fbpixel

Search icon
Search
The Male Factor: Γνωρίστε πέντε άνδρες που αγαπάμε
MAGAZINE

The Male Factor: Γνωρίστε πέντε άνδρες που αγαπάμε

Brain is the new sexy: Τους θαυµάζουµε για το ταλέντο και την πορεία τους και τους αγαπάµε για το στιλ τους.


Τους θαυµάζουµε για το ταλέντο και την πορεία τους και τους αγαπάµε για το στιλ τους.

Αντώνης Σρόιτερ δημοσιογράφος

Έχοντας κατακτήσει την κορυφή της τηλεθέασης για μια ακόμη χρονιά, με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Alpha, αλλά και την εκπομπή επικαιρότητας Αυτοψία να σπάνε τα μηχανάκια, στέφεται ο αγαπημένος του κοινού, αλλά και δικός μας.

Aναζητώντας για εσάς πληροφορίες στο ίντερνετ, συνειδητοποίησα ότι έχετε δώσει ελάχιστες συνεντεύξεις. Νιώθετε άβολα να µιλάτε για τον εαυτό σας ή θεωρείτε ότι δε χρειάζεται να µιλάτε δηµόσια; Όχι, απλά θεωρώ ότι δεν υπάρχει λόγος να µιλάει κανείς συνέχεια, αλλά µόνο όταν έχει κάτι να πει. Η δική µου λογική λέει να µιλάς όταν πρέπει να µιλάς, οπότε κι εγώ το κάνω όταν υπάρχει κάποιος λόγος, κάτι σηµαντικό στη δουλειά, όταν έχουµε κάτι να προβάλουµε...

Έχουν εκλείψει οι παρουσιαστές σταρ; Κάποτε υπήρχαν και στην Ελλάδα… Τη λέξη «διασηµότητα» δεν την µπορώ. Οι άνθρωποι που είναι αναγνωρίσιµοι λόγω της δουλειάς τους είναι πολλοί λίγοι, επειδή είµαστε µια µικρή χώρα. Στην ουσία, ανακυκλώνονται τα ίδια πρόσωπα που λένε τα ίδια πράγµατα, εµφανίζονται στα ίδια περιοδικά ή στις ίδιες συνεντεύξεις. Αυτό έχει καταντήσει βαρετό για τους αναγνώστες.

Υπάρχει κάποιος ξένος newscaster που θαυµάζετε; Αν υπάρχει ένας άνθρωπος που είναι η ζωντανή ιστορία της τηλεόρασης, είναι αδιαµφησβήτητα ο Larry King. Tον έχω ως πρότυπο στη δουλειά. Eίναι ένας άνθρωπος µε απίστευτη πορεία και πραγµατικά πρέπει να αποτελεί πρότυπο για κάθε άνθρωπο που ασχολείται µε αυτήν τη δουλειά.

Τι σας έφερε στον δρόµο της δηµοσιογραφίας; Κοίτα, εγώ είµαι της γενιάς της ιδιωτικής τηλεόρασης, δηλαδή, τέλειωνα το σχολείο όταν έµπαινε η ιδιωτική τηλεόραση στη ζωή µας. Αν υπήρχε ένας λόγος επιπλέον που µπήκα σε αυτήν τη δουλειά είναι επειδή τότε γοητεύτηκα απ’ όλο αυτό το νέο. Βέβαια, επειδή στη δηµοσιογραφία κανείς δεν ξέρει πώς τα φέρνει η ζωή, εγώ πριν φτάσω να κάνω τηλεόραση, έκανα 17 χρόνια σ’ εφηµερίδες. ∆εν είχα καν στο µυαλό µου ότι θ’ ασχοληθώ µε την τηλεόραση. Ουσιαστικά, άλλαξα στην πορεία.

