Τα πάντα στο διαμέρισμα του Will Kopelman φαίνεται να έχουν μια ιστορία να πουν. Πάρτε για παράδειγμα μόνο το σαλόνι. Μια μοτοσικλέτα Triumph Bonneville του 1977 στέκεται σαν ένα γλυπτό σε μια γωνία. «Όταν απέκτησα τα παιδιά μου, αποφάσισα ότι δεν ήθελα να οδηγήσω πια», λέει ο διάσημος σύμβουλος τέχνης, ο οποίος επιβλέπει τη διακόσμηση του σπιτιού που μοιράζεται με τις δύο κόρες του Olive (έξι ετών) και Frankie (τεσσάρων ετών) από τον προηγούμενο γάμο του με την ηθοποιό Drew Barrymore, η οποία μάλιστα ζει μερικά τετράγωνα μακριά.
Σε όλη την αίθουσα, υπάρχει μια τεράστια τοιχοποιία του 17ου αιώνα που απεικονίζει τη στέψη του Καρλομάγνου και απέκτησε σε δημοπρασία στο Λονδίνο πριν συνειδητοποιήσει ότι ήταν πολύ εύθραυστη για να αποσυναρμολογηθεί για τη διακόσμηση του σπιτιού. Οι πολυτελείς δερμάτινες πολυθρόνες αγοράστηκαν από τη Βιέννη, ενώ το σετ εργαλείων ξυλουργού του 19ου αιώνα το απέκτησε από έναν αντιπρόσωπο στο Nantucket. Ένα ζευγάρι λυχνιών ανάγνωσης Cedric Hartman ανήκε στον πατέρα του -πρώην πρόεδρο της Chanel- ο οποίος το έδωσε στον γιο του ως δώρο, ενώ τα side tables προέρχονταν από μια από τις γιαγιάδες του. Ακόμη και οι κουρτίνες του δωματίου έχουν τη δική τους ιστορία: Προέρχονται από το διαμέρισμα που μεγάλωσε ο Kopelman, το οποίο είχε διακοσμηθεί από τον θρυλικό Mark Hampton στη δεκαετία του 1980.
Το διαμέρισμα είναι το τέλειο σκηνικό για όλες αυτές τις ιστορίες. Πρόκειται για ένα σπίτι τεσσάρων υπνοδωματίων σε ένα σπάνιο κτίριο του Park Avenue, το οποίο εξακολουθεί να διαθέτει χειροκίνητο ανελκυστήρα και διαμερίσματα γεμάτα νεο-γεωργιανές λεπτομέρειες και γενναιόδωρα σχέδια του 20ού αιώνα. Αλλά αυτό το τεράστιο πλάνο είχε σκαλιστεί σε πολλά μικρά δωμάτια. Ο Kopelman ήθελε να δημιουργήσει μια κατοικία καλύτερα προσαρμοσμένη στη σύγχρονη οικογενειακή ζωή. Για να γίνει αυτό, ζήτησε από τον αρχιτέκτονα Gil Schafer να τον βοηθήσει να συνειδητοποιήσει το όραμά του. Πιο συγκεκριμένα, αναμόρφωσαν την επίσημη τραπεζαρία, τη ρετρό κουζίνα, το κελάρι και το δωμάτιο πλυντηρίων επεκτείνοντας περισσότερο τα δωμάτια για να είναι πιο άνετα.
Τώρα κάθε χώρος εξυπηρετεί πολλούς σκοπούς. Τα άνετα καθίσματα είναι τοποθετημένα μπροστά από ένα τζάκι που βλέπει σε έναν τοίχο από βιβλιοθήκες και μια τεράστια τηλεόραση. Το dining room είναι εξοπλισμένο με ανθεκτικές πολυθρόνες Windsor μπροστά από μια σειρά από παράθυρα, ενώ μια ευάερη, ευρύχωρη και φωτεινή κουζίνα καταλαμβάνει τη γωνία. Υπάρχει άφθονος αποθηκευτικός χώρος, συμπεριλαμβανομένου ενός ντουλαπιού ειδικά σχεδιασμένου για να κρατάει τα κουτιά δημητριακών σε φιλικό ύψος για τα παιδιά κι ενός ενσωματωμένου κελαριού κρασιών για τους μεγάλους. «Ήθελα να κάνω την κουζίνα να είναι στο επίκεντρο», συνεχίζει ο Kopelman. «Είναι εκεί όπου φτιάχνω το πρωινό των κοριτσιών το πρωί και μαγειρεύω το δείπνο τους τη νύχτα. Είναι το μέρος όπου βλέπουμε τις ταινίες μας, και είναι εκεί που δουλεύω πολύ, ακριβώς δίπλα στο τραπέζι. Ήθελα έναν χώρο που θα μπορούσε να χειριστεί όλα αυτά» εξηγεί ο ίδιος.
Μετά από όλη τη δουλειά που έγινε, το homey διαμέρισμα είναι πιο χαλαρό και φιλόξενο, μια απόδειξη για το όραμα και την υπομονή του Kopelman για την τελειότητα. Ο ίδιος πάντα γνωρίζει τι του αρέσει, κάτι που αποδίδει στους γονείς του, οι οποίοι είναι υπέροχοι σε αυτό που κάνουν. Ήταν πολύ κοντά με τον Mark Hampton, και όταν έκαναν τα διαμερίσματά τους, τους έβλεπα να σηκώνουν τα μανίκια τους, πραγματικά να συμμετέχουν στη διαδικασία και να απολαμβάνουν κάθε λεπτό των projects. Αυτό με στιγμάτισε και είπα πως θα το τηρώ κι εγώ στα δικά μου έργα» αναφέρει ο δημοφιλής art advisor.
Δείτε στη gallery περισσότερες φωτογραφίες
Πηγή: Architectural Digest