouf που έδωσαν στην ομάδα τον χώρο να δημιουργήσει και να εξελιχθεί».

Rihanna - Savage Χ Fenty’s 2025 Valentine’s Day

rihanna-love.jpg

Καλωσορίζοντας την εποχή της αγάπης, η νέα καμπάνια Savage Χ Fenty’s 2025 Valentine’s Day παρουσιάζει το αγαπημένο ζευγάρι της pop κουλτούρας, τους νικητές του Love Island: USA, Serena και Kordell, καθώς και τους δημιουργούς του TikTok, Hayley και Jules LeBlanc. Φυσικά, δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι φίλες, με τις κολλητές Jade Gordon, Minami Gessel και Noni Cyngor να πρωταγωνιστούν μαζί. Τέλος, το απόλυτο icon, Rihanna, μεταμορφώνεται σε θεά του έρωτα και εντυπωσιάζει τους θαυμαστές μέσα στα κατακόκκινα εσώρουχά της.

«Η Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου είναι μια στιγμή να γιορτάσουμε την αγάπη σε όλες της τις μορφές», δήλωσε η Rihanna. «Στο Savage X Fenty, είμαστε αφοσιωμένοι στο να αγκαλιάζουμε την αγάπη με κάθε τρόπο και να δημιουργούμε προϊόντα που κάνουν τους ανθρώπους να νιώθουν αυτοπεποίθηση», συμπλήρωσε η τραγουδίστρια. 

Kendall Jenner - Face of Adanola 

fireshot-capture-385-adanola-2-677c5611b1565jpg-640636-hipshearstappscom.png

Το βρετανικό athleisure brand, Adanola παρουσίασε τη μεγαλύτερη καμπάνια του μέχρι σήμερα, με κεντρικό πρόσωπο την Kendall Jenner. Γνωστή για την προτίμησή της στο αθλητικό στιλ, η Jenner παρουσιάζει τη νέα συλλογή του brand, ποζάρει με άνετα half-zip φούτερ και κολάν.

Φωτογραφημένη από τους Sean Thomas και Carlos Nazario, η καμπάνια πραγματοποιήθηκε σε ένα λιτό στούντιο στο Λος Άντζελες, αναδεικνύοντας την εποχή των αθλητικών φωτογραφήσεων της δεκαετίας του ’80 και του ’90. Με τη Jenner να φορά ρετρό κορδέλες, καπέλα και ποδηλατικά σορτς, το αποτέλεσμα θυμίζει έντονα τη Diana, αποτίοντας φόρο τιμής στο εμβληματικό στιλ της.

Παρουσιάζοντας νέες αποχρώσεις σε κλασικές σιλουέτες, η νέα αυτή campaign περιλαμβάνει ένα branded μπλε φούτερ με φερμουάρ, κόκκινο σορτς και μια καφέ ολόσωμη φόρμα, συνδυασμένα με τα χαρακτηριστικά αξεσουάρ της Adanola. Ενσαρκώνοντας την ευελιξία, την άνεση και την αυτοπεποίθηση, η συλλογή και η καμπάνια στοχεύουν να υποστηρίξουν τον χρήστη σε κάθε αθλητική δραστηριότητα αλλά και πέρα από αυτή.

Levis - New Year Collection 

fireshot-capture-388-https-hypebeastcom-image-2025-01-08-levis-lunar-new-year-snake-lim-image-cdnhypbst.png

Το fashion brand Levis παρουσιάζει τη νέα του συλλογή, η οποία γιορτάζει το Έτος του Φιδιού -κινέζικο ωροσκόπιο- το οποίο ξεκινάει στις 29 Ιανουαρίου με μία νέα συλλογή εντυπωσιακών denim items. 

Η συλλογή στοχεύει να συνδυάσει τα στιλιστικά μοτίβα της Αμερικάνικης μόδας με τον τυχερό συμβολισμό του Κινέζικου Νέου Έτους, πάνω σε ανδρικές και γυναικείες σιλουέτες. Και στις δύο κατηγορίες, η Levi’s παρουσιάζει μια σειρά θεματικών παντελονιών με αγκράφες επιχρυσωμένες με 24K και σχέδια από υφαντό σκοινί, τα οποία προορίζονται να αντιπροσωπεύουν τη «ζωντάνια και την ευκινησία» του Έτους του Φιδιού. Τα men's trousers περιλαμβάνουν τα Levi’s 502 tapered jeans και τα Levi’s 541 loose tapered jeans, ενώ τα γυναικεία αποτελούνται από τα Levi’s Ribcage high-waisted straight-leg jeans.

Επιπλέον, η νέα συλλογή περιλαμβάνει denim jacket και hoodies με υφαντά στοιχεία εμπνευσμένα από το φίδι, καθώς και flight jackets και μια σειρά πλεκτών, όπως φορέματα και πουλόβερ με γιακά — όλα αναφερόμενα στην καλή τύχη της νέας χρονιάς. 

Κεντρική φωτογραφία: Y/Project SS24