Ποια συµβουλή, που σας έδωσαν ποτέ, διαπιστώσατε ότι σας βοήθησε αληθινά; Όταν ξεκίνησα τη δηµοσιογραφία, οι παλιότεροι µου λέγανε δυο πράγµατα, ότι οι δηµοσιογράφοι έχουν το καλό να µην ξυπνάνε νωρίς γιατί η δουλειά ξεκινάει από το µεσηµέρι και φτάνει µέχρι αργά το βράδυ -αποδείχτηκε ένας τεράστιος µύθος-, και δεύτερο, ότι οι δηµοσιογράφοι στα νιάτα τους δουλεύουν πολύ και πληρώνονται λίγο και όσο µεγαλώνουν πληρώνονται περισσότερο και δουλεύουν λιγότερο. Και οι δυο µύθοι καταρρίφθηκαν, ειδικά λόγω κρίσης. Σήµερα, δουλεύουµε πάρα πολύ και πληρωνόµαστε πολύ λίγο. Η συµβουλή, όµως, που έχω µπροστά µου είναι «να προσπαθείς να είσαι όσο το δυνατόν καλύτερος και πιο ειλικρινής, σωστός στις συνεργασίες σου, ανεξάρτητα αν ο άλλος είναι υφιστάµενος ή προϊστάµενός σου, γιατί σε αυτήν τη δουλειά οι υφιστάµενοι πολλές φορές γίνονται προϊστάµενοι και το αντίθετο». Ανθρώπους µε τους οποίους συνεργάζεσαι τους ξαναβρίσκεις πολλές φορές µπροστά σου και µε αυτό το δεδοµένο είναι σηµαντικό να αναγνωρίζουν ότι είσαι ένας άνθρωπος µε τον οποίο µπορούν να συνεργαστούν, να σε αναγνωρίζουν ως σωστό επαγγελµατία και κυρίως, ως σωστό χαρακτήρα. 

Ποιοι παράγοντες θεωρείτε ότι οδήγησαν στην τηλεοπτική σας πρωτιά; Εδώ και τέσσερα χρόνια, το δελτίο του Alpha είναι πρώτο µε µεγάλη διαφορά από τους άλλους σταθµούς και σε αριθµό τηλεθεατών. Αυτό είναι κάτι το οποίο µε κάνει να χαίροµαι, αλλά είναι και µια τεράστια ευθύνη, γιατί στην ουσία, ο άλλος δείχνει ότι έχει απαιτήσεις από σένα και πρέπει να παλέψεις για να παραµείνεις εκεί, αφού δεν ξέρεις -ή ξέρεις µάλλον- ότι αν επαναπαυθείς όλο αυτό θα καταρρεύσει. Νοµίζω ότι µια δεκαετία τώρα έχουµε αποδείξει κάτι, και προσωπικά εγώ, αλλά κυρίως το δελτίο. Και το λέω αυτό γιατί για να βγει ένα δελτίο υπάρχει µια τεράστια οµαδική προσπάθεια. Αν έχουµε αποδείξει κάτι είναι ότι λέµε τα πράγµατα όπως είναι, δεν προσπαθούµε να υποστηρίξουµε κάποιον, να περάσουµε τη δική µας γνώµη και ουσιαστικά, δίνουµε στον πολίτη την ενηµέρωση και τέλος. Αν τα βάλεις αυτά κάτω νοµίζω ότι αυτό µε την πορεία εκτιµήθηκε. Το δελτίο, άλλωστε, και σε επίπεδο εικόνας, έχω την εντύπωση, ότι πλέον είναι το πιο σύγχρονο κι αν δεις µια σειρά από καινοτοµίες που εφαρµόσαµε στην πορεία, για παράδειγµα, το να ξεκολλήσουµε τον παρουσιαστή από την καρέκλα και να µπορεί να κινείται µέσα στον χώρο, το να µπαίνουν και να βγαίνουν άνθρωποι µέσα στο στούντιο και να ενηµερώνουν και να δείχνει όλο αυτό το πράγµα µια ζωντάνια κλπ., όλα αυτά τα αντέγραψαν στην πορεία -και καλά έκαναν-, ήταν καινοτοµίες που δούλεψαν.O Alpha ήταν εκείνος που κατήργησε και τα παράθυρα στην τηλεόραση, θεωρώντας ότι αυτό έχει ξεπεραστεί. Αν τα βάλεις όλα αυτά κάτω, λοιπόν, έφτιαξε ένα πακέτο που ο κόσµος εκτίµησε. 

sro.jpg

Θοδωρής Βουτσικάκης τραγουδιστής

Αν και τελείωσε τη Nομική, τον κέρδισε το τραγούδι, κάτι που αποδείχτηκε η καλύτερη επιλογή της ζωής του, αφού θεωρείται πια ένας από τους πιο πολλά υποσχόμενους καλλιτέχνες της εγχώριας σκηνής. Τον απολαύσαμε πρόσφατα στον «Ερωτόκριτο» και λίγο πριν επιστρέψει στην πόλη μας, μιλά για όσα φτιάχνουν την ψυχοσύνθεσή του.

 Aυτήν τη στιγµή σε τι φάση σας βρίσκουµε επαγγελµατικά; Είµαστε στην προετοιµασία της δισκογραφικής συνεργασίας µε τη Λίνα Νικολακοπούλου -σε µουσική του Nicola Piovani-, ενώ η συναυλιακή µας συνάντηση στις 30 Απριλίου στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης µε τίτλο «Πέτα στα όνειρά σου» σηµατοδοτεί την πρώτη µου προσωπική περιοδεία ανά την Ελλάδα, µε τραγούδια κι επιµέλεια της Λίνας Νικολακοπούλου. Επίσης, ο κύκλος του µιούζικαλ «Ερωτόκριτος», σε µουσική ∆ηµήτρη Μαραµή, δεν έχει κλείσει ακόµα…

Γιατί τελικά επικράτησε ο τραγουδιστής του δικηγόρου; Στην αρχή, νόµιζα ότι ήταν µια σοβαρή και, µάλιστα, δύσκολη επιλογή. Μετά, κατάλαβα ότι δεν είχα να επιλέξω κάτι στην πραγµατικότητα, γιατί είχε προλάβει να διαλέξει εµένα πρώτο το τραγούδι.

Οι σπουδές Νοµικής ήταν ένα χατίρι προς εσάς ή προς τους γονείς σας; Προς εµένα. ∆ε θα άλλαζα τα τέσσερα χρόνια σπουδών µε τίποτα. Μ’ έχει εξελίξει πολύ ως άνθρωπο και άρα και ως καλλιτέχνη.

Αξιόλογοι άνθρωποι του χώρου µιλάνε για εσάς µε ενθουσιασµό κι εκτίµηση. Τι είναι αυτό που πιστεύετε ότι είδαν σε εσάς; Η πρώτη σκέψη είναι το ταλέντο. Κάτι για το οποίο εγώ δεν µπορώ να µιλήσω, ούτε να το περιγράψω. Απλά το νιώθω. Ελπίζω, όµως, να έχει παίξει ρόλο και ο χαρακτήρας µου.

∆ώστε µου µια εικόνα από το περιβάλλον που σας διαµόρφωσε µουσικά… Οι γονείς µου και η οικογένειά µου συνολικά ήταν και είναι φίλοι της µουσικής και των τεχνών, γενικότερα. Με παρότρυναν ν’ ασχοληθώ µε τη µουσική από µικρός κι έτσι βρέθηκα από τα 7 µου σε µουσικά σύνολα και χορωδίες. Τα ακούσµατά µου όλα αυτά τα χρόνια είναι στοιχεία ενός πολύχρωµου µωσαϊκού. Ένα µωσαϊκό το οποίο -πέρα απ’ όσα εγώ επιλέγω να ερµηνεύω- περιέχει ρεµπέτικα, κλασική µουσική, διεθνείς pop καλλιτέχνες, rock συγκροτήµατα, κ.ά.

Υπάρχει κάποιος άνθρωπος που καθόρισε περισσότερο τη µουσική σας πορεία; Σίγουρα δεν είναι ένας. Η καθηγήτριά µου, όµως, στο τραγούδι Θάλεια Μαυρίδου, έπαιξε καταλυτικό ρόλο στο πόσο σεβάστηκα τη φωνή µου και οραµατίστηκα το πού θέλω και µπορώ να φτάσω.

voutsi.jpg

Γιώργιος Παπακώστας σεφ & επιχειρηματίας

Οι αισθήσεις του είναι συνδεδεμένες με γευστικές αναμνήσεις. Το μυαλό του λειτουργεί επιχειρηματικά, ενώ φέτος έκανε double score με την παρουσία του στην εκπομπή «Ελένη» και την καινοτομία να εισαγάγει το burger σε μουσική σκηνή της Αθήνας. Επιπλέον, συγκαταλέγεται ανάμεσα στους περιζήτητους εργένηδες. He’s got it all!

Aισθάνεστε άξιος γιος ενός άξιου πατέρα; Πόσο πιθανό ήταν να ξεφύγετε από την οικογενειακή παράδοση; Ο πατέρας μου έχει πετύχει πολλά. Έχει ζήσει κακουχίες, έχει κάνει επιτυχίες, περιουσία από το μηδέν κι επίσης, έφτιαξε μια δεμένη οικογένεια -με τη βοήθεια της superwoman μαμάς. Πιστεύω πως είμαι άξιος γιος, γιατί μεγάλωσα σωστά και τώρα είμαι σε καλό δρόμο να γίνω και άξιος επαγγελματικά.

Γίνατε ιδιαίτερα γνωστός από τη συνεργασία σας με την Ελένη Μενεγάκη. Ποια τρία πράγματα μάθατε από τη συνεργασία σας; Να είμαι τυπικός στη δουλειά που αναλαμβάνω. Ν’ ακούω τι θέλουν οι γύρω μου από μένα, αντί να τους δίνω αυτό που εγώ νομίζω. Να μην πιστεύω ό,τι διαβάζω για την Ελένη. Είναι καταπληκτικός άνθρωπος και φοβερή επαγγελματίας.

Πόσο σημαντική ήταν και είναι η γεύση στη ζωή σας; Για περίπου 5-6 χρόνια, μέχρι το 1996, έμπαινε στο μυαλό μου μια συγκεκριμένη γεύση, απαλή, κρεμώδης, λίγο τυρένια, αλλά δεν ήξερα τι είναι. Το 1996, πήγαμε για Χριστούγεννα στη Νέα Υόρκη κι επισκεφτήκαμε το εστιατόριο που διατηρούσε ο πατέρας μου από το 1972. Εκεί, έφαγα για δεύτερη φορά στη ζωή μου το NY cheesecake, αφού η πρώτη φορά ήταν όταν ήμουν 3 χρονών, λίγο πριν μετακομίσουμε στην Ελλάδα… Τόσο σημαντική είναι η γεύση για μένα!

Αποφασίσατε να μη ζήσετε στην Αμερική. Ποια πλεονεκτήματα παρουσιάζει η ζωή σας στην Ελλάδα; Η Ελλάδα είναι η πιο όμορφη χώρα στον κόσμο, λέγαμε όσοι μέναμε στο εξωτερικό. Απλά έχει τους χειρότερους «ηγέτες». Στη ζωή πρέπει να τα ζυγίζουμε όλα. Εγώ απλά τα ζύγισα κι έτυχε η ζυγαριά να γύρει λίγο προς την Ελλάδα. Αν δεν υπήρχαν οι επιχειρήσεις μας εδώ, δυστυχώς αυτήν τη στιγμή θα ήμουν στη Νέα Υόρκη, μακριά από την οικογένειά μου και τον ελληνικό ήλιο.

Η καινοτομία των burgers σε νυχτερινό κέντρο, ποιας σκέψης αποτέλεσμα ήταν; Οι σπουδές σας στο marketing είναι βοηθητικές για τέτοιου είδους αποφάσεις; Ήταν μια όμορφη ιδέα και συνεργασία που είχαμε με την οικογένεια Παπαθεοχάρη στο Αθηνών Αρένα. Εμείς δεν το είδαμε σαν καινοτόμο. Το μάρκετινγκ και οι σπουδές δε γεννάνε τέτοιες ιδέες. Η εμπειρία, όμως, στον χώρο και ο σεβασμός που έχουμε στους πελάτες οδηγούν στο να θέλουμε να τους προσφέρουμε κάτι καλύτερο. 

papa.jpg

Βαγγέλης Μπίκος  χορευτής μπαλέτου

Ο Θεσσαλονικιός Principal Dancer της Εθνικής Λυρικής Σκηνής διαγράφει σε πολύ νεαρή ηλικία μια άκρως επιτυχημένη πορεία στον χώρο του μπαλέτου, αποδεικνύοντας ότι κρύβει πολλά περισσότερα απ’ όσα δείχνει. Θέλοντας να καταρρίψει κάθε ταμπού, ελπίζει ότι περισσότεροι άνδρες στην Ελλάδα θα αγαπήσουν την τέχνη του όσο αυτός!

Bρίσκεστε σε δημιουργική περίοδο της ζωής σας; Αυτήν τη στιγμή είμαι Principal Dancer στην Ε.Λ.Σ. και η σεζόν πλησιάζει προς το τέλος της. Η επόμενη παρουσία θα είναι στο TEDX, που θα φιλοξενηθεί στη Θεσσαλονίκη, σε χορογραφία του νέου μας διευθυντή, Κωνσταντίνου Ρήγου. Ακολουθεί η χορογραφία Equilibre στην Κεντρική Σκηνή της Ε.Λ.Σ. στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στις 3-6 Μαΐου. Ύστερα, θα ξεκινήσουν οι πρόβες για τη νέα σεζόν. Επίσης, με πετυχαίνετε σε μία περίοδο δημιουργίας διάφορων καλλιτεχνικών projects, λεπτομέρειες των οποίων, όμως, θ’ αποκαλυφθούν σύντομα!

Γιατί αποφασίσατε ν’ ασχοληθείτε με το μπαλέτο εξαρχής; Ο χορός ήταν ένας από τους αρχικούς τρόπους έκφρασής μου. Από μικρός, χόρευα στο σαλόνι του σπιτιού μου. Η πρώτη μου επαφή με το μπαλέτο συγκεκριμένα έγινε σε ηλικία 14 ετών. Η ταινία «Billy Eliot: Γεννημένος Χορευτής» ήταν ένας από τους λόγους που ήθελα απεγνωσμένα να δοκιμάσω το μπαλέτο. Και με την πρώτη δοκιμή ταιριάξαμε απόλυτα… Ήταν έρωτας κεραυνοβόλος, με την πρώτη ματιά!

Θεωρείτε ότι επικρατεί ακόμα το ανόητο «ταμπού» στην Ελλάδα για τ’ αγόρια και τη σχέση τους με τον κλασικό χορό; Παρατηρώ πως κάθε χρόνο η κατάσταση αλλάζει προς το καλύτερο. Χρειάζεται, βέβαια, ακόμα περισσότερη ενημέρωση προς τους γονείς των αγοριών που θέλουν ν’ ασχοληθούν με το κλασικό μπαλέτο. Πρέπει να τονιστεί πως πρόκειται για αθλητισμό και τέχνη. Είναι πολύ απαιτητικός χώρος και χρειάζεται γερά νεύρα, πείσμα και πάθος. Άρα, γιατί όχι; Γιατί να μην ξεκινήσουμε και στην Ελλάδα να βγάζουμε καλούς άντρες χορευτές;

Από τι σας «έσωσε» ο χορός; Από τη ρουτίνα.

Το 2013, γίνατε ο νεότερος Principal Dancer της Εθνικής Λυρικής Σκηνής. Τι σημαίνει αυτό για εσάς; Όταν ο τότε διευθυντής μπαλέτου, Ρενάτο Τζανέλα, ανακοίνωσε μπροστά σε όλη την ομάδα την αναβάθμισή μου σε Principal ήταν η μεγαλύτερη έκπληξη στη μέχρι σήμερα επαγγελματική μου πορεία. Πραγματικά, δεν περίμενα ότι σε τόσο μικρή ηλικία θα είχα την τιμή να κατέχω τον υψηλότερο τίτλο που μπορεί να έχει κανείς στο εθνικό μπαλέτο. Αυτό φέρει και μια τεράστια ευθύνη. Ξαφνικά, βρίσκεσαι στην πρώτη γραμμή των γεγονότων. Δεν μπορείς να «κρυφτείς». Επίσης, έχεις ευθύνη και προς την ομάδα σου, γιατί δεν παύεις να είσαι μέλος της. Οι χορευτές εμπνέονται από τους συγχορευτές τους και πόσο μάλλον από τους «σημαιοφόρους», που είναι οι Principals.

mpikos.jpg

Στέφανος Μιχαήλ ηθοποιός

Από το Μπρούσκο μέχρι το Τατουάζ εξελίχθηκε και πολλαπλασίασε τον αριθμό των θαυμαστριών του, που στο πρόσωπό του ανακάλυψαν το νέο σέξι είδωλο της Μικρής Οθόνης. Ο ίδιος δε δείχνει να ξέφυγε καθόλου από την κανονικότητά του κι αυτό τον κάνει ακόμα πιο γοητευτικό.

Mε δεδομένη την κρίση που επικρατεί στην ελληνική τηλεόραση, ήταν αναμενόμενο το Τατουάζ να γίνει το φετινό χιτ; Τα δεδομένα τώρα είναι καλύτερα. Τώρα γίνονται παραγωγές, ενώ τότε δε γίνονταν καθόλου. Η επιτυχία βασίζεται στο εξαιρετικό σενάριο, την τεχνική επιμέλεια του Ανδρέα Γεωργίου και το καστ. Θεωρώ ότι έχουμε βρει μια πολύ ωραία συνταγή. Υπάρχει καλό κλίμα στα σετ την ώρα της δουλειάς και όλοι είναι άψογοι επαγγελματίες.

Θεωρείτε ότι ευθύνεται και το γεγονός ότι υπήρχε ένα κενό στις εγχώριες αστυνομικές σειρές; Προφανώς, γιατί δεν υπήρχε κάτι άλλο, τα τελευταία χρόνια, στην ελληνική τηλεόραση με αυτό το concept. Και στο εξωτερικό αυτό πουλάει πολύ. Όλα γίνονται εύκολα στο διαδίκτυο. Κάθεσαι σπίτι, βλέπεις τη σειρά σου, δε χρειάζεται να πας σινεμά, δεν περιμένεις να έρθει η ώρα που θα παίξει. Είναι πολύ καλές οι παραγωγές του εξωτερικού. Είναι trend.

Εσείς παρακολουθείτε σειρές; Ναι! Αυτό το διάστημα, το Peaky Blinders. Καταπληκτικό!

Όταν διαβάσατε το σενάριο του Τατουάζ, ποιες ήταν οι πρώτες σας σκέψεις; Μου άρεσε πάρα πολύ αρχικά ό,τι είχα διαβάσει και ξεκίνησα με τον ρόλο του Άλεξ. Ο πιλότος που κάναμε ήταν μαγικός, είχε ατμόσφαιρα, είχαμε χρόνο να το δουλέψαμε, το σκηνικό, και από την πρώτη στιγμή που γυρίσαμε το πρώτο επεισόδιο ήξερα ότι αυτή η σειρά θα σκίσει. Ο Ανδρέας Γεωργίου μου το πρότεινε επειδή είχαμε ήδη συνεργαστεί στο Μπρούσκο.

Πώς θα χαρακτηρίζατε τη συνεργασία σας; Ο Ανδρέας είναι, εκτός από φίλος, και αδελφός και δάσκαλος. Πήρα πάρα πολλά από αυτόν, με καθοδήγησε όλα αυτά τα χρόνια, ήταν δίπλα μου, με στήριξε και με στηρίζει και θέλω να του πω ένα μεγάλο «ευχαριστώ». 

mixa.jpg

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΣΠΗΛΙΩΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΣΟΝΙΑ ΤΑΛΑΝΤΙΝΟΥ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣTO ΤΕΥΧΟΣ GLOW 137 ΜΑΙΟΣ 2018